Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mira suuret onnittelut ja kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia! Maashallah!!!!! Niin raskausviikoista niin laita vau.fi raskauslaskuriin viimeisten kuukautisten alkamispäivä sekä kierron pituus. Sit se laskee sulle.
Raskausviikot tarkentuu ensimmäisessä ultrassa ja laskettuaika vielä. :)

Miemilia älä murehdi. Teillä vasta yritys alkamassa ja toivotaan että tärppää nopeasti. Jos toisin käy niin eiköhän miehesi ala myöskin kiinnostumaan missä vika, jos sellasta edes on. Nyt voi olla, että lapsettomuushoidot tuntuvat hänestä kaukaiselta. :)

Muoks. Missä junttura??? :) testiä kehiin.
Lucky kunpa nyt kallistuis edes johonkin. Toivottottavasti plussan puolelle. ;)

Mariska pahoittelut, voimia <3

Mira onnea vahvistuneesta viivasta <3

Ja Johannalle onnittelut myös, en ole varma muistinko onnitella aikaisemmin mutta nyt kuitenkin. Täällä odotetaan näkeekö mies sun viivan ;)

Ihanaa kun pidätte plussa-aaltoa pystyssä niin eiköhän me kaikki nyt plussata tää palsta tyhjäksi?

Täällä nyt kp3 ja yrittänyt miettiä mitkä on kuukautisoireita koska ikinä ei mitään kipuja juurikaan ole. Paitsi niinä kahtena kiertoina kun sain plussat testiin ja vuoto alkoi viikonpäästä.

Pahoittelut Mariska :sad001:Heartpink

Onnea Mira ja Johanna! Laittakaas tytöt kuvia niistä testeistänne! Ei saa kiusata puhumalla haamuista ilman että mekin saadaan tihrustaa :wink

Lucky, pitkää pinnaa sinne odotteluun! Toivon että se olisi lopulta vahva plussa! :)

Seurailetteko muuten lämpöjä? Tiedän että ei ole millään tapaa luotettava, mutta itse olen vähän uteliaisuuttaan seuraillut... Ekaa kertaa nyt aamulämpökin koholla. Yleensä kuvitteellisen oviksen jälkeen mulla noussut vaan iltalämpö.

Pakko tulla nyt tänne aukoo päätä. Siis mun naapurit. Tiiän et on ketju valittamiselle, mut puran mielummin "omille" tänne. ;)
Joo siis mistä mä aloitan. Mun naapuripariskunta, joilla myös pieniä lapsia. Heillä oli rankkaa alussa lasten kans. Ja niin oli meilläkin. Mut mä oon päänsääntöisesti iloinen ihminen ja hymyilen paljon. Ja mielestäni "jalat maassa järki päässä" tyyppiä. Äitiyis on ollu mulle suuri siunaus. Mut tuntuu et ku esim ollaan pihalla siis meijän naapureiden kans, niin ei voi olla mistään iloinen. Mulla kuitenkin muksut syövät hyvin, nukkuvat hyvin ja ovat terveitä. Ja tämän kaiken eteen on tehty todella paljon töitä. Sit naapurit kattoo pihalla kieroon mua ja mun lapsia. Siis en osaa selittää, mut he ei oikein tunnu tajuavan, et kun on rutiinit/mistä ei jousta niin kyllä se arki lähtee rullaa. Ja ovat antaneet välillä ymmärtää, et miten joillakin voi olla muka "noin ruusuista". Nykyään he ei edes tervehdi mua! EVVK mut silti ihmettelen.
No nyt helpotti kun sain purkaa!!! ❤️❤️❤️

:angel8JEEE mikä PLUSSA-AALTO täällä on meneillään!!! Johannan miesvarmistusta täällä myös odotellaan..
Huimasti onnea kaikille plussanneille !
Ja pahoittelut tädin kohdanneille!! Avoimin ja positiivisin mielin kohti uutta kietoa, vaikka Se epäoikeudenmukaiselta tuntuukin, että miksi ei vieläkään..
Mutta ne pitkän odotuksen ja yrityksen tuomat kaksi viivaa, jotka saa ainakin minut pomppimaan riemusta, kun täällä niin kanssaelää
:smiley-bounce015
:smiley-bounce016Ja mikä IHANA TSEMPPAAVA TUKIRYHMÄ tämä onkaan!!
Kuinka moni olisikaan yksin näiden vauvahaave ajatusten,kokemusten,ketutuksen, potutuksen, ahdistuksen, toivon lohduttomuuden ym tuntemusten kanssa jos ei tätä ihanaista kansaa tällä olisi kannustamassa:happy093.

