Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Veronicat: Paljon onnea plussasta :) Stressittömyys auttaa, ainakin mä toivon niin :D

Paljon ehditte aina höpistä ja ei millään pysty jokaiselle kommentoimaan. Ainakin jollain oli ovia käsillä ja taisi yksi tätikin tullut kylään.

Täälläkin bongattu sieniä et sain kastikkeen tehtyä. Nyt onneks satoi vähän niin ehkäpä niitä lisää ilmaantuu kun on ollut niin kuivaa.

ON: Kp jotain alkupäätä menossa. Hyvin siis tiedän et missä mennään. Vielä ei kyl mitään suurempia limoja ole ilmaantunut joten odottelua. Pitäisi tähdätä et vähintään joka toinen päivä olis puuhailua niin ei stressais oviksesta. Tosin ajattelin käyttää nuo kaappiin jääneet testit pois. Toivotaan et tuottaisi sitten tulosta :)

Jos joku viitsisi mulle lisäillä testipäiväksi 13.10. Muuttelen sit jos ja kun saa oviksen bongattua :)

Tervetulloooo asukki! Toivotaan et aika menee nopeasti teillä ja pääsette ns.hommiin ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tervetuloa asukki!

Napakasta viel sen verran. Luin viimeyön netin läpi jossa suurimmalla osalla napukka oli ennen plussausta alhaalla, napakka ja turpea ja lisäksi valkovuodon peittämä. Mulla juuri näin. :) antaahan se hieman toivoa lisää kun lukee toisten kokemuksia vaikka omani saattaakin elellä omaa elämäänsä :) ainakaa en stressaa niin paljon. Hanat aukeaa sit jos aukeaa. Nyt on dpo 11. Ja kp 29. Viime kierto oli 36 päiväinen mutta se olikin ihan luomu kierto etten mitää keltarauhas hormoonia syönyt. Nyt on nuo luget.

Saako tyhmä kysyä :D
Onko tää nyt haamu vai plussa vai miten te tulkitsisitte?
Jännittää kauheesti :) viiva ilmestyi kyllä lähes heti , mutta noin haalea :(

Kiitti ihanat jos jaksatte tälle pöljälle vastata <3

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    563.8 KB · Katsottu: 170
Nennahh, samassa veneessä siis! Mulla on ollu vuotoa viimeks kesäkuussa, minipillerit tässä välissä ja osittainimetän vielä. Eli testailen joka viikonloppu kunnes tulee joko kuukautiset tai plussa kun ei osaa yhtään sanoa milloin ois menkat edes mahdollisesti myöhässä :)

Mariska, plussa on, onnea!

mariska onnea plussasta mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. vahvistumista viivalle lisää ja digiä kehiin hiljalleen :) tervetuloa plussanneisiinkin :)

lucky plussatuulia, mua niin jännittää sun puolesta täällä :)

elmiina plussatuulia sinne :)

jaahas ja minä taas vauhdissa mitä neulomiseen tulee, eilen alotin ja tänää tulee jakku valmiiks inshaAllah paitsi että napit puuttuu vielä sit ku ei ol päässy hakeen niitä. ja sit ei muuta ku housujen kimppuun että saa tehtyä housut jakulle seuraks inshaAllah :)

Kiitti kaikki :)
Hui, täytyy odotella pari päivää ennen uutta testiä jos sit olis viiva tummempi jo !!
En kyllä ollut uskoa silmiäni :D

enks oleki larissa... maltan tuskin oottaa et ukko tulee kotii ja näkee et oon tehny valmiiks jo sen mitä alotin vähä ennen puoltapäivää eilen :) ruokaki on valmistumassa joten ei tartte siitä stressata et ukko alkas rääkymään.

mariska mikä dpo sulla on menossa eli onko menkat myöhäs vai ootitko niitä alkavaks?

Tänne tänään tullut pari plussaa onnea <3

Jonkun luokse oli se täti punainen tullut :( ens kierrossa sitten! Eiks vaan?

Luckyllä jännät paikat siellä. Toivotaan parasta ;)

Täällä enää 3 Teroa jonka jälkeen alkaa jännittävät 48h. Tissit jo kipeät yleensä vasta vimpan Teron jälkeen. Saas nähdä!

Onnea Mariska! Ihan tuo plussasta menee, ja vahvistuu toivottavasti kun vähän menee päivät eteenpäin :)

Gatusa, sulla on ihan kunnon tahti! Mulla niin tekisi mieli kaivaa puikot jo naftaliinista, mutta vapaa-ajan aktiviteettien keskittyessä nyt tuohon juoksemiseen, niin saa puikot hieman odottaa. Ja kuvioneuleiden tai pitsin mieleenpalautustyönä ekana itselle kunnon huivi viimaa vasten lämmittämään!

Luckylle tsemppiä - joko olisi nyt!

Mariska onnea <3 selvä plussa <3 . Onnea myös muille plussanneille ja tsemppiä ElliEtana :( Huoh. Täällä oireet jatkuvat... tissit edelleen turvoksissa (+2 kuppia -5 ympärys), lämpö noussut 0,6 astetta (ja pysytellyt), maha turvoksissa ja nipistelee oudosti, huimaa kun nousen ylös, ultimaattinen väsymys, naama ja kaula :O kukkii, etoo ja aamulla saa niellä oksennusta, viluttaa ja kaikki HAISEE! +päänsärky... nyt vajaa viikko mennyt näin ja kp28 VASTA 1.10 BLAAAAAAAH! Valeraskaus(ko)?! Vanhimuksesta en edes tienny odottavani... Tikkuun pissin kun oli menkat 2 viikkoa myöhässä ja aika varattu ehkäsyneuvolaan... piti pillerit uusia... Ilman ehkäsyä 9kk ja vauva enemmän kuin tervetullut <3. Hippasen oli noloa soittaa sinne neuvolaan, et tarvitaanki erilainen aika

Onnea Mariska! Onko ensimmäinen raskaus? Toivotaan et kaikki menee hyvin!!!!!

Gatusa sulla on siellä kunnon meno päällä... ;)

Napailua: tänään kun kävelin reippaammin tuolla sateessa niin "epämukava" olo tuntu siel alavatsalla. Melkeinpä häpyluun kohdalla... Hmm intresting :) äääää tää on taas tätä ku mielikuvitus laukkaa... Onnex on ohjelmaa tällä viikolla. Ja testiä sit aikaisintaan 30.9 uuuuh niiiiiiin piiiiitkä aika! Inshallah menee nopeasti!

Lucky jännät paikat sullakin ;)

Hey te muut jotka puhelimen kautta foorumilla chattaavat. Mul on tasan 3 hymiötä käytössä. Onko teillä myöskin noin vähän ?? Tylsää :(

Just luin omaa tekstiä ja se on ihan vajaata ku hymiöt puuttuu... :D:confused::(:oops::):rolleyes:;):mad::cool::p:eek:
Muoks. Löyty ku laitoin muokkaa ja oikean yläreunan "neliöistä" insert smile :D tossa siis kaikki... mulla Galaxy s5

PIKKUMINSKI jos lämpö ei laske (siis ymmärsinkö oikein et oot mittailu ovulaatioöämpöjä) niin sehän on raskautimisen merkki!!!!!! Nyt jännittää jo sun puolesta!

Takaisin