Heippaaaa tytöt...
Elli etanalla nyt jännät paikat... Phuuhaaaaleethaaan JYTKYplussatuuli. Mä niin diggaan tosta JYTKY sanasta vaikka ps eivät oo ihan mun suosikkeja.

eli älkää ihmetelkö ku sitä kirjoittelen täällä.
Miran puolesta myös jännittää... Toivotaan et nyt tää plussa aalto vaan nousee nousemistaan!
Gatusa ihanaa et oot saanut edes vähäsen enemmän. Unta ei voi olla koskaan liikaa raskaana ollessa.
Nennu ystäviä on varmasti monenlaisia, mutta mun mielestä hyvä ystävä on sellainen, jonka kanssa just uskaltaa jakaa itselle tärkeät asiat. Esim just vauva-asiat. Mul eros taannoin ystävä miehestään. Hänellökin siis lapsia. Ja kerroin ja hän oli tosi iloinen. Vaikkakin käy itse nyt erilaista tilannetta läpi. Et "se" tunne siellä sun sisällä on tärkeä. Jos alkaa olla vähän ns.kiusallinen tunne ystävän kans niin mä joko ottaisin etäisyyttä taikka puhuisin läpi asioista. Voihan olla et ystäväsi ei ehkä ymmärrä, miten ääliö hän onkaan välillä. Ja muista et täällä me kaikki ollaan NIIIIIIIIIIN ilosia sun puolesta...
Elaffy pidetään lippu korkealla.

No niin nyt alkaa napailu: kun puin muksuja ennen uloslähtöö niin kuopus puski mua päällään rintoihin vahingossa. Aj että kun sattui! Sit kun olin wcssä kyykylläni ja istutin pottaan kuopusta niin ilkeä tunne toisella puolella "munasarjoissa". Mä harvemmin mitenkään huomaan lut.vaiheessa mtn kauheen erikoista. Lähempänä menkkoja on sit ollu oireita, kun oon ollu raskaana. Ja nää oireet oli jo outoa tässä vaiheessa.Mut joo yk 2 menossa vasta, joten täytyy pitää pää kylmänä. On kuitenkin viikko mahd.testeihin
Mira mä oon säästänyt just kokkailemalla itse melkein kaikki ateriat ja ostamalla aina viikon ruuat. Välillä tulee haettuu maitoa, jogurttia yms.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi