Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä toivon niin kaikille plussaa! Yrityksen alussa 2v 3kk sitten olisin ollut kateellinen mutta nyt jotenkin ymmärrän että kyllä munkin vuoro tulee! Onhan niitä vaihtoehtoja mullakin kuten vaikka adoptio! Turhauttaa tosin että miksen jo vuosi sitten mennyt hoitoon! Tää on kuitenkin niin pitkä ja kivulias prosessi. Mutta kun unelma on tulla äidiksi.

Mäkin oon pitkin kesää nähnyt unta synnytyksestä. Se oli ihana uni vaikka näytti kivuliaalta.

Ihanaa, että tulee plussia! Vaikka toisaalta itseä se masentaa, kun tämäkin kierto tuntuisi olevan vain punainen. Voisikohan avata jo raskaaksi 2015 -ketjun? Kun onni ei tunnu tänne löytävän ajoissa.. Tänään kp22/25 ja dpo joku, eikä mitään oireita mihinkään päin.

Olen kohta pitänyt tunnin ruokkiksen puolen tunnin sijaan. Olen kaksi päivää yksin töissä ja aamulla jo siivosin kaikki tilat ja tein inventaariota, johon oli varattu kaksi päivää. Periaatteessa tämä päivä noin neljä tuntia jäljellä ja huominen päivä pitäisi jotain tekemistä keksiä, kun ei ole enää mitään. Noh, palkka juoksee ja pomo käski saada vain ajan kulumaan. Myymälä on auki, joten paikalla on oltava. Tänään käynyt peräti yksi asiakas. Wuhuu, miten ehdin palvella kaikkia? :D Tylsää on, se nyt taitaa olla sanomattakin selvää. Perjantaina sitten omakustanteisesti vapaa, kun en jaksa täällä peukaloita pyöritellä. Työmoraali vain tahtoo sanoa, että ei saa istuskella, vaikka pomo siihen kehoittikin.. :rolleyes:

Pezdorado toivon niiiiiiiiin sydämeni kyllyydestä, että unelmasi toteutuu. Toi sun lause äitiydestä, ja siitä kuinka se on sun unelma sai mut liikuttumaan! ❤️

Elaffy: mullakaan ei oikein mitään oireita mutta sellasia että vois normaalistikin olla... Ainut oire ehkä se että pms oireet puuttuu tässä vaiheessa kiertoa... rauhallinen olo

Harmony: dpo 13... en tiedä varmaksi tuosta. Sittarin liuska testejä oliko preghnary tms. Testi. Ja voihan se olla että mulla on vaan viiva lasit päässä kun niin hailuran Hailura. Mutta toivon että se viiva mulle jotain kertois.. Itse ainakin haluan niin uskoa. :) oonki jo sanonu että korkeelta putoan kovaa vaikka en olekaan stressannu tästä asiasta yhtään. Ihmeen rauhallinen olo koko aika

Jestas täällä olikin tullu monta plussaa mun viime käynnin. :) Onnittelut Veronicat, Mariska86,Diku ja Lucky. :Heartred Viivoille vahvistumista ja paljon tarrasukkia pikkusille.. :) LIsää näitä..

Tervetuloa uudet :)

Ja plussa tuulia kaikille...

Lucky, nyt et laita vetää myllyyn. Kun ei ole oireita, en raskaana voi olla. :D vaikka alkukierto oli erilainen ja ovis todella voimakas ja ja.. Toivottavasti viivasi saa väriä ja pysyy mukana loppuun asti. Kuvia vaadimme me, vaikka niissä ei mitään näkyisikään!

Mä toivon niin kaikille plussaa! Yrityksen alussa 2v 3kk sitten olisin ollut kateellinen mutta nyt jotenkin ymmärrän että kyllä munkin vuoro tulee! Onhan niitä vaihtoehtoja mullakin kuten vaikka adoptio! Turhauttaa tosin että miksen jo vuosi sitten mennyt hoitoon! Tää on kuitenkin niin pitkä ja kivulias prosessi. Mutta kun unelma on tulla äidiksi.

Millaisessa hoidossa olette?
Itselle tämä aika tekee sen,että pidän raskautta liki lottovoittona.Mutta samoin kuin sinä,sätin itseäni siitä,että annoin ajan kulua,enkä mennyt lääkäriin paljon,paljon aiemmin! Oikein paljon uskoa unelmaasi :wav

Diku plussalta tuo munkin mielestä näyttää! :) Toivotaan pian viivan vahvistumista!!

