Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Diku! Oispa jo pian munkin vuoro!

Olin laskenut väärin tnä kp 12 yk 100+ pitäisikö jo ultrassa näkyä isompi follikkeli? Vai meinaako nyt olla ovulaatioton kierto? Eilen ei siis näkyny.. Yritin googlettaa mut en löytänyt kunnon vastausta!

Huomentapäiväö tytöt!
Diku onnea! Kyllä se on haalea viiva!

Mä näin elokuussa paljon vauva/raskaus/synnytysunia! Mut tässä kuussa ei oo uneen tullut kyllä. Ehkä ku viimekuussa vauvakuume oli potenssiin sata. Nyt kuitenkin yritän pitää mielessä, että yk 2 menossa vasta, et yritetään pitää pää kylmänä! :)

Mira kyllä se kodinhoitotuki on vähän enemmän. Ainakin yhteensä hoitolisien kanssa joku 550-600€. Ja äitiyis+vanhpväraha riippuu omista tuloista! Mut pakko myöntää, et kyl ku lapsi tulee niin raha-aukkojakin tulee. ;(

Kiivilintu kyllä sinunkin päivä tulee inshallah... Toivotaan et tänä vuonna kaikki me täällä olijat, erityisesti ne joilla on pidempi yritys takana saisivat kunnon plussat ja pysyvän sellaisen!!!!!
Gatusalle lisää yöunta inshallah!!! Kyllä se vika kolmannes on uneton kolmannes.

Siellä kuun vaihteessa on onneksi meitä testailijoita (kiivilintu, lucky87, minä, Elli28, elaffy ja sannuinen jne.)
Napailua: oikeastaan ei mitään erikoista, mutta "kohtu" tuntui painavalla joitakin päiviä sitten. Rinnat vähän kasvaneet, mut se taas johtunee myös mahd.tulevasta tädistä. Hmm luulenpa, että tavallista! Toivotaan raskautta odotetaan tätiä ;)

Mä en voi ymmärtää et on syyskuu ja iholla tuntuu -3 aamulla!

Kp 23/28-30 yk 2

Muokattu viimeksi:
Pezdorado kun kävin viimeksi niin johtofolli oli 17mm ja gyne sanoi että muutamia päiviä menee vielä.

Onnea diku!! Tänne näkyi myös tuplaviivat <3

Loppuviikko on jännä kun kurkkaa listaa! Plussat meille kaikille :) Huomenna viiminen tero.. Jännää.

Gatusalle voimia sinne!

Silv toivottavasti mies tajusi vinkit ja illalla oottelee ;)

Pepe luulen et ymmärsi mun hienoisen vihjeen :) ainakin näytti siltä tos ovella et mietti että pitääköhän sittenkin venyttää vähän töihin lähtöö :D vaikka joskus ehkä naureskelinkin pitsihepeneille niin kyl ne näköjään tehtävänsä tekee! :DD

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

En periaatteessa nyt osta testejä ku meillä kuitenki niin paljon ollu seksiä ;) vkl varmasti ku ollaa hotellissa! ;)

Pezdorado:

Mulla oli folliultra viime viikolla kp 12 ja silloin ultrassa oli toisella puolella yksi iso 22mm ja toisella puolella kaksi isoa ja yksi vähän pienempi, jonka lääkäri halusi poistaa.

Minä päivinä sulla ovis normaalisti? Oliko ne minkä kokoisia?

Noista unista, meillä mies on nähnyt kahdesti peräkkäin unta sitä, että tulis kaksoset. :) Lienee pohtinut sitäkin mahdollisuutta kun uniin tulee.

Itsellä nyt kp 18, dpo 4. Mahassa tuntuu vasemmalla puolella vihlasuja ja pientä nippailua alamahalla muutenkin. Mutta, näitä kaikenmaailman tuntemuksia nyt on mahtunut näihin kuuteentoista kiertoon. En siis vielä pidä ns. minään. :)

onnea diku plussasta mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. :)
freyja julkisilla liikkuminen ei ol kivaa aina etenkää sillo ku yhteydet ei ol mitkää kehuttavat. jaksamista koulun kanssa.
testailijoita näyttää riittävän kiitettävästi nyt laittakaa dikun perässä uus plussa-aalto pystyyn!!!
mein neiti päätti tänään että äiti ei nuku, äidin pitää olla puoli-istuvassa asennossa ni hän nukkuu mut yritäpä ite nukkua sillo aletaa mätkii rakkoa oikei urakalla jos meet maaten. tulossa ilmeisesti itsepäinen erittäin määrätietoinen tapaus tähän perheeseen inshaAllah....eli mein suvun likkojen luonne toisinsanoen (isi parka) :)

Ei sanonut mitään kokoa. Ovis normaalisti 16-18 pvä. Jotenkin nyt suhtaudun tähän kiertoon että lasta ei tule. Just kun olen saanut miehen mukaan! Hitsi!

täällä taitaa olla aika monta naista "hoidoissa" kun folliultrista jutskaatte.Voitteko kertoa vähän tarinaanne?

Onnea diku!

Äsken testattu dpo 13 Hailuraakin hailumpi viiva. Kuvaa siitä ei saa. Tein testin 1h- 1,5 H pidätyksen jälkeen. Tiukkaa teki! :) muutaman päivän päästä uutta testiä :) saa unetki selityksen ja öinen valvominen! ! Ja iltainen närästys riisipuuron jäljiltä. Oli olo että oksennanko vai enkö oksenna! :)

pezdorado mulla oli ekan clomikierron folliultrassa kp 12 13mm johtofolli ja uusintaultra tehtiin kp 15.Ovisplussan sain neljä päivää myöhemmin.

oooo ihanaa lucky!viivan vahvistumista sinne!

äsken kirjottelin tosta erilaisesta kivusta ni eiköhän se sama vanha kipu palannu nivusii..voi argggh!

Lucky ihanaa! Nyt jänittääääääää, mut miten se nyt jo näytti jotain? Mikä testi mäkin meen ostaa :) toivotaan et plussaaaaaa tuleeeeee

Onnea haamuista Diku ja Mariska!!!! Vahvistumista niille. Ja Lucky myos!!!!!!

Aida: mimmosia hevosia kasvatat? Meilla tana vuonna 1varsa ja samoin ens vuonna, toinenki tamma astutettiin mutta jai tyhjaks... Lahinna taykkareita kasvatetaan, tosin ens vuonna varsoo connemara tamma ja taman vuoden varsan isa oli kans connemara.

Taalla kp 24 dpo oisko 4 eli odottelu jatkuu...

Takaisin