Harmonylle aivan jättiläismäiset onnittelut täältä!!! Ihanaa!! Nyt kandee kyllä vetästä pari riemupomppua!!!
Lucky87 Aika jännää, kännykällä kun katsoo sun tikutuskuvia, niin näkyy kyl oikeasti haaleita viivoja, mut kun vaihtaa tähän pöyätkoneelle niin ei kyl meinaa erottaa...outoa! ..mut toivotaan, toivotaan...kyl ne on ihan aiheesta ne viivat!!
Sannuinen Meil on sit sun kans samaan aikaan jännäilyä

Ootko yhtä kärsimätön ja malttamaton testailija kun miekii? Vai jaksakko oottaa et kk:t myöhässä tai täti tulee..?
Nennu eli siekin oot jkl, kiva

Saanko udella sun ikää? tai ehkä oot kertonutkin jossakin tääl, mut kun ei millään jaksa kahlata kaikkia sivui läpi..Ensimmäistäkös kuumeilet?
Mira83 ja sinäkin oot jostain täält liepeilt? :) ..kyselit noita testeistä, itse olen ehkäpä testannut miltei kaikilla testeillä mitä apteekista löytyy, samoin marketin testeillä.. Suoraansanottuna, juurikin sitä cb:n ei digiä en suosittele juurikin niiden "väärien" plussien vuoksi (tai sit ko. testi on oikeasti vaan niin herkkä että huomaa ne kemiallisetkin ja ilmoittaa siitä haaleesti...tiedä sitten..) Myöskään en itse enää osta Predictorin testejä, niillä olen saanut myös haaleita plussia mutten kuitenkaan raskaana (tai sitten tälläkin testillä sama "vika", että on niin herkkä...)
Eli summasummaarum, itse suosin nykyisin "ei niin herkkiä" testejä, jotka näyttää sit vasta sen plussan kun hcg arvot on oikeasti nousseet tarpeeksi ja olet raskaana.. Apteekin omat testit on hyviä, samoin olen kyl ollut ihan tyytyväinen myös marketin perus "Pregcheckiin" sekä rfsu:n testit eivät myöskään ole koskaan antaneet turhia toiveita..
Sorry pitkä sepustus, voisin vaikka kirjottaa kirjan raskaustesteistä..
...ihan kaikkea en saa nyt päähän kelle piti kirjoittaa ja mitä, täten tasapuolisesti kaikil taas niitä plussahenkäyksiä