Hei vaan kaikki uudet ja vanhat! Onnea plussanneet, teitä oli taas monta. Täällä plussataan kokoajan.. voi hitsi vie!
Pahoittelut menkoista niille joille ne tulivatkin, kaikelle on kuitenkin tarkoituksensa.
Mun vauvakuume on saanut kipinää ton koulun myötä ja mitä nyt naamakirjasta näkee nyyttejä..
Myönnän, olen kateellinen.. eikö olis jo meidän vuoro

i
han oikeesti.
5 päivää menkkoihin.. Oon alkanut kuvittelemaan näitä mun oireita raskausoireiksi, oon ihan seonnut.. mitä hittoa!
Ensinnäkin kiinnitin huomiota tänään että mähän röyhin kokoajan, hieman noloa kun luokassa on 35 oppilasta ja aivan hiljaista (minä päästelen suun sisään jääviä röyhyjä ja näytän huvittavalta) :D noh semmosta se on, enkä mä oo mitään poikkeavaa syöpötellyt, mulla tosin oli viime kuussakin jotain vastaavaa, nyt vaan kiinnitin enemmän huomiota.
Röyhinyt olen siis jo useampana päivänä, ilmavaivoja ah voi niitä on paljon, rinnat ovat kipeä, raskaat ja isommat! Pissattaa.. normia sekin. Jännä, sillä en todellakaan oo ehtinyt "uhrata" ajatuksia koulun takia vauvajuttuihin eiliseen saakka, mutta nyt.. oi mene pois vauvahuuru, mene! :)
Ei kait mulla muuta, öitä!