Huomenta kaikille! Oon taas ihan tippunu kärryiltä, ku en moneen päivään oo täällä ehtiny käymään :D töitä on ollut nyt ihan hullun lailla, ylitöitä tullu tehtyä ihan liikaa, mutta onneks työ on sen arvoista <3
Kaikki plussalaiset onnea! Useampi oli nopean selailun perusteella plussannut, nimiä en nyt anteeksi muista (mulla on ihan järkyttävän huono nimimuisti...). Paljon tarrasukkia matkan varrelle!
Jännittäjille plussatuulia ja tädin kohdanneille onnea seuraavaan kiertoon!
Ovispäivät laskujen mukaan oli nyt tämän viikon puolivälissä ja ainakin on reippaasti pupuiltu, tiiä vaikka tärppäis

yritän tosin vakuutella itelleni koko ajan, että ethän sinä tyttö raskaana ole! Ettei sitten tulis niin suurena pettymyksenä, jos tikkuun ilmestyykin vain yksi viiva...
Puhuttiin yksi päivä miehen kanssa siitä, että jos ei onnistutakaan saamaan lasta. Vähän yllätti miehen kommentti, että hän ei ymmärrä adoptiota (ei halua jonkun toisen lasta kasvattaa), eikä myöskään lapsettomuustutkimuksia ja hedelmöityshoitoja. Oli jyrkästi sitä mieltä, että jos ei luonnostaan tule niin sitten ei tule ollenkaan.
Jäi hieman kaiveleen nuo kommentit, koska entä jos se ei onnistukaan? Minä ainakin haluan kovasti lapsen ja jos se luonnollisesti onnistu, haluaisin ehdottomasti tietää missä vika! Tokihan meillä on vasta yk 1 menossa, joten eihän sitä tiedä kuinka mieli muuttuu miehellä, jos lasta ei ala kuulumaan. Hänkin haluaa kovasti isäksi...
Noh tämmöinen avautuminen ja ajatusten sekamelska tähän aamuun :D