Brit
Oman äänensä löytänyt
Onnea Harmony <3
Minä pääsen 14.10 ultraan, ihanaa!
Hiisi kun oon sellainen että reagoin herkästi negatiivisiin ihmisiin niin olin muutaman päivän ihan down plussasta huolimatta. Mutta joskus pitää sulkea ovia että uusia avautuu. Nyt olen oma pirteä itseni ja nautin raskaudesta!
Minä pääsen 14.10 ultraan, ihanaa!
Hiisi kun oon sellainen että reagoin herkästi negatiivisiin ihmisiin niin olin muutaman päivän ihan down plussasta huolimatta. Mutta joskus pitää sulkea ovia että uusia avautuu. Nyt olen oma pirteä itseni ja nautin raskaudesta!

täällä on meneillään, plussaamisia tulee kokoajan, jokaisen vuoro tulee kuitenkin.. Kuten ollaan huomattu niin epätodennäköisimmätkin tapaukset ovat saaneet onnellisen käänteen :) mä kyllä tiedän että tuntuu pahalta kun ei tuu toivottua tulosta eli plussaa.. Kaikella on kuitenki tarkoituksensa ja mä itse henkilökohtaisesti pelkään jo ettei mun kohdalle tule plussaa ehkä koskaan :O Toisaalta tajuan että mulla pitäis olla perus edellytykset saada lapsia mutta puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen ja yhden rajun keskenmenon jälkeen tuntuu tyhmältä ja epätodelliselta ajatella olevansa raskaana! 

kuppikoko kasvanut yhdellä. Mut jännää on...välillä liian jännää.. kp34/28-29 (eipä ole näin pitkää kiertoa ollut!) No kyllä ensi viikonlopulla pitäisi jo jotain jonkun testin näyttää tai tädin tulla...