Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa uusille ja onnea ihanille plussille :)

Pakko pikaisesti omanapailla: kp 30 menossa. Kirkasta limaa tullut nyt noin viikon (aivan kuten taisi olla larissallakin viime kierrossa), eilen kramppasi mahaa noin tunnin oikein huolella. Jos olisin oviksen onnistunut tikuttamaan niin varmasti elättelisin jo vaikka mitä toiveita. Toisaalta olen ollut pari viikkoa flunssainen ja mitannut harva se aamu lämpöä ja alalämpöä on näyttänyt, tänäänkin 35,5. Eikö raskauden pitänytkin nostaa lämpöjä? Joten nyt täytyy pitää jalat maassa (...ja pään pilvissä...)! :)

Aaw <3
Teidän juttuja on niin ihana selailla !
Onnea plussille ! Ja paljon peukkuja muille, jotta kaikki saavat plussan.

Itse tänään (malttamattomana) tein toisen testin. Samanmoinen hailukka viivahan se siinä :D toivoa siis on runsaasti !!
Vielä kun sais sen kunnon viivan niin mieli rauhoittuisi. :/
Nyt kelailee näin illan tullen varsinkin ihan pöljiä juttuja:rolleyes:

Mariska, viivalle vahvistumista! Älä ajattele mitään tyhmiä juttuja, testaat muutaman päivän tai vaikka viikon päästä uudelleen :) Ootko digiä aatellu?

Junttura, toivotaan että sun limailut tarkoittaisi positiivista testiä lähitulevaisuudessa!!! :wink

Heti kun pääsi sanomasta että ei oo vatsa ollu kipee niin eiköhän se nyt alkanu.. Erilaista kipua kyllä, ihan niinkuin olis koko ajan nälkä??! Eikä auta vaikka syö. Täytyy herätellä toi ukkokulta viel yöllä touhuun kun pääsen töistä. Tai miksei vaikka joka päivä tää kierto loppuun, ite vaan on niin aamu-uninen ollu taas vaihteeks ja mies on illalla ihan puhki.

On se jännä juttu kun on saanu kerrankin oltua niin nyt pitää alkaa stressaan ettei oo stressannu tarpeeks. :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea Mariska!

Otin pienet päikkärit, niin tulee jo uniin testitkin, tein olevinaan unissaan digin ja näyttöön tuli raskaana2-3.:grin No taitaa taas toiveajattelua ja sterssiä olla, joten varmaan tämä kierto venähtää:sad001..olisi niin tehnyt mieli testata tänään, mut en edes ostanut testiä:), kun menkkaolokin hieman on. Rinnat ei ollenkaan niin kipeät mitä olivat viikko sitten. No toivottavasti menkat alkaa pian niin pääsee yk4 harjoittelemaan..:p

Onnea Mariska!

Joku uusikin taisi olla, tervetuloa. :>

Gatusan villatakki on hieno.

Muille tasapuolisesti tsemppiä. Kirjoittelette niin paljon ettei mun pää pysy perässä senkään vertaa kuin ennen. Pakko myös myöntää ettei aika ja energia riitä kaikkien viestein kunnolla lukemiseen vaan lähinnä silmäilin ne läpi ja luin omat navat siinä toivossa että niistä saa tarpeeksi hyvän käsityksen siitä mitä kellekin kuuluu... :oops: Hengessä silti mukana ja puhaltelemassa plussatuulia.

Hei vaan kaikki uudet ja vanhat! Onnea plussanneet, teitä oli taas monta. Täällä plussataan kokoajan.. voi hitsi vie!
Pahoittelut menkoista niille joille ne tulivatkin, kaikelle on kuitenkin tarkoituksensa.
Mun vauvakuume on saanut kipinää ton koulun myötä ja mitä nyt naamakirjasta näkee nyyttejä..
Myönnän, olen kateellinen.. eikö olis jo meidän vuoro :( ihan oikeesti.
5
päivää menkkoihin.. Oon alkanut kuvittelemaan näitä mun oireita raskausoireiksi, oon ihan seonnut.. mitä hittoa!
Ensinnäkin kiinnitin huomiota tänään että mähän röyhin kokoajan, hieman noloa kun luokassa on 35 oppilasta ja aivan hiljaista (minä päästelen suun sisään jääviä röyhyjä ja näytän huvittavalta) :D noh semmosta se on, enkä mä oo mitään poikkeavaa syöpötellyt, mulla tosin oli viime kuussakin jotain vastaavaa, nyt vaan kiinnitin enemmän huomiota.
Röyhinyt olen siis jo useampana päivänä, ilmavaivoja ah voi niitä on paljon, rinnat ovat kipeä, raskaat ja isommat! Pissattaa.. normia sekin. Jännä, sillä en todellakaan oo ehtinyt "uhrata" ajatuksia koulun takia vauvajuttuihin eiliseen saakka, mutta nyt.. oi mene pois vauvahuuru, mene! :)
Ei kait mulla muuta, öitä!

