Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanan plussa rikasta ollu viime ajat.. Nyt vaan pidetään se yllä ja plussaatte koko loppu vuoden ja sit on kaikki raskaana.. :)

Kyllä se harmony on niin selkeä plussa! Onnea :Heartbigred

Itellä tylsät päivät menossa.. dpo 2. Jäi nyt se varmuustallennus eilen väliin kun mies sai vastaavasti flunssan ja oltiin molemmat väsyneitä. En tiedä olisko siitä enää mitään hyötyä ollutkaan kun ovis oli tapahtunut yli vuorokausi sitten. Täytyy toivoa että ma pupuilusta olisi joku kaveri jäänyt matkaan. Onko jollain se taulukko hollilla mistä näki ne prosenttuaaliset mahdollisuudet raskautua? Muistan vaan että 2 päivää ennen ovista olis otollisin hetki, mutta mikä % on 3 päivää ennen ovista?

Tänään olis tiedossa hieman ulos menoa... näkee monta ihanaa ihmistä ja saa muuta ajateltavaa.:)

Harmony, ei ollu huumorilla, kun on tuota raskaampaa kautta viime aikoina valitellut useammankin kerran

Elaffy, on kyllä oudot naapurit teillä!!!

Mitäs muuta testiä kun digiä suosittelette? Ihan marketin testeillä monet on liuskoillakin plussan saanu entä onko noi muut apteekin testit josta ei kovin paljoo pahaa oo kuultu?

kyllä tää ryhmä on niin ihana ♡ paljon on tekstiä tullut ja mitä ihanampaa, ne plussat!

Mulla on joku omituinen maku suussa, tai lähinnä tuntuu kielessä et ois joku metalli vasten kieltä..

Kylmä (mutta niinhön syksyllä on) ja väsyttää... Heräsin kyl tänään seiskalta vaik olisin saanu nukkua pitkään :D

Onnittelut Harmony plussasta ja Dikulle myös jos en aiemmin muuta kuin tykkäillyt tikku kuvista :grin:Heartred
Jokainen plussa vie tätä ryhmää eteenpäin :)

Onnea Harmony selvästä plussasta, kovasti tarrasukkia matkaan :Heartblue:Heartpink:Heartred

Onnea Harmonylle plussasta!! :))

Ja pahoittelut tädeistä, kuinka ne aina osaakin pilata päivän :(

Popedan keikka oli aivan LOISTAVA! Vähän piti hermostua niskaan pyrkijöille, mut onneksi vain vähän :) ja nyt on ihan hirvee olo, aivan ku olis vetäny perskännit.. Kuskina tosiaan olin. 3,5h ja sit pitäs mennä taas töihin... Kuinkahan pysyy hereillä..

Onnea Harmony! Ihan selkeä plussahan toi on! :wink

Lucky, edelleenkin näen sun testeissä jotain. Toivottavasti jää menkat tulematta ja saat kunnon viivat!

Elaffy, ihan perseestä tommoiset naapurit! Valitettavasti on kokemusta samanlaisesta tilanteesta ja rauha saatiin vasta sitten kun muutettiin pois kerrostalosta.. Meillä koira reagoi päivällä rappukäytävässä meluaviin ihmisiin, yöt oli kyllä hiljaa.

muurahainen, mulla on jotenkin sellainen käsitys että korkea prolaktiiniarvo vaikeuttaa raskautumista ja saattaa aiheuttaa epäsäännöllistä kiertoa ja jopa maidon eritystä. Oonko ihan hakoteillä?

Napaa: En tiedään johtuuko tosta gelee royalesta vai mistä, mutta hedelmällistä ovistyylistä limaa on ollut jo muutaman päivän! Nyt on siis vasta kp 11 ja tikkuun en ole vielä ovisplussaa saanut. Seuraillaan tilannetta :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille :)

Muokattu viimeksi:
Harmonylle aivan jättiläismäiset onnittelut täältä!!! Ihanaa!! Nyt kandee kyllä vetästä pari riemupomppua!!!:smiley-bounce005

Lucky87 Aika jännää, kännykällä kun katsoo sun tikutuskuvia, niin näkyy kyl oikeasti haaleita viivoja, mut kun vaihtaa tähän pöyätkoneelle niin ei kyl meinaa erottaa...outoa! ..mut toivotaan, toivotaan...kyl ne on ihan aiheesta ne viivat!!

Sannuinen Meil on sit sun kans samaan aikaan jännäilyä:dance011 Ootko yhtä kärsimätön ja malttamaton testailija kun miekii? Vai jaksakko oottaa et kk:t myöhässä tai täti tulee..?

Nennu eli siekin oot jkl, kiva:excited001 Saanko udella sun ikää? tai ehkä oot kertonutkin jossakin tääl, mut kun ei millään jaksa kahlata kaikkia sivui läpi..Ensimmäistäkös kuumeilet?

Mira83 ja sinäkin oot jostain täält liepeilt? :) ..kyselit noita testeistä, itse olen ehkäpä testannut miltei kaikilla testeillä mitä apteekista löytyy, samoin marketin testeillä.. Suoraansanottuna, juurikin sitä cb:n ei digiä en suosittele juurikin niiden "väärien" plussien vuoksi (tai sit ko. testi on oikeasti vaan niin herkkä että huomaa ne kemiallisetkin ja ilmoittaa siitä haaleesti...tiedä sitten..) Myöskään en itse enää osta Predictorin testejä, niillä olen saanut myös haaleita plussia mutten kuitenkaan raskaana (tai sitten tälläkin testillä sama "vika", että on niin herkkä...)
Eli summasummaarum, itse suosin nykyisin "ei niin herkkiä" testejä, jotka näyttää sit vasta sen plussan kun hcg arvot on oikeasti nousseet tarpeeksi ja olet raskaana.. Apteekin omat testit on hyviä, samoin olen kyl ollut ihan tyytyväinen myös marketin perus "Pregcheckiin" sekä rfsu:n testit eivät myöskään ole koskaan antaneet turhia toiveita..
Sorry pitkä sepustus, voisin vaikka kirjottaa kirjan raskaustesteistä..:cool05

...ihan kaikkea en saa nyt päähän kelle piti kirjoittaa ja mitä, täten tasapuolisesti kaikil taas niitä plussahenkäyksiä:scared007

Takaisin