Huomentapäiväö tytöt!
Diku onnea! Kyllä se on haalea viiva!
Mä näin elokuussa paljon vauva/raskaus/synnytysunia! Mut tässä kuussa ei oo uneen tullut kyllä. Ehkä ku viimekuussa vauvakuume oli potenssiin sata. Nyt kuitenkin yritän pitää mielessä, että yk 2 menossa vasta, et yritetään pitää pää kylmänä! :)
Mira kyllä se kodinhoitotuki on vähän enemmän. Ainakin yhteensä hoitolisien kanssa joku 550-600€. Ja äitiyis+vanhpväraha riippuu omista tuloista! Mut pakko myöntää, et kyl ku lapsi tulee niin raha-aukkojakin tulee. ;(
Kiivilintu kyllä sinunkin päivä tulee inshallah... Toivotaan et tänä vuonna kaikki me täällä olijat, erityisesti ne joilla on pidempi yritys takana saisivat kunnon plussat ja pysyvän sellaisen!!!!!
Gatusalle lisää yöunta inshallah!!! Kyllä se vika kolmannes on uneton kolmannes.
Siellä kuun vaihteessa on onneksi meitä testailijoita (kiivilintu, lucky87, minä, Elli28, elaffy ja sannuinen jne.)
Napailua: oikeastaan ei mitään erikoista, mutta "kohtu" tuntui painavalla joitakin päiviä sitten. Rinnat vähän kasvaneet, mut se taas johtunee myös mahd.tulevasta tädistä. Hmm luulenpa, että tavallista! Toivotaan raskautta odotetaan tätiä
Mä en voi ymmärtää et on syyskuu ja iholla tuntuu -3 aamulla!
Kp 23/28-30 yk 2