Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PepeXXL : olen pahoillani menkoista

Täällä kans perästä tullaan tätä menoo. Siinä teille herkkä testi tiirailtavaksi. Ei mitään ilta pissasta. Luulis että jotain olis

Liitteet

• 1411757702913.jpg
    1411757702913.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 150
Voi itku pepe :( Laita ihmeessä koneisto pyörimään - aikaahan sitä kuluu joka tapauksessa ja nyt jo kauan olette odottaneet. Kierron pituudesta; ymmärtääkseni tuo 25 on vielä ihan normaalin rajoissa, minulla ollut säännöllisesti 26 ja kaksi lasta tässä nukutettavana.

Lucky, sitähän ei tiedä josko vielä viiva ilmestyy. Ainakin toivoa on kunnes täti tulee! Minä en valitettavasti ole nähnyt viivoja, mutta toivon että ne piakkoin tulevat pysyäkseen!

elikkäs -Nennu- ja PepeXXL on myös keskareita:-) Minä siis jkl:stä.
Ja pahoittelut siul PepeXXL tädistä :( Pitkään olette tekin yrittäneet, mut onneksi sinul on vielä aikaa..Mut tietenkin toivon pikimmiten plussausta Teil!
Harmony: Samas veneessä taidetaan olla:) Kolmonen olis tosi tervetullut, minul siis kaksi poikaa ennestään. Jostain olin lukevinani, että sul samoin kaksi poikaa? Onko pikkumiehet kuinka vanhoja?

on: täällä kp.21 vetelee vimosia tunteja..Saas nähdä kumpien oireiden kans nyt painitaan, pms vai raskaus.. Hirveä palelu parina iltana, iltaisin äklötys olo, hiukset rasvottuu taas supervauhdilla, verenmaku suussa, kauheat mustapää rykelmät iski taas leuan molemmin puolin, mahas selkeet repäisykivut..onhan näitä vaik romaaniksi asti.. Mut en mä Kyl jaksa uskoa, että kaikki olisi vaan kuvitelmaa, oon aina ollut tosi "herkkä" huomaamaan pienetkin muutokset kropassa..

Puuuuuhhh...!! plussia täält kaikil puhisen<3<3<3

lucky87: Minä Kyl nään tuossa himmeän punertavan viivan. Eikä siis todellakaan mikään viivanpaikka. Pomppisin kyllä riemusta (varovasti) jos omaan tikkuun tuollasen saan. Älä Viel heitä kirvestä kaivoon! Toivotaan että Se vahvistuu!!!

Pöh ja höh kaikille tädeille. Täällä sellainen saapuu sunnuntaina. Olen täysin varma siitä. Tänään kohdunnupukka oli ylhäällä, mutta todellakin pehmeän oloinen, jos nyt oikein osasin kokeilla. Alaosastolla on koko päivän ollut menkkaolo. On kyllä tympeää, jos huomenna jo alkaa veri virrata, kun silloin kierto jää kyllä todella lyhyeksi.

Pepe, tottahan se on, että teillä on vielä aikaa ja olette nuoria. Mutta kyllä se vetää mieleen maahan, kun lääkärit sitä toistavat. Minulla on ikää melkein kymmenen vuotta enemmän ja meille lääkärit toistavat samaa mantraa. Minua se suututtaa! Ei se aika poista sitä kipua ja tuskaa, tyhjää tunnetta sisältä, kun syli on tyhjä. Eikä ole ikinä mitään varmuutta, että lapsen joskus vielä saa. Tulipa nyt oikein kurjaa olo sinun puolestasi.. :(

Tänne täti löytää viimeistään ens perjantaina ja kyllä on taas tyhjä olo... "raskausoireet" muuttuu menkkaoireiksi ja taas yksi turha kierto... ensi kierrolla meillä molemmilla gelee royal ja toiveet taas korkealla... Ei tyhjä syli kun vieressä tuhisee 1v7kk poika, mutta nyt Yk12 ja saisi toinen jo tulla... mulla ikää jo 30v ja miehellä 34v ja ollaan muuten Hyvinkäältä... olisi meidän sängyssä tilaa vielä ♡ toiveissa kuitenkin oli 3 lasta :(:rolleyes: . Kyllä meidän kaikkien aika tulee! Toivon koko sydämestäni täytettä tyhjiin syleihin, plussia testeihin ja puhallan kaikin voimin plussatuulia teille kaikille! ♡

Ja oli muuten ensimmäinen ja aivan KAUHEA valeraskaus... pahempi kuin oikea ikinä, koska tähän liittyy vielä tämä kauhea pettymys :(

Iltoja kaikille! (:
Sannuinen: Kiitti neuvoista sinne aukkariin ja kun valvomisesta puhuit, niin joo mullakin sama joskus. "tahattomasti" valvoo pikkutunneille asti.

tähtönen: Peukkuja :thumleft Toivotaa et se 3. kerta nyt toden sanoo!!

Gatusa ja Harmoni: Joo mä niin tiedän tunteen ku se mies ei ymmärrä. Meillä toi ukko haluu niin kovasti sitä vauvaa, itseasiassa kaksosia :grin mutta sitten pyörittelee päätä ku jauhan sille erilaisista oireista ja muista o_O

lucky: Onneksi meni päivä hyvin, lähetän iloa sun elämään sylintäydeltä, ja plussa tuulia!

Pepe: harmi toi täti, mutta toivotaan ens kierrolle plussia! Ja hei mä olen kans vasta 21v ja 18 vuotiaana ruvettiin yrittää. Viime kuussa vasta oli eka hormoniklinikka ja mulla todettiin se PCOS, nyt katuu ettei hankkiutunu aikasemmin sinne klinikalle. Laitahan säkin asia rullaamaan, ei siitä haittaa ainakaan ole. Peukkuja!:)

ON: oli 10 h päivä töissä ja meinas pää haljeta. Tuntuu painetta nii että silmissä tummuu välillä, hartiat aivan jumissa ja muutaman kerran repäs oikeen kunnolla alavatsasta, kierrosta en siis vielä tiedä kun vasta ens kuussa se tasataan.
Asiasta poiketen toi meijän karvakamu yrittää pelotella mua. Murisee jollekkin olemattomalle sillain hiljaa, toivottavasti tolle kovalle tuulelle. Ukkokin yö vuorossa nii ei oo kukaan ottamassa kainaloon :sad001

Lucky87 aiemmissa en nähny mitään, mutta tässä kuvittelen näkeväni haamun!

Pepe kyllä tää välillä tuntuu niin toivottomalta ja epäreilulta. Mutta kyllä sinunkin vuoro tulee <3

Elaffy <3 totta aikaahan meillä on.. Mutta tuntuu se pahalta :( haaveena kun olis se pieni ihme. Se on kaikkein pahinta kun Facebook täynnä kun kaverit saanut yhden illan suhteista vauvat ja eivät edes tiedä mitä yrittäminen oikeesti on :/

Mutta eiköhän aamulla aloiteta positiivisella mielellä ja murehtimiset sikseen. Maanantaina jo astetta tietoisempi tulevasta ! Ens kuussa tulee meille 4 vuotta yhteiseloa miehen kanssa <3 ja kummityttö täyttää 2v <3

Hyvää yötä teille kaikille palstalaisille, ja kiitos että ootte tukena vaikkei tunnetakaan :)

Tttii kiva kuulla kokemuksia, miten teihin suhtauduttu nuoren iän puolesta? Menikö kauan aikaa että pääsitte tutkimuksiin yms?

Taidetaan olla peräkkäisiltä vuosilta jos profiilis vuosiluku pitää paikkansa! Toivotaan että teille se plussa suodaan pian :)

Pepe pahoittelut tädistä!!!!! Nyt lähetän sulle verkonkautta ISOT symppishalit!!!! Kyllä harmitti sun puolesta :(

Tirpukka joo miesenergiaa täältä löytyy... Pojat ovat 3v ja 1v11kk. Eli pikkasen yli vuoden ikäeroo. Kolmas kruunais kaiken nyt ja yrityskerta 2 huipentuu viikonvaihteeseen. Uuuuh toivon niiiiiiiiin plussaaaaaaaa meille kaikille. Inshallah tulee.
No tosin täytyy pitää jalat maassa koska yk 2 menossa vasta!

Tttii säkin oot nuori.... Ihana saada nuorta porukkaa tänne! ;) on kivaa kun meitä on kaikenikäisiä täällä. Uuuh must on tullut niin pelkuri etten varmaan osais enää olla yksin kotona yötä :( :)

Gatusalle sinne puhalletaan sulle yhteisvoimin kunnon yöuneeeeeeeet!!!! Ja älä murehdi vielä on aikaa sulla iA, tyttö tulee vasta viikoilla 38 tai sen jälkeen ;)

Pikkuminski onhan se ymmärrettävää, että ku 12 kiertoa takana niin on pettynyt olo. Mut sullakin imetystä takana. Ja toisaalta kun on raskautunut "helpommin" aiemmin niin joten kärsimättömyys nostaa päätään helpommin. Ehkä?? Nim.kokenut. Olin jo niin varma että ekasta raskaiuduin viime kierrolla (huhh huhh mitä itsekkyyttä) ku oli kaiken maailman oireita! Huom siis kuviteltuja oireita. Nyt jälkeenpäin tajuu mielen voimakkuuden, kun toivoo jotain!

Hyvää yötä tytöööt! Ps ketkä testailee huomenna??? Plussaaa tuulia huomiselleeeeeeeeeeee ❤️❤️❤️❤️❤️

Pepe: Meille ollaan oltu todella mukavia lääkäreissä, ei oo kukaan valitellut nuoresta iästä. Naistenklinikalla oikeestaan vielä lääkäri oli mielissään kun nyt jo päätettiin tutkituttaa ittemme, ja kun sieltä vielä löyty jotain. Yli vuoden yrittämisen jälkeenhän sinne yleensä hakeudutaan oli ikä sitten mikä tahansa.

tutkimukset eteni jotakuinkin niin että ensin saatiin 3 kk:n päähän aika hormoni klinikalle jonka aikana tehtiin kaikki mahdolliset labrakokeet ja papa kokeet yms. Multa tutkittiin myös kilppari. Viime kuussa sitten oli se hormoniklinikka aika jossa tutkittiin ultralla munasarjat ja kohtu. miehen simppa koe ja johtimien aukkari tutkimus ens kuussa. Kovasti se lääkäri jo lupaili vuoden 2015 lopulle laskettua aikaa vaikka eihän se sitä vielä voi tietää.
Njoh olihan siinä tekstiä kerrakseen. Tsemiä ja plussia sinnekkin päin :)

Lucky. Mä en nähny niis aikasemmis mitään mut täs näin haalean värisen viivan..Toivottvasti saat pian vahvan toisen viivan.. Tsemppiä.. :Heartred

Lucky joooo kyl nään kans tuossa jonkun viivasen, ja aiemmin en nähnyt.. Toivottavasti vahvistuupi!! Jee jännää!

Tttii kiva kuulla :) multa kilppariarvot, papa nyt ainenkin jo otettu. Ja teroluteilla aloitettiin kun kierrot meni siellä 54 päivää asti välillä. Tän vuoden yrityksen aikana kaks plussaa saanut ja viikon sisällä vuoto alkanut. :/

Takaisin