En eilen jaksanut enää illalla kirjoitella. Eilen oli ihana päivä. Olimme ystäväpariskunnan luona kylässä ja sain puhua pääni tyhjäksi. Ystäväni on raskaana, la joulukuussa. Olisimme olleet samalla synnärillä samaan aikaan, jos en olisi saanut keskenmenoa. Jotenkin enää koko asia ei minua tuntunut haittaavan, vaikka aiemmin hänen mahansa kasvu on tuntunut minusta pahalle - on nähnyt, mitä itse menetti.

Puhuin ystävälle "oireistani" ja hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että olen raskaana. Tänään pitäisi tädin saapua. On ollut ihan kellontarkassa joka kierto keväästä asti. Varsinaisesti mitään menkkaoireita ei ole, mutta se nyt ei ole tae mistään. Siteen laitoin varuiksi, jos vaikka pelästyttäisi tädin matkoihinsa. Kylmä on edelleen, etenkin iltaisin olen aivan jäässä. Samoin lämmöt ovat yhä koholla. Mutta siinä ne melkein sitten ovat.

Vähän on kutkuttanut testi tehdä. Oviksesta ei ole kuitenkaan mitään käsitystä, joten voi toisaalta olla aikaista. Aamuisin vain äkkiä pissalle, että ei ehdi asiaa edes miettiä. Keskiviikkona aikaisintaan, jos sinne asti päästään. En halua olla toiveikas, mutta punainen väri kyllä masentaa.

Olen tässä viimeisenä parina päivänä jo ehtinyt pelästyä, kun pyyhkiessä on ollut kirkasta verta. Olen käynyt isommalla hädällä ja ilmeisesti limakalvot kuivat, kun ponnistaessa on tullut verta. Mikähän siihen auttaisi?

Hei te testaajat, laitelkaas kuvia testeistänne tänne kanssa, on niin ihanaa katsella muiden haamuja ja plussia, kun oma testi ei niitä antanutkaan... =)

Muoks. Olisin itsekkin lisännyt kuvan, mutta eipä tähän kännykällä pystykään lisäämään kuvaa... =(

Hei miten teillä muilla on toi mennyt, kun ekassa raskaudessani testiin tuli aika myöhään kaksi viivaa näkyviin, niin voiko tuo toistua kaikissa muissakin raskauksissakin?

Muokattu viimeksi:
onnittelut Mira ja Johanna! Ja pahoittelut mariskalle.

Täällä tehty testi aamupissasta ja ihan selkeä nega :( Harmittaa, tottakai, mutta olin vähän varautunu tämmöseen ku en sitä ovistakaan havainnu. Nyt miehen kans Pitäis jutustella jatkosta, yk 9 varmasti menetetty, kun nyt jo kp 35. Ikää 36, niin varmaaki haetaan apua tähän.

Tsemppiä mariska, älä vaivu epätoivoon. <3 sitten kun sopivalta tuntuu niin uutta vaan. Ja voihan se yllättää silläkin kierrolla mistä ei yrittämällä yritä ja stressaa :)

Juntturallakin inhottava nega :/ apuja vaan jos itsestä tuntuu. Sehän voi olla niin pienestä kiinni. Tsempit sinulle myös.

Mira ja Johanna onnea ja tarrasukkia pikkusille.. :)

Mariska. Pahoittelut ja paljon voimia.. Kun alatte uudelleen yrittämään niin toivon että saatte pian plussan joka pysyy... Tsemppiä..

Lucky. Voi kun siellä pian ratkeis tilanne.. Plussa tuulia sinne..

