Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viikonloppu meni reissussa ja kotiin saatiin tuotua ihana uusi heppa. :) Mutta näistä teidän jutuista olen kyllä parissa päivässä päivässä ehtinyt pudota ihan kokonaan kärryiltä...

Veronicat: Onnea plussasta! Ihanaa, että stressin poisjättö toi noin ihania uutisia!

on: Nyt taitaisi olla rv 4+5 ja kp 34 eli se päivä, missä edellinen kiinnittymisyritys vuoti pois. Nyt on kuitenkin ihan rento olo tämän raskauden osalta, joten jospa se lupaisi hyvää. Ajattelin, että voisin ehkäpä huomenna käyttää tuon digin kaapin perältä ja katsoa mitä se näyttää. Jospa sitä sitten uskaltaisi neuvolaankin pirauttaa ja kirjoitella tuonne raskautuneiden puolelle myös.

onnea tuhannesti veronicat mashaAllah vihdoin tuli sulle se plussa, kyllä se stressistä eroon pääseminen auttaa ihmeesti eikös? tervetuloa plussanneisiin, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. me aikasemmin piinailtii tovi yhessä :)

aida digiä odotellessa ja tervetuloa plussanneisiin :)

harmony harmi että asutaa kaukana toisistamme, jos oisin lähellä ni voisin opettaakin inshaAllah. :) niin ja kiitos sain levättyä kun sammakko pihalla lopetti metelöinnin oli meinaa niin kova ääni sillä et kuulosti ku ois vieressä ollu ja sit perää jotku ajo tiellä viritetyil mopoil jotka piti sellast meteliä että hermot meni. no lopulta nukahin kuitenki. tänää ohjelmassa sit neulomista ja ruuanlaittoa inshaAllah.

mitähä sitä laittas omana napana, no vaikka että nukuttu jep, esikko tarhassa, ukko lähti töihin, hiljaisuus on käsin kosketeltava ja rentouttava. neiti vetää pitkiä unia ja on tainnu asettua jo joku aika sit raivotarjontaa ku jalat tuntuu olevan ylhäällä jatkuvasti. tänää taas vain lepään ja neulon ruuanlaittoa unohtamatta. menossa 27+2 tänään. :)

Elli pahoittelut menkoista!

Mira tuttu tunne.. Toivotaan että Se vielä siittä plussaksi muutuu! Mä oon aina ollu sellanen että mulla on muutama oikeesti hyvä ystävä..jotka on kyllä olleet sitten jo ihan kakarasta asti tai monta vuotta:) Ja jotenkin tuntuu että jos olisi monta hyvää ystävää niin ei mulla riittäisi edes aika kaikille..
Mielummin muutama hyvä ystävä kun miljoona hyvänpäivän tuttua tai näin mä ajattelen :D

Nuuhku, täällä on ihan sama meininki! Menkat loppui jo, mutta nyt tuli taas pyyhkiessä vaalean ruskeaa limaa. No ihme menkat oli muutenkin, joten en jaksa ihmetellä tätäkään :grin Voi, että kun itsekin pääsisi sienimetsään! :grin:)

Pahoittelut menkoista Elli Etana! :sad001

Onnea veronicat!

Mira83, toivotaan että se vielä plussaksi muuttuu! Kokemuksesta tiedän, että noiden negojen saaminen on niiiiiin tympeetä!

Aida, mulle tulee niin hyvä olo kun luen sun kuulumisia! Annat kyllä meille muille toivoa monien muiden ketjussa plussanneiden ohella! :) :hug013

Lucky, itse yritin viimeksi tossa vaiheessa kiertoa seurailla tota nipukkaa ja paikka vaihteli kyllä pitkin päivää. Sinä päivänä kun menkat alkoi, se oli ensin ylhäällä ja kivikova, mutta muutama tunti myöhemmin jo alhaalla ja lähes yhtä pehmeä kuin oviksessa. Ton kokemuksen takia en itse enää koko napukkaa tunnustele oviksen jälkeen, huijaa vaan mua :grin Jos joskus plussaamaan pääsen, niin sitten on tietty pakko tunnustella, että minkälainen se silloin on :grin

Lisäilin itselleni alustavan testipäivän (tuolloin olisi ainakin menkat myöhässä!), pitää myöhemmin muutella jos oviksen tulo venähtää :)

Nuuhkulle myös lisäsin päivän :wink

Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
PikkuMinski 8.10. (dpo 12-16)
Harmony 1.10.
Sannuinen 2.10. (Dpo 12 noin)
sabetti 3.10.
Kaziska 4.10.
DarkMimosa 5.10.
Ratamo 5.10.
Merink 5.10
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Kyfi86 12.10
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Nessu?
Mimi?
Pandakarhu?
Freyja86?
Anskunen?

( yht. 38)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit (yht.33)

Muokattu viimeksi:
Larissa Niinpä turhia kai näitä outoja menkkoja miettimään :D ja jos viittit pistää mullekkin testipäiväks 17.10 sillon kans menkat pitäis olla muutaman päivän myöhässä.. Saas nähdä onko tästä kierrosta nyt muutenkaan mihinkään kun on tuo koira projektikin.. Sen lisäks rupes hammasta taas särkemään, luulenpa sen olevan viisaudenhammas ja ens viikolla pääsen vasta hammaslääkäriinkin.. Ja niin kun uhosin että mitään särkylääkkeitäen tässä kierrossa syö.. Mutta pakkohan se on.. On toi hammas särky vaan jotain niin jäätävää.. Onneks ei kuitenkaan kokoajan särje...

Onnea Aida uudesta kavioliitosta :Heartred Ja tervetuloa raskautuneisiin, sinä oot raskaana NYT, huomisesta meistä kukaan ei tiedä mitään joten nautitaan nyt vaikka pelko kuinka persiissä kutittelis! Niin :Heartred

Lisäsin sulle nuuhku päivän tohon mun edelliseen viestiin :) Toivotaan, että toi hammas ja särkylääkkeet ei ehdi vaikuttaa ovikseen/raskautumiseen. Itsekin olen sitä mieltä, ettei niitä jokaisesta pikkukivusta kannata lääkettä napsia, mutta turha myöskään kovista säryistä kärsiä! Ei se tarkoita, että kierto olis varmuudella menetetty, jos joutuu särkylääkettä ottamaan, onhan sitä ennenkin raskauduttu buranasta ja ties mistä lääkkeistä huolimatta :wink

Onnea kovasti plussanneille! :Heartred

Itsellä alkaa kierto lähetä loppua ja jännitys kasvaa... Tänään toivon havainneeni selkeän kiinnittymisvuodon. Aivan kirkasta hienoa vuotoa. Kun malttaisi vaan vielä vähän odotella testien kanssa! :confused::) Keskiviikkona pitäisi uuden kierron alkaa. Huijui.

Onnea veronicat!

Minä napailen tänään sen verran, että limojen perusteella luulin, et ovis ois voinu olla mahdollisesti tiistaina. Nyt sitten eilen kuitenkin nippaili munasarjoissa ja tuli taas ovislimaa? Että ehkä se sitten meni eilen, mies oli viikonlopun poissa että torstailta viimeinen yritys jos se sunnuntaille osui. Kamalaa ja jännittävää kun ei yhtään tiedä mitä tää kroppa nyt meinaa. :p Pitäisköhän laittaa ovistestit tilaukseen kun seuraavat menkat alkaa. En mä niitä varmaan joka päivä muistaisi pissata, mut ehkä ne antais jotain osviittaa tässä mietintävaiheessa? Esim. jos tiistaina ku ovista mietin ois vahvistumaan päin ja eilen ois ollu jo haalistumassa? Tai, sitten ei... Pupuilemaan ei kuitenkaan ehdi sen useammin, että se hyöty sitten olis se että ainakin tietää harmitella kun ovis meni ohi?

Kiitokset kaikille myötä elämisestä.

Joku täällä säästö vinkkejä kysyi ja korteni kekoon voisin myös antaa kun opiskelija budjetilla osaan venyttää penniä :)

Ostan aina ale lihaa ja kanaa pakkaseen, joten meillä on aina proteiinit ruokiin pakkasessa. Leivon itse kaiken leivän niin tummat kuin vaaleatkin. Maitoa meillä menee n. 2 litraa minimissä päivässä joten maidot haen mahdollisuuksien mukaan myös -30% koska ne ei ehdi kaapissa pilaantua.
Viikonlopun saunaoluet on aina halvinta mahdollista esim. Prisma Koff irto tölkki 0,92€/kpl.

Haalin aina vain ale tavaraa, harvoin mitään normaalihintaista, olen valmis kävelemään vaikka sen 10 kilometriä jos tarjous on hyvä...

Mä säästän kans aikalailla sillä että käytän lounassetelit lihan ostoon ja lisukkeeksi ostan jotain aina rahalla. Ruokaa menee about 100e kk. Tosin mammalomalla en saa seteleitä..

Pahoittelut menkoista ja onnea plussista!!!

Joku arvuutteli sitä kohdunnipukkaa, minun kantani siihen on että ei sen perusteella kannata arvuuttaa mitään, jos et itse tiedä sen käyttäytymistä millon mihinkin aikaan :grin
Itsekkin olen sitä jonkin verran aina tarkkaillut ja tullut siihen tulokseen, että minulla se ei ainakaan mitenkään reagoi o_O
Tänä aamuna esim. oli tooooosi alaalla ja pehmeäkin vielä ja tänään siis viikot 4+6 :Heartred

pezdorado mitä lihaa ja mistä sä niillä ostat? Esim. prismassa oli ainaki sellainen linjaus, että lounassetelillä saa ostettua vain eineksiä tai palvelutiskin tuotteita, mutta ei esim. raakaa lihaa, vihanneksia tai leipää...

Onnea veronicat!
Minä napailen tänään sen verran, että limojen perusteella luulin, et ovis ois voinu olla mahdollisesti tiistaina. Nyt sitten eilen kuitenkin nippaili munasarjoissa ja tuli taas ovislimaa? Että ehkä se sitten meni eilen, mies oli viikonlopun poissa että torstailta viimeinen yritys jos se sunnuntaille osui. Kamalaa ja jännittävää kun ei yhtään tiedä mitä tää kroppa nyt meinaa. :p Pitäisköhän laittaa ovistestit tilaukseen kun seuraavat menkat alkaa. En mä niitä varmaan joka päivä muistaisi pissata, mut ehkä ne antais jotain osviittaa tässä mietintävaiheessa? Esim. jos tiistaina ku ovista mietin ois vahvistumaan päin ja eilen ois ollu jo haalistumassa? Tai, sitten ei... Pupuilemaan ei kuitenkaan ehdi sen useammin, että se hyöty sitten olis se että ainakin tietää harmitella kun ovis meni ohi?

Mulla kans ihan sama, luulin limojen perusteella oviksen olleen ma-ti. Mutta sitten eilen tulikin taas ovislimaa. :D Pupuiltiin maanantaina ja perjantaina. Toivotaan parasta tärpin suhteen! :D Mulla on tänään tuntunut jotenkin oudolta mahassa tai sitten vaan kuvittelen.

Koska sulla on elmiina testipäivä?

Ihan valmista lihaa kuten vaikka kokonaisen kanan grillattuna. S-marketin herkkukeittiöstä. Sielä vaihtuu päivittäin ruoka ja ei kukaa pakota ottaa ns annosta siitä vaan voi ottaa vaikka pari pihviä esim.

Elmiina, voishan siitä oviksen testailusta olla sulle hyötyä :) Itse testaan lähinnä siksi, että tiedänpähän ainakin että menkat on myöhässä jos ovis on myöhässä. Meillä menee monesti työvuorot niin ristiin että ei välttämättä voida hyödyntää vaikka ovisplussan saisinkin. Itse tykkään kuitenkin siitä, että tiedän milloin ovis on ollut, enpähän jännää liian aikaisin/liian myöhään.

Kröhöm, mammaksin paketti tuli ja nyt on noin 20 ovistestiä ja 10 r-testiä kaapissa :grin Viime kierrossa luovutin oviksen tikuttelun liian aikaisin (ja luulin ensin ettei ovista ollut ollenkaan kun se olikin vasta kp 20), tässä kierrossa en luovuta niin helpolla :grin

muoks. Itse en osaa enää noista limoista omalla kohdallani sanoa muuta kuin, että ovis on tuloillaan tai päällä (sama kohdunnipukan pehmeyden kanssa). Varmin merkki mulle siitä, että ovis on ohi, on se kun nännit kipeytyy eli sen perusteella ainakin voin sanoa kun ovis oli ja meni.

Muokattu viimeksi:
Hauska lueskella näitä teidän plussanmetsästyksiä :). Toivottavasti kaikkia onnestaa pian. Itse olen ihan pihalla kaikista ovulaatioiden päivistä ym. En ole koskaan edes jaksanut selvittää kirtoni pituutta, eli laittaa ylös kuukautisia. Nyt vasta esikoisen syntymän jälkeen olen aloittanut noiden menkkojen merkkaamisen. Oli se aika noloa neuvolassa viimeksi yrittää selitta nl-tädille, että en oikeasti tiedä, koska minulla viimeksi oli menkat :oops: . Nyt en meinaa tehdä samaa virhettä toistamiseen. Meillä olisi suunnitteilla pikkukakkonen ensi vuoden loppuun, enkä jaksaisi odottaa, että yrittäminen alkaa todenteolla. Miehen kanssa sovittu, että jätettäisiin ehkäisy pois vielä tämän vuoden aikana. Itse olisin valmis vaikka heti :wink .

Takaisin