Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tirpukka täällä yksi keski-Suomesta :)

Gatusa hui kauhea toi kotiutus!!

Diku sun testit<3

Merink toivottavasti ennustais hedelnöittymistä :)

Täällä ei vieläkään täti tullut sais pysyä poissa! :) jos huomenna ei niin sunnuntai aamulla testaan. Ainoan liuskan pois kaapista.

Lucky eikö sun pitänyt tehdä uus testi kans sunnuntaina?

:)Täällä onkin monella jännät paikat, haamua, myöhässä olevia kuukautisia ja oiretta jos jonkinmoista:p. Niin kiva myötäelää ja jännittää täällä, ja olla hengessä mukana..

Omaa napaa; Tänään tuli 7+0 täyteen. Jotenkin kovin epäuskoinen olo, Sellanen että uskon kun näen. Hirmuista huonovointisuutta ollut muutan päivä, j nyt kun tänään ollut parempi päivä niin sitte tietysti ajattelee ettei kaikki ole hyvin. Ihan tyhmää tällasia ajatella,pitäis nauttia siitä että ylipäätään on raskaana,mutta jotenkin ei uskalla vielä kun pelkää vielä enemmän pettyvänsä..
:oops:
Eli oudot fiilikset.

Kaikille kovasti PLUSSAPUHUREITA!!!!!!

Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
PikkuMinski 8.10. (dpo 12-16)
Harmony 1.10.
Sannuinen 2.10. (Dpo 12 noin)
sabetti 3.10.
Kaziska 4.10.
DarkMimosa 5.10.
Ratamo 5.10.
Merink 5.10
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.

( yht. 23)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit (yht.32)

Näin päin on mukavampi, kun listalla on vähemmän väkeä testaamassa kuin odottamassa ❤️

Dikulle ja Luckylle onnea ja vahvistumista viivoille! Joko olisi uskaltanut päivittää teidät tuonne onnistuneiden puolelle?
♡ Nyt jännätään ♡

Monella on nyt viikonloppuna jännät paikat!

Pepe, kun kyselit, niin mulla on nyt kp 10 eli ovista odottelen :) Jännään niiiin sun testiä huomenna aamulla!

Onnea hirmuisesti plussanneille ja tervetuloa uusille :)
Täällähän saa taas pian jännäillä plussia, niitä sais ropista paljon ;)

Napailen taas pikaisesti; kp15 menossa, ovis on ehkä tänään ainakin nippailuiden perusteella, limoista en oo varma kun en oo jaksanu tutkia :D Tällä viikolla ollaan talleteltu joka päivä (vaikka tarkotus oli vaan joka toinen) ja jatketaan varmaan vielä tänään että sais varmasti hyödynnettyä oviksen :)
Mulle sais laittaa testipäiväks 10.10 tuonne listalle.

ajna: kyllähä se tapahtu juuriki mun tulevas synnytyssairaalas tapahtu eli mein yliopistollisessa sairaalassa...

Kp20 ja nää tylsät päivät pitäs jotenkin saada kulutettua.. Eli nyt työporukalla tsiikaan Popeda! Ja huomenna luulen et työt menee hyvinkin rauhas elokuvailtaa vietellen :) sit oliskin viel su ilta ja kolmen päivän viikkovapaat :) sitten saakin jo alkaa sen jännityksen! Ainoastaan digi kaapissa, enkä lisää meinaa mitään ostaa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

ääk... Tänään poikaani nukkumaan laittaessa tuli kahdesti jotain kipua alamahasta joka ikäänkuin laski alapäähän... :o siitä ei mennyt kauaa niin koski taas vähänsikaa mahaan. Kipu ei ole kovaa, mutta sen huomaa ... mitä tämä nyt lienettekin ??

Toivottavasti nyt ois alkuraskauden oireita, mutta todellakaan en meinaa innostua liikaa :D

nyt vasta alkoi valkovuoto.. niukkaa on kylllä, mutta kummastelin kun ovulaation aikaan ei ollut..
Jos nyt ovis testit pitivät paikkaansa. mut mitä tää on... :D

Voi ei silv! ihanaa pöpedä on niin pop! Siinä pändissä kun on niin paljon tuttuja! Pitäkää hauskaa! Keikkahan on aina ihan huikee!

Tervetuloa taas uusille!
Plussa tuulia kaikille!

On. Tää ny menee niin ohi raskautumisen mutta oon yrittänyt nyt tosissaan olla märehtimättä mitään siihen liittyvää! ;)
Mutta koira meni terveystarkeistaläpi ja kertaalleen on astutettu! Jippii eli suurella mahdollisuudella meillä on pennejä joulukuussa<3

Diku: mikä dpo sulla on? Hyvin lähteny viiva vahvistuu.

6 halppis testiä kolahti postiin. Ootan kovaa pissa hätää. :) ja kaks viikko näytöllistä odottaa jatkoa. Luge resepti uusittu ohjeen olisikin pitäny olla 200mg 1 aamulla ja 1 illalla. Eli nyt resepti 100 mg 1 aamulla 2 illalla. Ei kuulemma haittaa ole mutta ei hyötyäkään. :) eri lääkärit ku sählää ni näitä sattuu. Oikeen flunssan sain. Dokka aivan tukossa. Suola liuosta keitetty ja kohta sitä niistämään. :( en haluu enää kuuria saatikka punktoitavaksi. :( ärsyttää. Henkisesti raskas päivä tuntuu alavatsalla ku stressasin päivää aamulla niin paljon. Hyvin kuitenki lopulta hautajaiset meni tuki henkilönä.

lucky digiä odotellessa :) sellasta se on ja kuten vanha sanonta menee mitä useampi kokki sitä huonompi soppa ja taatusti pätee lääkäreihinki :) hyvä että kaikki meni hyvin tänään.

Voi kun itsellekin pärähtäis 2 viivaa. Kaks vuotta yritystä tuntuu ihan liian pitkältä. Ei sais valittaa, mut paskaltahan se tuntuu :/

Tänne se täti eksyi :( otti kovalle. Olin varma pillereitten lopettamisen jälkeen että max 3kk ja raskaana ollaan. Nyt yli vuos yritystä takana ja ikää vasta 19.. Tää on kyl täydellistä arpapeliä, siltä ainekin tuntuu... Vaikka kuinka pupuiltu ja syöty terveellisesti, liikuttu yms. Tekis mieli lyödä tähän vielä kuva tän kierrosta womanlogista kuinka paljon pupuiltu. Tää epätoivo iskee muhun, pari kyyneltä taas tullut tirautettua.

Sori omanapailu. Maanantaina soitan tk:hon ja pyydän varaamaan ajan gynelle tutkimuksiin. Viimeksi sanoi että lähete valmiina kunhan itse vaan haluan. Ajattelin ensin syödä 3 kiertoa teroja mutta nyt saa riittää! Ja mut saa ottaa listalta pois. Ilmoitan myöhemmin seuraavan testipäivän.

Muoks. Onko mulla nyt liian lyhyet kierrot raskautua kun max 25??

Pepexxl
Kaveri raskautui juurikin kierrolla 25! Ennen oli 28 ja kun lyheni 25 niin natsasi ♡. Ja hänellä kilpparin vajaatoiminta ja lääkärit sano et suurempi todennäköisyys voittaa lotossa! Nyt rv21+
Muoks. Ja lottovoittoa ei ole tullut ;)

Takaisin