Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mariska! Ihan selvästi oot raskaana! Aamupissasta vaan digiä joku päivä!!

Mariska: kyllä se plussa on, kun kaikkiin tulee :D toivottavasti nyt vahvistuu!! varovaiset onnittelut ♡♡

Mulla on karmea turvotus, karmeaa!!

Mira83: Meillä on kaksi autoa, toinen otettiin lainalla, ja mies voitti kenossa kohtalaisen summan ja maksoi heti pois.

Tää toinen auto vaihtui hevosen koulusatulaan, joten rahalla ei tarvinnut pelata :D
poikani totesi että äiti osti vanhan romun ja mies kettuilee, ettei minulla ole autoa vain opel.. :D

Tohon autoasiat et meillä on pakko olla ainakin nyt 2 autoo kun ei me päästä töihin ilman. Mä en pääsis iltavuorosta kotiin ja miehellä on niin pitkä työmatka ettei se julkisilla vois ees kulkee. Menis koko vuorokausi siinä. Ite oon julkisillakin kulkenu vuosikaudet ja se on just sitä et ehdinkö vai ootteleko sen 20-30 min et ihan yhtä kauan menis jos asuis lähempänä ja bussilla menis työmatkoihin.

Opintolainaa en onneks koskaan joutunu ottaan mut asuntolaina on ja sit toi autolaina. Niitä mä täs makselen tai jossai välissä ostetaan miehen kanssa yhteinen koti ja myydään nää omat! Kuhan nyt työkuviot tästä selkeytyy!!

onnea mariska plussasta mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia,, bodyja, potkareita yms. :)

kiivi ihana kuulla sinusta oli ikävä!!! tsemppiä kouluun ja plussatuulia :)

nuuhku juu tuoha auttaaki vauvakuumeesee hyvin ettei se nousis enempää ku astuttaa koiran ja se tulee sit synnyttään teille :)

kiitos vargynja, oli vähä miettimistä ku luin ohjetta ekaa kertaa et mitä ihmettä eka oikee etukpl ja ku on valmis ni laita oottaan, tee vasen etukpl, lisää silmukoi ja ota oikea etukpl työhän kans jne...no sit ku tein vaa ni totesin et sehä oli iha järkevä ja yksinkertanen juttu :)

on: jipii noin 3h nukuttu viime yönä ku heräsin vähä klo 00 jälkeen. sit muurahainen eksy pimeessä mun housunlahkeest sisää ja puri vasempaa kankkuu ni en nukkunu senkää vertaa enää. neiti alotti poikkeuksellisesti siin 4 maissa varmaa aamujumpat mitä oli kyl ihana tuntea vaikka väsy onki ollu kokoajan iha tajuton. ja eilen kaiken lisäks neiti ilmeisesti meni raivotarjontaa ja porautu kunnolla alas joten enää ei taida neiti vaihella asentoa, kunha pysyis viel ainaki 10vko ni ois hyvä. on vaa iha järkky paine tuntun jatkuvast ku likka työntää päällä itteää alaspäin.

Unista oli puhetta. Mä olin viimeyönä Israelissa keskellä sotaa polkupyörällä. Välillä sai polkee melko kovaakin :) 5:30 heräsin ihan outoon oloon. Peiton alla kuuma, silti vilun väreitä tuli ja peittoa kun vähensi ni rupes todella paleltamaan. Täällä kans vatsakovana ja rinnat kipeänä. Alavatsalla ei mitään tuntemuksia. Eikä muutenkaan. Ei ees pms- oireita. Muutama Finni naamassa. Huomenna dpo 14

Heips :)

Mariskalle onnea plussasta! Kyllä se viiva aina raskaustestissä merkkaa plussaa. Toivottavasti vahvistuu vielä :)

Paljon olette kirjoitelleet. En oo jaksanut kuin lueskella, kun täällä ei itsellä oikein tapahdu mitään. Oottelen vaan sitä ovista, mut vielä en oo tikkuja kaivannut kaapista esiin. Toisaalta voisi iltapäivällä aloittaa testailun kun haluan saada ne pois tän kierron aikana kaapista :D Yhtään ei kyllä oo sellainen innostus päällä niitä kohtaan. Jännä miten jo luovuttajaolo tai siis tjottailuolo kun kaksi km takana. Jotenkin vaan katselen et tuleeko kolmaskin vielä :)

Mua on muutaman päivän sapettanut koulunkäynti kunnolla. Siis ei koulussa vikaa, mutta kun mulla menee matkustamiseen 1,5 tuntia suunta ja kuljen Helsinkiin bussilla ja junalla. Eikä noita junia mene kuin kerran tunnissa. Eilenkin olisi pitänyt olla herätys klo 4.30 joten totesin et on ihan hullun hommaa lähteä säätämään pk-seudulle tuohon aikaan. Jäin sit kotiin. Alkaa pikku hiljaa olla mitta täysi julkisia... Vielä olis reilu vuosi aherrusta jäljellä. Ja kun tuntuu ettei oikein mitään voi tehdä etänäkään tai itsenäisesti. Aina pitäis olla läsnä ja kyse kuitenkin AMK-opinnoista...

ON: kp 12/29-31 ja talletteluja tehty ovista varten. Laskujen mukaan oviksen pitäisi olla ensi maanantaina. Mutta katsellaan nyt :D Mitään suurempia oloja tässä ei vielä ole. En kyllä ole edes miettinytkään tuntemuksia :D

Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
PikkuMinski 8.10. (dpo 12-16)
Harmony 1.10.
Sannuinen 2.10. (Dpo 12 noin)
sabetti 3.10.
Kaziska 4.10.
DarkMimosa 5.10.
Ratamo 5.10.
Merink 5.10
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Nessu?
Mimi?
Pandakarhu?
Anskunen?

( yht. 38)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit (yht.33)

Kaivoin listan esiin ja lisäsin itselleni tuonne päivän niin vähän olen kartalla missä mennään :D

Gatusa jep.. Eipä siinä kyllä kerkee ajatteleen mitään muuta kun pennit syntyy.. Itsellä ainakin on kovat paineet pitää pennut sekä emä mahdollisimman hyvin voivana. Joka siis tietää sitä että saan pentujen ensimmäisen elin viikon aikana herätä yölläkin tunnin-kahen välein. Muutta mikä parasta saa nähdä pienten kehitystä ihan alusta asti :)

Onnea, Diku!

Napaa: Kohtu nippailee ja huono olo aamulla. Mutta - niin se oli viimeksikin pillereiden jälkeen kuukausikaupalla ennen menkkoja, kun omat hormonit hakee paikkaansa. Eli ei tietoa suuntaan tai toiseen :p

Onnea Mariska!

Diku kyl mie näen ainaki viivan <3

Voi jestas noita teidän unia :D

omaa napaa..kp 20/26.Maha on ihan pinkee ja kipuilee ihmeellisesti.Yleensä ennen menkkoja kipuilee vuoron perään nivusiin mut nyt on myös tossa keskellä..ärsyttää uneksia ku todella tipahan pilvistä viikonlopun/alkuviikon aikana.voe voe :D

Diku: Kyllä minäkin siinä haamulaisen näen. Ja ihan väriä nimenomaan, joten ei se mikään viivanpaikka ole. Eikös se niin ole, että jos viivan saa kuvattua niin silloin se on plussa! Onnea! Viivalle vahvistumista! :smiley-bounce012

pepeXXL: Lupaavia oireita sulla! Mä niiiiin toivon, että säkin nyt plussaisit!

Kiivi: Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! Plussaa! Nyt on lupaavan kuuloisia oireita!

Mariska: Ihan selvä viivahan niissä jokaisessa on! Onko mikä kiertopäivä menossa nyt? Joko on menkat myöhässä? Jospa se siitä lähtisi vahvistumaan!

nuuhku: Tuo koiranpentuprojekti kyllä varmasti vie mukavasti ajatuksia muualle! Jospa se auttaisi niin, että se omakin "astutus" sitten onnistuisi! :grin Eläinvauvat on kyllä ihania! Meille on syntymässä ensi keväänä kaksi varsaa, joten toivottavasti niiden jännääminen auttaa oman lasketun ajan odottamista.

on: Neuvola-aika varattuna ja sain alkuraskauden ultrankin samalla sovittua. Sinne pitäisi nyt sitten vajaa kaksi viikkoa odotella. Tänään 5+0.

Mariska, onnea! Selvä viivahan noissa on :)

Diku, minäkin näen haamulaisen, niinkun joku juuri sanoi, kun kameraan saa vangittua niin plussahan se on! Onnea! :)

Täällä suunnitelmat meni päin mäntyä, eihän tuota ukkoo saanu yöllä hereillä millään :( nyt lasken toiveet sen varaan että ovis oliskin 3 päivää myöhässä niinkuin viime kierrossakin, et olis perjantaihin asti armonaikaa :) eli aamu aloitettu miehen härnäämisellä, tietää olla illalla hereillä kun tuun kotiin ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin