Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noku on nyt vajaan viikon ollut mihin aikaan tahansa +0,6-0,5 :eek: ja ovulaatio oli ja meni Kp13 tai 16 limojen perusteella... nyt vasta kp19:confused:

Ja koko ajan janottaa ja pissattaa ja ikenet tihkuu verta kun pesee hampaat ja rauta maistuu suussa :eek: menossa kierto 12 vanhimuksen (1v7kk) jälkeen ja nuorimus niin kovasti toiveissa :confused: voi mä petyn kuitenkin :p

Pikkuminski Kyllä ovat sulla nyt kunnon oireet jos ihan rautakin suussa maistuu. Toivotaan et se siitä plussax muuttuu! Nyt on tää aalto. Melkein joka toinen/pvä joku tehnyt plussan. Niin kohta inshallah meijän vuoro ;)

Mä en löytänyt niit hymiöitä Hmm iPhone mulla. Onko joku muu iPhonelainen, joka käyttää foorumia puhelimen kautta? Missä kivat hymiöt teillä?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Harmony: Kyllä täällä on jo lähes koululainen. :)
Mut silti tää on niin jännää :D
Tein noin viikko sit testin ja se oli nega, nyt paljon toivoa on tuossa haamu plussassa :)
Kiitos kaikille teille :) Ootte ihania!
Onnea plussille ! Ja tsemppiä jännittäjille
Mä jännittelen edelleen pari päivää, josko tuo viiva tummuis :rolleyes:

Harmony, mulla myös iPhone enkä mä varsinaisesti löydä hymiötä. Tosin mulla kyllä on tuo emoji joskus tullut ladattua puhelimeen niin siellä niitä on. Enkä mä kyllä hirveesti osaa hymiöitä käyttää, muuten kuin nuo perinteiset :D Ja laitan nekin ihan näppäimillä...

Mä oon kans harmitellut et mulla ei oo kännykässä tai siis tässä sovelluksessa kuin tykkää vaihtoehto. Siis noissa viesteissä. Kun tietokoneella on liuta niitä vaihtoehtoja, kuten se optimistinen jne.

⛺↪️⏩↩️↪️⏫

Nyt kun vaan päivität iOS8, niin tulee sellainen hymiö tuohon välilyönnin viereen ja kamaa löytyy ihan liikaa...

Ja sit kuitenkin näkyviin jää vaan nuo omituisimmat

Tervetuloa mariska ja onnea plussasta!

Tämän päivän suppilovahvero satoa. :) ei paljoo mutta onpahan ees vähän.

Liitteet

• 1411402513977.jpg
    1411402513977.jpg
    45.5 KB · Katsottu: 116
Tervetuloa @sukki! Kivaa etten oo ainut joka on tähän asti ollu niin pihalla kierrosta ku vaan voi olla. Aina gynekologi sama juttu kun ne kysyy edellisistä menkoista, niin ei mitään käryä :D nyt yk2 ja samalla toinen kierto jota seurailee enemmän menossa.:)

Onnea veronicat ja mariska86 plussasta. Piristävää lukea muiden ilouutisia! :)

Oi, teillä mahtavia sienisatoja!:eek: Itse poiminut vain kantarelleja yhden kastikkeen verran ja karvarouskuja n. 10 litraa. Niistäkään ei paljo ryöppäämisen jälkeen jäänyt säilöttäväksi . Suppiksia tykkäisin poimia, mutta vakio apajan päälle rakennettiin mökkikylä :mad:

:Heartpink:Heartpinkhymiöhommii: Miulla windowsphonella kun tuun ihan osoitteen tänne,antaa mobiilille tehdyn sivuston jossa kaikki hymiöt ja arviot.Ennen oli tapatalk-ohjelma,mutta foorumivieroituksen tiimellykses poistin sen mut vieroitusoireissani kun tätä kautta tulin nii totesin et tää onkin kivempi :)
onnee plussannrille ja tsemppii ja rohkaisuu ja onnenpotkuja kaikille niitä tarvitseville
Let it shine !

Mä oon vähän laiskistunu ja jääny taustailemaan tänne. Esikoinen on kipeenä ja se on vieny kaiken ylimääräsen ajan, niin ei oo tänne ehtiny ja taas oli tullu viestejä ties kuinka paljon :) Mutta onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!

On: kp 11 menossa, ei vielä havaintoa eikä tuntemuksia oviksesta. Ovistestejä en oo ostanu ja aion olla tästä eteenpäin ilman, tuntuu että tulee vaan kauheet paineet tähän pikkukakkosen yritykseen jos on testit käytössä :) Joka toinen päivä taktiikalla mennään, kai sieltä joskus tärppi tulee? :)

Mariska onnea plussasta!

Eilen tuli ruskeeta tuhriua ihan vähän. Tänää aamupissasta taas nega, ei ees roskishaamua. Parempi vaan et kierto ei veny. Alkas menkat vaan jos on alkaakseen vai voiko nuo olla jotkut valemenkat? Mulla kun ei koskaan oo 28-29 kiertoja. No huomenna saa ihan oikeesti testata, ehkä sitä on vaan liian ajoissa...

Mira 29/30-36 yk 1

Pakko tulla sellasta kysymään että monellako maa valkoisena?? Täällä sataa oikein isoja hiutaleita. Ja Jyväskylän korkeudella ollaan.

Luckylle kovasti plussatuulia!!! Sielläkin jännät paikat!!

Tää palsta etenee niin lujaa vauhtia et kärryiltä tippuu jos ei joka päivä pääse lukeen :wink Mulla lähinnä tää aamu on aikaa jolloin pystyy kommentoimaan ja kohta pitää rientää taas aamuvuoroon!!

Täällä sataa räntää mut maahan ei jää ja on hirmu kylmä kun roskat vein ja hei nyt on syyskuu!

Joensuun alueella paksulti lunta tullut yön aikana. Tiet ihan sohjossa, toivottavasti on talvirenkaita jo ihmisillä alla.

huomenta talvi näyttää saapuvan hiljalleen suomeen...laittakaa kuvia mun piristykseks lumesta please :) täällä päivät on yli 40 astees yleensä joten ei ol mitää mahista nauttia ulkoilusta pihallakaan. sainpa muuten valmiiks neulejakun alhamdulillah, napit vaan puuttuu.
photo0490.jpg

Takaisin