Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Harmony:)
Täällä kp 34/28-29, ei menkkoja:eek:, testaan huomenna tai maanantaina:grin. Rinnat on kyl samanlaiset kuin odottas.:p.

Johanna, en nyt muista ootko maininnut, mutta bongasitko oviksen? Niin mystinen kyllä tuo kierto. Pystytkö laittaan testeistä kuvia että mekin pystytään tihrustelemaan? :p

harmonylle hirmuiset onnittelut! Tuo on ihan selkeä viiva, näkyy puhelimella vaikkei kuvaa edes isonna!

Kiitooooooos tytöööt!!!!
Yritän pitää mielessä, et vielä ei edes ole kk myöhässä. Nyt on 26/28-30.
Kierto on ollut nuorena mimminä 26-28. Mut nyt imetys/raskaudet/stressi sekoittanut kierron välillä pidemmäksi. Joten yritän olla olematta kovin toiveikas. :) mut iloinen olen kyllä.
Nyt plussaaaaaatuuliaaa kunnolla kaikille! Junttura jännitän sun testiä!

PepeXXL: Pahoitteluni sinulle, tiedän niin noi tunteet.

Mira83: Moni vanhempi "kiroaa" vanhemmuuttaan, varsinkin sellaiset jotka tulee helposti raskaaksi. Elä kuuntele heitä, vaan ihan itseäsi. Jokainen kokee vanhemmuutensa erinlaitte ja kasvattaa laspensa ihan itse. Jos on rankkaa lapsiensa kanssa, se voi kertoa omista kasvatus tavoistaan. Itse keskustelin juuri parin nuoemman äidin kanssa jotka kertoivat, miten heidän lapset ovat vahinkoja, minä kun kerroin sitten oman tilanteeni, että kolme vuotta ekaa lastani yritin. Niin he sanoivat, että mä varmaan osaan arvostaa huomattavasti enemmän omaa lastani, enkä pidä äitiyttäni niin itsestään selvyytenä, kuin he ja siinä he olivat oikeassa.

Harmonylle suuren suuret onnittelut plussasta!!! Eiköhän tuo tuosta vahvistu kun on nytkin jo noin selkeä!

ON: Testin tein ja pah, siihen mitään haamua en edes saanut aikaiseksi, vaikka miten silmiä tihrustan... huomenna vielä testaan uudestaan ja maanantaina soittoa sitten hoitajalle. Onko täällä muita kellä on toi prolaktiini hormooni ollut koholla?

Harmony näkyyhän tuo jo hyvin!!! Onnea <3

Ja kiitos kaikille ihanista sanoista. Parempi mieli täällä jo. Onneks on paikka mihin voi purkautua :)

Kiitos onnitteluista kaikille!!!! ❤️❤️

Mira: oliko äidillä kuitenkin tarkoitus, jotenkin huumorilla heittää vai se kommentti?? Kyllähän lastenhoito on välillä sellasta duunarihommaa ja rasittavaakin. Mutta ei kyllä ole palkitsevampaa asiaa olekaan maailmassa. En usko itse, että raskautumisen helppous vaikuttaa asiaan, asenne ja odotukset kylläkin! Mulla itselläni on hyvä ystävä, joka aina välillä päästelee suustaan kaikenlaista, mutta on kyllä ebsimmäinen kenelle veisin hoitoon omat lapseni.. Et aina mitä laukoo suustaankaan ei kerro kaikkea. ❤️❤️❤️

Hei nyt oikeesti, kertokaa mulle joku miten saan ton asetuksen pois ettei toi lähetä aina ilmotusta mun s.postiin kun joku kirjottaa tänne jotain?? puhelin pirisee meinaan koko ajan??

Tuolta ylhäältä ensin "lopeta ketjun seuraaminen." Sitten aloitat ketjun seuraamisen uudestaan ja tällä kertaa valitset sen vaihtoehdon että ei sähköposteja :)

No nyt loppuu ymmärrys naapureita kohtaan! Tulimme miehen ja koiran kanssa aamulenkiltä pihaan ja naapurin setä otti meistä kännykällä kuvan. Miksi? On muutenkin ollut ihan vainoharhainen olo, kun yrittivät meille jo varoitusta saada aikaiseksi. Koira oli ollut meillä vähän reilun viikon ja reagoi alkuun rapun ääniin haukahtelemalla satunnaisesti. Nyt on ääniin jo tottunut ja hiljainen kaveri, varoitusta ei pystytty noin lyhyen ajanjakson perusteella antamaan ja kaikkien pitäisi olla onnellisia. Joten nyt vain mietin, yrittääkö joku naapuri savustaa meitä pihalle vai muuten vain vainoaa.. Että tällainen päivä tänään!

Alamaha juilii sen oloisesti kuin olisi treenannut vatsalihaksia paljon. Mutta täti sieltä saapuu huomenna..

Onnea uusista plussista! Nyt ei sitten mitään keskenmenoja, vaan plussaa kaikille lopuillekin!

Takaisin