Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi netin ihmeellinen maailma! Lähdin sitten googlettamaan tuota viime päivien matalaa ruumiinlämpöäni (semmonen 35,5 näyttänyt mittari) ja selvisi että alilämpö on yksi kilpirauhasen vajaatoiminnan oire, mitä en tiennytkään. Ja näin sitä saa taas toivoa tähän kiertoon. Onko lie hyvä vai huono? kp 31 menossa ja toivo heräsi siksi että eikö raskaus aiheuttanutkin äidin kilpirauhashormonitasojen laskun, kun sikiö tarvii tuota hormonia... Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja siihen lääkitys. Onko kenelläkään oikeaa tietoa tästä asiasta?

Voi onnea Lucky ♡ ketkäs kaikki on plussannut tässä kuussa? Onnea kaikille ♡ ja meille plussan odottelijoille plussatuulia ♡ Nyt loppukuusta ja alkukuusta monella jännät paikat :eek::D:confused:

Muokattu viimeksi:
Diku: Kyllä siinä viiva on vaikka haalea onkin :) Ihanaa <3 Laittaa omaakin toivoa taas korkeammalle :)

Lucky: Toivotaan viivalle vahvistusta! Niin ja kuvaa kanssa et saa tihrustella :)

ON: tein ovistestin jossa viivaa joten kyllä se vielä sieltä tulee, ei sen vielä olis pitänytkään tulla mutta kunhan testailin. Saas nähdä ehdinkö loppuviikosta testailee ollenkaan.

lucky onnea plussasta, viivalle vahvistumista nyt oikein kunnolla mashaAllah :) mä puolunessa oon tänää katton mitä kukaki on kirjottan ni en huomannukaa että oot testannu...höh voi minua huononäköistä. tarrasukkia, bodyja, potkareita yms tonnikaupalla sinne nyt :)

Junttura: itse kans nyt etsin tietoa tuosta vajaatoiminnasta! Haluan niin tietää kaiken ja miten maksimoin raskautumisen.

Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
PikkuMinski 8.10. (dpo 12-16)
Harmony 1.10.
Sannuinen 2.10. (Dpo 12 noin)
sabetti 3.10.
Kaziska 4.10.
DarkMimosa 5.10.
Ratamo 5.10.
Merink 5.10
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.

( yht. 23)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit (yht.32)

Näin päin on mukavampi, kun listalla on vähemmän väkeä testaamassa kuin odottamassa ❤️

Dikulle ja Luckylle onnea ja vahvistumista viivoille! Joko olisi uskaltanut päivittää teidät tuonne onnistuneiden puolelle?

Muokattu viimeksi:
Mulla on noi dpo:t vähän pielessä ;) tuskin jaksan edes odottaa noin kauaa kun 1.10 on kp28 ja dpo15!? Testiä pukkaa viim. 4.10 :D:p

Äää oon näköjään vieläki testaamassa 3.10. Saa siirtää kysymysmerkille. Granger viititkö muokata samaan listaan? :)

Onko kukaan tilannut lähiaikoina raskauskeijulta ovisliuskoja? Aikaisemmin olen saanut sieltä davidin testejä, nyt tuli jotain ihan muita,tai ainakin paketti erilainen. Mukana kuitenkin davidin käyttöoje. Tein testin johon tuli yksi todella haalea viiva.. aiemmin viivat olleet tummia jotka näkee hyvin. Ajattelin että jos oli viallinen niin tein myöhemmin uuden. Samalla lopputuloksella. Ovista en tikuttanut. Harmittaa kun jäi eilen tikutus välistä kun testit loppu. Jotain tuntemuksia ollut eilen ja tänään ja päivällä turposi maha yhtäkkiä. Ma oli alushousuihin tullut kunnon kananmuna limat.. Saa nähdä jääkö tämäkin ovis epäselväksi. Mutta noita testejä en kyllä enää tilaa jos ovat tuollaisiksi vaihtuneet.

Talletuksia on kyllä tehty kiireestä ja flunssasta huolimatta :)

Larissa: en tee vielä huomen aamuna uutta testiä. Yritän sinnitellä sinne 30 päivä asti ellei ole kaupungissa käyntiä ja ostan sit liuskoja. Ja testaan aikaisemmin. Pimitän nyt teiltä ja itseltäni... en halua enää ens testiä tihrustella vaan haluan että sen myös näkee :) oireita. Paha olo, sellanen palakurkussa, ällöttää, röyhtäyttää :) välillä pientä menkkajomoa alavatsalla varsinkin sillon kun töissä vatsa painanut mummojen sängyn laitaan niitä hoidettaessa. Huimausta, olikos se eilen kun lattiaa luututtaessa hengästyin :) siinäpä tälle kertaa. Niin ja jatkuva haukottelu. Väsytti jo 7 aikaan illalla että teki mieli jo nukkumaan. Autossa kirjoittelen. Sisälle ku meen ni poika ampasis sängystä ylös enkä vois enää kirjoitella.... ai niin ja en pysty polttamaan enää kokonaista tupakkaa joten toivon että voisin piankin lopettaa kokonaan sauhuttelun. Aika iso oire jo tuo kun esikoisen aikaan tuli poltettua melkein koko raskaus aika. Hävettää myöntää mutta Minkäs teet kun en pysynyt päätöksessä. Synnytyksen jälkeen olin 1 kk polttamatta... ei olis pitänyt maistaa kun nyt kaduttaa ihan sikana.

Elkää vielä onnitelko kyse voi olla vaan viiva laseista!!! ♡ viikon päästä vasta! Eikä mihinkään mua päivitetä!!! Jos päässä onki vika ku tosiaan niin Hailura viiva että nega se muitten mielestä on :)

lucky inshaAllah viiva vahvistuu siitä entisestää pian :)

täällä paruttu tänää ku hirvee huoli ja stressi kaikesta mahollisesta esim saako mitää ennen ku vauva syntyy ku nyt on menny jo tosi alas ja on raivotarjonnassa. täytyy toivoa että viel sen 10vko pysyy sisällä. ihanat hormoniheilahtelut vissii menossa taasen.

Siinäpä tytöille tihrustettavaa ja jos jotain meinaatte nähä ni laittakaa ne viiva lasit päähän. Negahan tuo on mutta joku viiva mun silmään näkyy kun valkoista vasten katsoo ja valo tulee edestä... ehkä viivan paikka järjellä ajateltuna :)

Liitteet

• 1411584716567.jpg
    1411584716567.jpg
    26.1 KB · Katsottu: 183
Heippa!
Täällä kuumeillaan kans kovasti :p
Meillä ollaan yritetty kolmisen vuotta raskautta. 1,5 vuotta sitten lääkärin mukaan olin saanut keskenmenon, vaikken tiennytkään raskaana olevani.
Keskenmeno pisti ajatukset liikkeelle, ja rupesimme metsästämään ovulaatiota. 5 kk käytimme ovistestejä, mutta turhaan. Ei niitä löytynyt.
4/2014 soitin terveyskeskukseen, josta alkoi lääkäri ja labra rumba. Lääkäri ei tuominnut ikääni (21v.) niinkuin olin ajatellut vaan heti ekalla käynnillä pisti jonoon Naistenklinikalle ja kesän ajan tehtiin "esitutkimuksia". Labroista ei löytynyt mitään, gynellä pieni solumuutos.
11.9.14 oli ensimmäinen aika hormoniklinikalla, jossa löytyi PCOS.
Stressi loppu samantien kun sai tietää syyn lapsettomuuteen. Olen nyt lukenut ihan pään kipeäksi tietoja tosta "taudista". Onneks meillä kuitenkin oli aivan mahtava lääkäri klinikalla joka lepuutteli, että kyllä me teille vauva sieltä saadaan.
Tässä odotellaan seuraavia menkkoja alkavaks ja kp 10-13 klinikalle munanjohtimen tutkimuksiin. Kovasti se lääkäri meille suunnitteli 2015 loppuvuodelle jo laskettua aikaa. Toivotaan että pitäis paikkaansa, ettei sitten masennu jos ei sieltä sitä papua kuulukkaan.
Lähipiirissä ei ole ymmärtävää kuuntelijaa, ja kun kovasti toivottais vielä tän vuoden puolella raskaaksi. :cool:

Kiva kuulla että siellä ollaan plussailtu, tuo toivoa omaankin odotukseen. :)

ps. mistäs niitä ovistestejä pystykään tilaamaan, aikasemmin apteekista hakenu?

Puhelimella ei näy mitään luckyn testissä. :( Uusintaa vaadin. Ja siinähän pitää olla se toinen viiva!

Olen tässä kierrossa nyt vähän yrittänyt seurailla kohdunnupukkaa, jotta tietäisi, miten se muuttuu kuukautisten lähestyessä. Vielä on ainakin todella todella korkealla ja kova. Käsivoidemaista vv tulee aika paljon, etenkin kokeilun jälkeen. Tyhmä minä, kun en tajunnut kokeilla nupukkaa silloin, kun oli ihan oikeasti vielä raskaana. Lääkärit kyllä sanoivat, että kiinni on ja tiukasti.

HUI kun alkaa jo hieman vatsassa nippailla.:grin Tänään kp 31/28-29. Ja en pysty huomenna testaamaan.:mad: Testaan 26.9. mikäli tarvetta ja silloin kyl jo aika lailla myöhäs menkat.:rolleyes: Oireita: Hirveät vatsakrampit/ilmavaivat., väsyttää, oon tosi kiukkunen:p(liekkö oire mistään ) noo-o vielä ylihuomiseeeeen!!!:)
Onnea plussista!

Tttii kiva kun löysit joukkoomme. :) tsemppiä tutkimuksiin ja toivotaan teillekin plussaa tälle vuodelle! Täällä tuntuukin olevan plussa Puhuri käynnissä ;)

Kiivi, mulla oli röyhimistä ennen plussaa!! ;)
Dikuuu viiva!! Ihanaa <3

Luckyy plussaaaa sinne :)

Junttura, normaali kehonlämpö on 35-37 välillä :)

20+2 ja ekat liikkeet kädelle tuntui vatsasta päällepäin eilen illalla <3

Tttii: täältä löytyy pco tyyppiset munasarjat. Terolut ollu käytössä ja nyt eka luge kierto menossa. Metformin myös määrätty mutta ei tuu syötyä kun en muista ja huono olokin siitä tulee. .. clomi resepti myös kirjoitettu tarkoituksena ensi kierto sillä mennä mutta jatkan lugella jos nyt ei tärppää... resepti taitaa kuitenki olla vuoden voimassa jos ukosta tulis vähän aktiivisempi tai muuttuis nuo työ kuviot...
Tervetuloa!

Siinäpä tihrustatte. .. Mulla osuu itsellä silmä just siihen kohtaan jossa tiedän viivan olevan :) gatusalla viivalasit päässä :)

Takaisin