Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea harmony tuhannesti mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. aivan ihanaa, alhamdulillah. :)

tsemppiä kaikille jotka testaamista odottelee vielä ja onnea kierron joka vaiheeseen.

on: täällä käyty lääkärissä. no tulipa tuttu lause "pitää levätä!!!" neiti on kasvan hyvin ja nyt ku piti olla 28+0 ni ultra antoki 28+2, painoa 1239g ja muutki mitat anto tuota 28+2 lähinnä, en ol varma mikä on BIP mut sen anto peräti 29+0. raivotarjonnassa on kuten epäilinki, kanava on vielä täysimittanen reilu 4cm alhamdulillah. tulipa lähete verensokerin mittaukseen, näköjään neiti on normaali mutta nopeakasvuinen. kohta varmaa sanovat että sehä on täysaikasen painonen heh... kuukauden päästä taasen kattomaan ja ens kuussa loppuu miniaspiriinin litkiminenki. taitaapi olla tulossa tänne iso tyttö inshaAllah, sais kuitenki olla kevyempi ku veljesä aikoinaa inshaAllah.

Onnea Harmony!!

Onnittelut myos Gatusalle tyton hienoista kasvusta!

Taalla vissiin muutama hevosihminen :) onko teilla omia hevosia? Meilla 9 kpl. Taykkareita ja pvta, yksi cobi ja poni mahtuu joukkoon :)

Mashallah Gatusa tyttö kasvaa hienosti!! Ja viikotkin juoksee sulla. :)
Mira mulla oli apteekin oma testi. En ole juuri muilla aikaisemmin testaillutkaan. Aina näyttänyt oikein!

Lucky mäkin nään jotain todella haaleaata.... ❤️❤️❤️ nyt kaikki plussatuuli sinne ja kovaa!

Darkmimosa missä asutte?? Ei ole pakko vastata jos haluat anonyym.säilyvän! Kuulostaa ihanalta et noin monta hevosta, onko muita eläimiä?? Itse en oo ikinä ollut hevosen selässä, mutta olen haaveillut.

Larissa syötkö vain sinä geleetä vai myös miehesi? toivotaan et kunnon ovulaatio paukahtaa sieltä kohta sulle ❤️

Tirpukka, ikää mulla on 26vuotta ja neljättä odotetaan :) mitenkäs sinä?

nennu: no voi herttileijaa, neljättä !!!:gen014
Itse pitäisi ensi keväänä viettää 30v. synttäreitä ja kolmas lapsi olis enemmälti kun tervetullut.
Sulla on lapset sit varmaan aika "pienehköllä" ikäerolla?:happy090

Onnea Harmony!! Niin kuin jo kaikki muut vissiin ennen mua todenneet, niin ihan selvä plussa tuo on :Heartred

Tirpukka: minun kärsimättömyys testailujen kanssa on hävinnyt jonnekin niihin ainaisiin negoihin. mutta testailen kyllä viim sinä päivänä kun menkat 1pv:n myöhässä (jos on). :)

tänään minulla mahakipu oli kuin supistuksessa oleva kipu :/

Liekkö mahakivut nyt olisikin aivan jotain muuta... sen verran kova kipu et piti mennä makaamaan ja jonkun 1-2 min kesti.

toivottavasti ei enää tulisi ainakaan nuin kovia kipuja. :(

Onnea Harmony!

voi kun itekki jaksais ja malttais ootella sinne ens viikkoon.Maha on välillä tosi kipee,sit tulee sukkapuikkovihlasuja ja tissit on arat.Mut edelleen nää voi olla myös menkkaoireita.Kyllä se on malttamaton ihmismieli..ja niin vv lorahtelee niin et pakko mennä vessaan tarkistaa joko menkat alko.

On: kyllä nyt minulle luontoäiti tms kettuilee, eilen armoton hammassärky yks kaks ja tänään sitten vuorostaan särkee päähän. Olen koko aamun kuulostellut, nyt oli sitten pakko ottaa panadol. Eilisen vedin sinnillä. Vaikka parasetamolia voisi ilmeisesti käyttääkin, niin haluaisin silti pelata ns. varman päälle.
Yksi ilta mietin ottaisiko lasillisen sitä punaviiniä, mutta pikaisen googlettelun tuloksena jätin senkin pois. Monenlaisia tutkimustuloksia, mutta valtaosa kumminkin puhui sen puolesta, että alkoholin käyttö, kohtuullinenkin, voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista.

Kp 21/27-32 dpo 7 yk 16

Elli: alkaako sulla silleen vähän "varoittaen" ja sit kipu kasvaa ja pikku hiljaa laimenee?? mulla ei tosiaan melkein koskaan ole koskenut mahaan... sillee vähän omituista :/

Harmony: Irlannissa asun. Muita elaimia on lypsykarjaa, lihakarjaa, lampaita, kissa ja koira :) noista hevoset on lahinna mun homma. Pienimuotosta kasvatusta, varsa tai kaks vuodessa, ja laukkahevosia :) nyt on katras kasvanu pikkasen liian isoks, pari pitas myyda mut huonot on markkinat :/

Merink juuri noin.Kyllä mulla monesti menkkijen aikaan tuohon tyyliin mut enempi nivusiin ja nyt se kipu on tos keskellä.

Ellli28 siis mulla oli elokuussa ennen menkkoja kaikenlaisia oireita. Ahdistelin miestäkin jatkuvasti kysymällä "Ex niin näin ja noin ja niin" ja kyllä otti sit päähän ku 5testi näytti negaa. Sit täti koputtikin hetken päästä! Ne kaikki "oireet" olivat just menkkaoireit!

Plussaaaaatuuuuuuliiiiiiiaaaaaaaa kaikille!❤️❤️❤️❤️ ootte aivan mahtava porukka

mulla oli tuossa navan alapuolella hieman oikealla ehkä se kipu..
kuitenkin viikko olisi menkkojen alkuun ainakin vielä. noh, jospa nyt olisi raskauteen liittyvää.. sen näkee sitten

Takaisin