Pitäis varmaan ladata toi vau foorumi puhelinversio, harmittaa kun niin harvoin ehtii täällä käymään lukemassa ja kirjoittelemassa! Nyt on esikoinen päikkäreillä ja mulla hetki omaa aikaa. :) Kohta pitäisi kyllä alkaa laittamaan ruokaa, kun mies tulee töistä pian...

Mulla on kp 21, maha vähän turvoksissa ja jotenkin "tuntuu" tuo kohtu. Ei siis satu, mutta tunnen että siellä jotain tapahtuu. Saa nähdä miten käy! Oon vaan joka päivä nuuhkutellut esikoista kauheassa vauvakuumeessa. Onneksi on tuo ihana 1v söpöliini. :Heartpink

Oon miettinyt kertoisinko siskolle tästä kakkosen yrittämisestä, mutta ajattelin nyt odotella vielä tämän kierron ja katsoa miten käy...

Onnea kaikille plussanneille vielä paljon! :hello2

Dpo siis days past ovulaation ;)

Nennah mullakin ollut tuntemuksia et kohdussa tosiaankin jotain meneillään. Mutkun mun kahdessa edellisissä raskauksissa ei tälläistä tuntemuksia ollut. Vaan nytpä mietin tekeekl mieli tepposia hmmmm :)

Muokattu viimeksi:
okei... miten se lasketaan jos tikuttaa ovulaation? :D tyhmä kyselemässä...
lasketaanko se siitä, kun saa sen punasen tasapaksun viivan vai..??

Dpo siis days past ovulaation ;)

Nennah mullakin ollut tuntemuksia et kohdussa tosiaankin jotain meneillään. Mutkun mun kahdessa edellisissä raskauksissa ei tälläistä tuntemuksia ollut. Vaan nytpä mietin tekeekl mieli tepposia hmmmm :)

Mäkin pelkään, että mieli tekee tepposia... Viime raskaus tuli niin yllärinopeasti, etten ehtinyt raskausoireita miettimään. Nyt mietin paljon enemmän kuin viimeksi. :confused:

Merink jos saat ovisplussan ni se on -1dpo ja ovispäivä on dpo 0 ja sit siitä eteenpäin :) ..apua meniks tää oikeen?! :D

Ajna sie kyselit taustoja hoidoista.Itellä on ensi taustalla ja esikoinen sai alkunsa pistoshoitojen jälkeen.Nyt on menossa 4. Clomikierto ja jos ei tärppää niin sit suunnitellaan taas uutta.Endo ei tosiaankaan helpottanu ekasta taskaudesta,päinvastoin.

anteeksi tää mun ketjukirjottaminen :p

muoks.siis endo.ei ensi

Ajna: meillä on hoidot alussa vaikka olenkin jo puoli vuotta ollu hoidoissa mukana. Jonottaminen kesti 4kk et pääsi ekaksi lääkäriin ja nyt 2kk odotin tuota gyneä. No mutta lääkärit mokasi ja siksi kesti. Tuloksena on nyt ollut se että munasarjat ja kohtu näyttää hyvältä. Ei endometrioosia tai mikä näkyisi. Hyvä! Kilpparin vajaatoiminta ja nyt lääkkeet siihen. Joita syödään 5vkon ajan ja kontrolli. Mies menee marraskuusss tai viimeistään joulukuussa sperma-analyysiin. Sit päästään tarkempiin tutkimuksiin! Eli vuosi menee kokonaa ennen kuin mitään tapahtuu!

Dikuuuuuu!!! Onnea ihan älyttömän paljon! Taas saadaan lisätä yksi uskomaton onnistumistarina muiden joukkoon! Olet niin plussan ansainnut! :)

Lucky, varovaiset onnittelut sinne myös! Tee aamupissistä huomenna uusi testi? :wink

Muillekin kommentoisin vaikka ja mitä, mutta pakko palata vielä hetkeksi töiden ääreen.

Niin paljon antaa nämä plussat toivoa ja tsemppiä! :)

Muokattu viimeksi:
Mulla ois sit dpo 2 (??)
mahaa poltellu tuosta keskikohdalta tänään koko päivän, mikä lie... Yritin syömällä saada pois tuon polttelun, mutta ei se hävinnyt :D

Takaisin