Junttura, pahoitteluni negasta, tuttu tunne tältä aamulta. =(
Kannattaa tosiaan ottaa yhteyttä äippäneuvolaan, ainakin meillä päin kun olen yli kolmekymmentä tutkimukset aloitettiin jo ennen kuin vuosi yrittämisen aloituksesta tuli täyteen. Tosin minulla kesti eka raskautuminenkin kolmisen vuotta, että en tiedä sitten miten toi historia vaikuttaa. Mutta eiköhän ne noi verikokeet voi jo nyt sinultakin ottaa. Jaksamisia sinne <3

Sori ku nyt tulee monta kommenttia tälle aamulle, mutta nyt löysin sen kohdan tästä kännykästä josta voi lisätä kuvan.

Saisinko teiltä varmistuksen, että molemmat testit on negoja, kun mun silmäni yrittää väkisin piirtää pientä viivaa alempaan testiin...

ImageUploadedByVau Foorumi1411893566.057095.jpg

Elaffy, toivon niin paljon että sinne vihdoin se pysyvä plussa tulisi! Olisi jo sinun aika :) On välillä raastavaa lukea sun kirjoittelua plussan odottelusta ja keskenmenosta, joten sulle se onni jo todellakin kuuluisi! Ja niin tietysti kaikille muillekin :)

Junttura, pahoittelut negasta :sad001 Vieläkö se limailu jatkuu? Kannattaa joo apua alkaa hakemaan, turha liian pitkään odotella ja jossitella!

Muurahainen, alemmassa saattaisin nähdä jotain mutta pahimmoilleen heijastus osuu juuri siihen kohtaan niin en osaa sanoa...o_O Onko kuva otettu testiajalla?

Napaa: Hullulta tuntuu ajatus, että tässä ollaan jo useampi kuukausi oltu ilman ehkäisyä eikä mitään ole tapahtunut, kun aiemmin (kun ei vielä ollut vauvakuumetta) sitä pelkäsi ehkäisyn pettämistä. Ei jotenkin mun kalloon enää mahdu, että miten niitä lapsia voi syntyä ehkäisyn läpi, kun monelle se tarkoituksellinenkin raskautuminen on hankalaa :grin

Olen kuitekin positiivisella mielellä tämän kierron ja koko elämän suhteen, vaikka plussaa ei vielä näkyisikään. :) Mieskin on aktiivisempi asian kanssa, kun työtilanne on helpompi. Parisuhde voi siis entistäkin paremmin. :wink Olen itse nyt nauttinut olostani eli syönyt hyvin ja terveellisesti, tehnyt asoita vain itseni vuoksi ja iloksi, päässyt ompelun sekä neulomisen makuun pitkästä aikaa ja ilmoittauduin yhdelle kurssillekin! Töitäkin riittää eli en ehdi päivisin kiertoa ja sen vaiheita liiaksi vatvomaan :grinLife is goooood! :wink

Muurahainen kun näytön kirkkautta säätää ja zoomaa, niin alareunassa pientä haamun alkua havaittavissa? Tai sit kuvittelen vaan. Taidat joutua vielä piinailemaan. Millon menkkojen pitäis alkaa?

Sabetti, oot oikeassa! Jos näytön kirkkautta säätää tummemmalle niin kyllä mieki ehkä jonkin haamun alun näen muurahaisen alemmassa testissä!

Muokattu viimeksi:
Larissa, on otettu testiajan sisällä toi kuva. Ylempi tikku on siis eilinen testi. Ihanaa Larissa, kun susta oikein huokuu onnellisuutta ja levollisuutta. =) samaa pohdin minäkin silloin kun ekaa lasta yritin, että miten paljon sitä nuorempana stressasi ehkäisyn pettämistä ja sitä sitten kun sitä raskautta yritti, huomasi miten vaikeaa se oikeasti onkaan.

Sabetti, huomenna tai ylihuomenna pitäisi alkaa.

Vielä vähän tuota omaa napaa. katsoin aiempien raskauksien testipäiviä, niin aiemmissa raskauksissa olen plussannut vasta kp 37 tienoolla.
Että odottelua vielä tietää sitten, ellei se iso paha täti saavu sitten alkuviikosta...

Takaisin