Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei nyt oikeesti, kertokaa mulle joku miten saan ton asetuksen pois ettei toi lähetä aina ilmotusta mun s.postiin kun joku kirjottaa tänne jotain?? puhelin pirisee meinaan koko ajan??

Tttii : olisko ollu ihan puhelimen asetuksissa jossain. :) todella selventävä vastaus :)

Mulla Samsung Grand 2 ja asetukset-> sovellusten hallinta-> vau-> näytä ilmoitukset siitä ruksi pois

lucky: joo en mä noita sovelluksen ilmotuksia haluu pois :) vaan mulla tulee aina sähköpostiin kans ilmotus kun joku kirjottaa, mutta taisin saada senki pois jo :) kiitos kuitenkin

Kyfi: oletteko käyneet tutkimuksissa/hoidoissa?

PepeXXL:lle pahoittelut tädistä. :( Jospa se ensi kierrolla tärppäisi! Tiedän niin tuon tunteen.

Tirpukka: kp:n oot edellä, samoilla "oireilla"... Jospa se nyt? Eiks vaan :)

Nyt sitten vaan toivon suuresti plussia viikonlopulle! :) tulkaahan kertomaan sitten missä mennään

Miten saan tukkosen nenän auki? Neuvoja kaivataan. Suola vettä kokeiltu hetkeks vaan autto. Höyryä, hetkeks vaan autto. Tiikeri voidetta silmät Alko vuotaa mutta nokka ei

Tirpukka: minä kanssa jyväskylästä :)

Monella on jännät paikat, käyn joka päivä seuraamassa ja jännäämässä, toivotaan että täti tulee niille, joilla meinaa kierto lähteä venymään megamaaliseksi ja plussaa niille, joilla h-hetki lähenee :Heartred

Täällä mennään päivä kerrallaan, tuntuu että päivät matelee kun vaan odottaa sitä alkuraskauden ultraa...Ja vielä enempi pistää mietityttään kun ei taho oikein mitään oireitakaan olla, et onko siellä masussa elämää vaiko ei, mutta ei auta kun ootella.

No niin... turhauttaa enkä saa teitä jännityksessä. Ylin on eka testi, keskimmäiset on eilisen illan ja alin on tämän aamun... ite en nää mitään kun toisiksi alimmassa ja ylimmässä jotai hailuran tapaista... joten Olishan se kiva että ne menkat sieltä saapuis tai tolle testille tapahtus jotai

Liitteet

• 1411789107828.jpg
    1411789107828.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 193
Ihanaa lauantai aamua naiset :)

pepelle pahoittelut menkoista.

Lucky, mä en kyllä nää noissa mitään vaikka olisin halunnut. Kysyit millä saa tukkosen nenän auki, niin mä suosin sitä apteekista ostettavaa sarvikuonoa! On ihan ykkönen mulla kun dokka aiva dukossa :)

tähtöselle myös pahoittelut, toivottavasti kolmas kerta tuo toivotun tuloksen :)

Muille paljon plussatuulia, täällä oli monella jännät paikat!

On. Kiva herätä aikaisin aamulla niin ehtii tekemään paljon. Nytkin jo koiran kanssa vedetty aamutuimaan pitkä lenkki ja nyt kahvia nauttien oikein ajan kanssa luin teidän juttuja. Kp 11 ja himot jyllää huipussaan, täytynee varmaan mennä herätteleen ukkokulta :)

Huomenta naiset! Ihan sikana ootte kirjotellu, mä vasta eilisissä viesteissä!

Eilen meni työkaveri, jolla 2 lasta ja vissiin aika rankkaa sit niitten kanssa sanomaan mulle et miettikää nyt tarkasti sit joskus et haluatteko lapsia. Kiva kun yritetään ja eilen mahdollisesti haamulainenkin tuli. Sit pomo tuli antaa vielä ikävää palautetta...

Menkkoja ei näy ei kuulu kp 27 jos se ovis oli sillon 2 viikkoo sitte nii nyt ois dpo 14... Huimallee ja huono olo välillä käy välillä palelee mut en tiiä johtuuko siitä et meillä on viileetä kun töissä tuli jo kuumakaan kun oikeen urakalla touhusin...

Huh huh tänää pitää oikeen urakalla maksaa laskuja.... Miten niitä aina kertyykin! Ja kaikki yhtä aikaa tulee...

Tirpukka, mäkin oon keski-Suomesta

Pepe pahoittelut tädistä!

Mä taian testailla vasta maanantaina, tälle viikonlopulle on kiitettävästi ohjelmaa niin ei ehi niiiiiin miettiä. Kiva kun heti eka kierto on mega niin kun mä arvelin, ellen nyt oo raskaana. Ihan turhaan tuhlasimme noihinkin testeihin jos ne näyttää ihan mitä tahansa....