Nuuhku, ihanaa ootte saanu koiran! Ja jos keskittyy koiraan eikä mieti vauva-asioita voi yhtäkkiä ollakin raskaana:wink

PepeXXL toivottavasti ois pieni asukki matkassa mukana!!!

Pezdorado esikoista meillä yritetään!

Mariskalle haamun vahvistuksia!

Juntturalle plussatuulia!

Voi ei noita raskausunia on vähän jokaisella :wink:grin Ajankohtaiset aiheet pyörii unissa:grin

Kiivi, mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa! Ja josko se ois se raskaus kuitenkin :wink

Ehkä mä maltan mieleni ja en testaa tänää kun eilen ja toissapäivänä on negaa antanu aamusta. Kohdunnupukka on pehmee ja auki et kai se täti sieltä kurvaa paikalle ja yk 2 alkaa. Mielellään nyt lähipäivinä eikä mitää megakiertoo...

Mira 30/30-36 yk 1

Onnea plussanneille!

Omaa napaa: Täälläkin päässä nähty raskausaiheisia unia - näin unta, että meille oli tulossa kaksoset :D Muuten on kp 19 ja peittoja heiluteltu ahkerasti edelleen :) ensi viikon loppuun tuntuu olevan niiiin pitkä aika....

Onnea taas plussanneille.
Tätä on kyl todella mukava lukea.

Täällä on karmea keli, sain vihdoin ja viimein (ehkä) oman auton, mutta siinä on huonot kesärenkaat niin tänään ei ehken ole asiaa liikenteeseen.

Minulla on ihan tyhmän seesteinen olo... siis olen yleensä aina kaikki pienimmät nippailut ottanut merkkinä, mutta nyt malttaa ihan eritavoin odotella tätiä kylään.

Ehkä tämä 4-vuoden ajan pettyminen on tehnyt tehtävänsä.

Ja ovulaatiosta nyt ei ole pitkä aika, joten ei tarvii katellakkaan oireita.

Saa nähdä viikon päästä miten jännittää :D

Raramo: täällä tänään kp.19 :D ovistikuilla tosin ovis tikutettu 21pvä eli kp. 16

Mulle on noussut finnejä karmeasti! :D
Onneks niskaan ja selkään ettei karmeasti naamaan :D

Merink, meillä näyttää olevan sama testipäiväkin :) kiva, kun muitakin jännäilee samoilla päivillä!

Mira tää on vaan lainassa on kyllä mun koiran pentu joka tuli sijoitus kodista hetkeksi aikaa astutus reisulle.. Lähtee viimeistään ensiviikolla takaisin kotiinsa ja tulee sitten noin parin kuukauden päästä takaisin synnyttämään. Jos nyt vain tuo astutus onnistuu :) mutta juu vie kyllä aika hyvin ajatukset pois raskautumisesta :)

Muistakaahan ottaa niistä plussistanne kuvia mäkin haluan nähdä! Käyn aina pika pikaa lukemassa vaikka kauheesti en itse kerkiä kirjoittamaan:)
Plussatuulia ihan jokaiselle!

Mää kauhulla odotan et kuinka finnejä alkaa puskeen kun pillerit lopetin, ehkä oon tullu vanhaks kun ei vielä näy :wink Kop kop....

Merink hienoa et maltat ottaa rauhallisesti! Ja onnea uudelle auton omistajalle! Mäkin sain auton vasta vuos sitte ja siitäkin on velkaa, asunnon lisäksi ihan hirveesti vielä jäljellä! Tässä nyt syksyllä ois tarkoitus maksaa velkoja vielä pois jos rahaa jää putkiremppaa ekasta osiosta.... Kauhulla odotan sitäkin laskua! Ja miten sit käy velkojen kun on hoitovapaalla ja tulot 300€ kuussa. Viime vuosina oon tosiaan kaikella ylimääräsellä maksanu lainoja tosin edellisessä työpaikassa meni rahaa tupla-asumiseen ja matkoihin ja ei saanu ees verotuksessa vähentää. Et ei paljoo säästöön jäänyt. Mut kai se on aikas yleistä et lapsiperheet maksaa velkoja ja mä en haluis lapsia viiä heti 9 kk ikäsenä päiväkotiin enkä ihan 1-vuotiaanakaan jos ei oo ihan pakko. Tai sen näkee sit et kuinka rupee työtä kaipaamaan kun on lasten kanssa kuukausia kotona.

Huomenta vaan kaikki :)

Tässä mun kolmen suora.
url]
http://aijaa.com/8qIEA1 Edelleen funtsii, että onko vai eikö oo :D pitäs oikeesti varmaan hakea se digi mut tuntuu ettei uskalla :D olojen kanssa mennään ja menkkoja ei kuulu ( pysyiskin nyt sit poissa).
Isäntäkin nauraa mun hermoilulle, vaikka taitaa siellä takana jännittää ihan yhtä kovasti <3

Aamua jatketaan kylmissä merkeissä, hyrr! Pakko alkaa kaivaa pipoa päähän :D

Takaisin