Iltoja kaikille! (:
Sannuinen: Kiitti neuvoista sinne aukkariin ja kun valvomisesta puhuit, niin joo mullakin sama joskus. "tahattomasti" valvoo pikkutunneille asti.
tähtönen: Peukkuja

Toivotaa et se 3. kerta nyt toden sanoo!!
Gatusa ja Harmoni: Joo mä niin tiedän tunteen ku se mies ei ymmärrä. Meillä toi ukko haluu niin kovasti sitä vauvaa, itseasiassa kaksosia

mutta sitten pyörittelee päätä ku jauhan sille erilaisista oireista ja muista
lucky: Onneksi meni päivä hyvin, lähetän iloa sun elämään sylintäydeltä, ja plussa tuulia!
Pepe: harmi toi täti, mutta toivotaan ens kierrolle plussia! Ja hei mä olen kans vasta 21v ja 18 vuotiaana ruvettiin yrittää. Viime kuussa vasta oli eka hormoniklinikka ja mulla todettiin se PCOS, nyt katuu ettei hankkiutunu aikasemmin sinne klinikalle. Laitahan säkin asia rullaamaan, ei siitä haittaa ainakaan ole. Peukkuja!:)
ON: oli 10 h päivä töissä ja meinas pää haljeta. Tuntuu painetta nii että silmissä tummuu välillä, hartiat aivan jumissa ja muutaman kerran repäs oikeen kunnolla alavatsasta, kierrosta en siis vielä tiedä kun vasta ens kuussa se tasataan.
Asiasta poiketen toi meijän karvakamu yrittää pelotella mua. Murisee jollekkin olemattomalle sillain hiljaa, toivottavasti tolle kovalle tuulelle. Ukkokin yö vuorossa nii ei oo kukaan ottamassa kainaloon