Pepe ilman muuta lääkärin vastaanotolle ja onhan se tylsää kuunnella aina sitä mantraa et ootte vielä nuoria. Mullekin sitä,siedätyshoitaja sano eihän teillä vielä kiire oo... No ei mut kaikkihan me halutaan se oma nyytti syliin. Ja eiks se oo positiivista et raskaus alkaa kuitenkin normaalisti!!!! Keskenmenot on kuitenkin ihan siga yleisiä ja johtuu siitä et alkio on liian sairas jatkaakseen kasvua noin varhaisessa vaiheessa! Meidän suvussa ja isossa osassa tuttavapiirissäkin on lähes jokaisessa perheessä ollu yksi tai useampia keskenmenoja ja silti eläviäkin lapsia on siunaantunut. Tsemppiä kovasti uuteen kiertoon. Ja ei se vauvakuume ikää kato, itsekin oon jo 14-vuotiaasta kuumeillu!!

Lucky toivottavasti plussa vahvistuu!

Juntturallekin kovasti plussatuulia! Ihan samoissa siis mennään!

Gatusa vähäsen joo eri kokoisia lapsukaisia Suomessa kotiutetaan! Aikas hurjaa toimintaa yliopistosairaalasta jos kotiinpääsyn kriteeri on et hengittää ite !

Pepe pahoittelut tädin saapumisesta,nyt sille meno lippu 9kk seuraavaksi.
Monella on jännät päivät,plussa tuulosia :talk017
Lucky nyt olis noin dpo 13,lämpöjenkin mukaan.
Kyllä,kyllä sun testeissä näkyy pinkkiä viivaa,totesin että omalla kohdalla toimi parhaiten se prismojen ja cittareiden halpuri testi.

pahoittelut pepe :(
nimenomaan arpapeliä.
Kyfi tiedossa on mille 2v yrittäminen tuntuu :( Tsempit sullekin että jaksat.Syö naista tämä tämmöinen.
Nuuhku kuulostaa kivalle koiranpennut.Minuun iski yllättäen koirakuume,oon nähnyt tos reissullani sellasta pientä cotonii ja on ylisöpö mut ei tullu koiralupaa,hyvä varmaan
Gatusa,oon kauhuissani! Se lapsi kuitenkin kasvoi ok??? Ei niitä ennenaikaisia vauvoja suotta sairaalaa pidetä niinku sinä tiiätkin,mikä ihme sen maan sairaalatoimintaa vaivaa?on ihan hirveää eikä äidin oo muuta mahkua kuin lähteä jos käsketään :( Sinun kohdalla ei sitten saa käydä tällaista.Suomen terv.huoltoon tottuneena kuulostaa järkylle

Toivottelen kaikille kivaa viikonloppua!
yritin itse vähän shoppailla kaupoilla eilen mutta kuten tavallista,en osaa ostaa mitään enää fyysisestä kaupasta.tai siis siellä se rahan kulumisen tajuaa hyvin ja sinne kauppaan jäi vaikka piti ostaa kahvikupit minulle ja miehelle sellaset isot Taika Teemat.mut en raaskinu 30€ maksaa kahdesta kupista-sinne jäi :D

pepe, pahoitteluni tädin johdosta... Minä kans mobesti tirautan pari kyyneltä, pahalta se tuntuu..

Ja vuosien varrella olen oppinut, että melkein mitkä oireet tahansa voi myös saada kovassa vauvakuumeessa..

Ensimmäinen raskauteni oli kuitenkin oireeton melkein :D

Tein silloin kyllä tallitöitä, eli olin väsynyt muutenkin.

Mua eniten pelottaa tuo mun häntäluu, kun se murtui kesällä tiputtuani hevosen selästä... se varmaan murtuu uudelleen synnytyksessä ;(

Pepe, pahoittelut tädistä :( kannattaa toki laittaa pyörät pyörimään tutkimusten suhteen niin saatte asioita eteenpäin. Tsemppihalit sinne❤️

Itsellä on kyllä sellainen olo, ettei ole tärpännyt, kun ei ole oireita mihinkään suuntaan edes Terojen kanssa. No, ensi viikolla se sitten selviää, onko aavistukset totta...

Huomenta :)

Pepelle pahoittelut.

Täällä on niin jännät paikat monella, mulla on peukut ja varpaat pystyssä teidän puolesta !
Plussille vahvistumisia <3
Ihana kun täällä on niin paljon aktiivista porukkaa <3

ON: täällä vuodot loppui, onneksi sitä ei paljoa edes tullut ! Eka neuvola olis 6.10, jännittävää :D
Rauhallinen viikonloppu tulossa onneksi. Ensiviikonloppuna sitten olisi isännälle yllätystä tarjolla, kahden kesken mökkiä ja ulkoporeallasta <3

Mukavaa viikonloppua teille kaikille <3

ImageUploadedByVau Foorumi1411796175.994622.jpg

Huomenta tytöööt!!!!! Ihanat naiset elämässäni kertokaa mitä näette??? Minä näen haalean plussan! Syvä huokaus :) alhamdullilaah alhamdullilaah alhamdullilaah !

Tiedän et ei sais kyl nyt testailla liian aikaisin, koska sillon havaitsee myös ne mitkä menee kesken ennen kuukautisia :(.

Uuh tätä malttamattomuutta. Testaus sit maanantaina seuraavan kerran. Menkat olis myöhässä vasta ma-ti!

Muoks. Piti kommentoida parille mut tää itsekäs rupes heti napailee ❤️. Kohta palaan asiaan kun pikkuiset tässä rauhoittivat. Eivät ymmärrä oikein mistä äiti on niin innoissaan ;)

Takaisin