Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PepeXXL: tein lankavan ohjeen aura maton mukaan puuvilla ontelokuteesta. Muistaakseni n. 4 kiloa meni kudetta. Koukuttava homma. :) teen tiukkaa eikä matosta siksi tullut yhtä isoa kuin ohjeessa. Siitä tuli juuri sopiva mulle 8 koukulla tehtynä.

PepeXXL: ylimpänä kori, sitten ensimmäinen mattoni, ja se purkuun menevä matto Polyesteri kuteesta

Liitteet

• 1411065258663.jpg
    1411065258663.jpg
    35.8 KB · Katsottu: 119
  • 1411065281993.jpg
    1411065281993.jpg
    42.8 KB · Katsottu: 121
  • 1411065333996.jpg
    1411065333996.jpg
    35.8 KB · Katsottu: 113
PepeXXL: ylimpänä kori, sitten ensimmäinen mattoni, ja se purkuun menevä matto Polyesteri kuteesta

Larissa joo toi kysymysmerkki on hyvä :) ja jos päivällä tuli se 1tippa, 2tippaa niin nyt tulee sit 3tippaa, 4 tippaa.. Että kaippa ne kohta alkaa kunnolla...

Ja pepexxl mä oon kans joskus tehny noita.. Koirille pedit samoin kissalle, pari mattoo, mulle ja äiteelle käsityökorit, mökille puunkantokoppa, ja miljoona pienenpää, jämistä punoin koirille leluja :) mutta jostain kumman syystä oon vähän kyllästyny ;)

Hei, plussia tullut!! Onnea hurjasti kaikille kaksi viivaa saaneille!

Työnteko häiritsee foorumin lukua ja tänne kirjoittelua. Koirasta saisi joku tehdä rukkaset, sen verran on tänään koetellut kärsivällisyyttä (yleensä on ihan toimiva peli, uhmaikää puskee).. Töissä oli kiire päivä ja huomisesta tulee varmasti vielä kiireempi. Buukkasin viikonlopuksi ihan liikaa ohjelmaa itselleni, joten lepo on ihan vieras käsite. Eiköhän se tästä taas. Ehkä.

Ei ainakaan ehdi piinailla liikoja, vaikka en tässä kierrossa mitään odotakaan.. Nännit ovat todella kipeät, jota ei kyllä ole ollut kuin ainoastaan raskaana ollessa ja heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Se on kuitenkin ainoa oire ja sekin liian "ajoissa", joten tuskin on mitään muuta kuin normaaliin kiertoon kuuluva asia.

Huh, minkä verran teksiä oli tullut:) Onnea plussanneet, toivottavasti pääsen pian teidän joukkoon :grin

On: Tänään kp 25/28-29 Vähänkö tekisi jo mieli testata!!!:rolleyes:Rinna todella kipeät, muita "oireita" ei olekkaan. PAKKO varmaan käydä huomenna testi ostamassa hullu kun vähän olen.:confused:.:oops:.ei malttaisi millään odottaa ja olevinaan laitoin testipäiväksikin 25.9 etten häteile niinkuin viime kierrossa, :cool:mut haaveeks taitaa jäädä et tonne asti mukamas olisin testaamatta:smiley-bounce022

Piti kirjoittaa vaikka mitä ja vaikka kelle, mut nyt lyö pää taas tyhjää:excited001

Ja harmony kyllä tää on niin rasittavaa.. Oon jo tullu siihen lopputulokseen että nää on nyt ne menkat. Mutta toivotaan että sulla johtaa plussaan
Lähettiin likan kans käymään isomummulla ettei tartte kokoajan piinailla.. Ja nyt päätin että ehkä se vaan nyt on uusikierto.. Vaikka kieltämättä vähän harmittaa..

lucky olet kyllä taitava mashaAllah :) mulla on nyt hupun neulominen myyh:n pienokaisen makuupussiin meneillään, huomenna inshaAllah saan valmiiksi sen mut nappei ei viel ole. sit alkaaki nuttujen neulominen ku tarttee neidille ja myyh:n pikkuselle vaatteita tehä vähä inshaAllah :)

Mulle voi laittaa 9.10 :) sitä ennen en tee yhtään minkäänmoista testiä! :) täällä "menkkajomot" jatkuu mut se vuoto jäi siihen yhteen kertaan.. Jos se ovis nyt on niin kyllä jäi tämäkin kierto ihan varmuudella "turhaksi"...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mullekin voi muokata se testipäivän 8.10... en meinaa kyllä enää yhtään "turhaa" tikkua pissiä :O ja ne dpo päivät jättää pois kokonaan kun en mä tiiä siitä ovulaatiosta :(

Waaaw lucky sähän oot KOVA Tos neulomises. Mä en saa varmaan puukolla edes aikaiseksi solmia hhhh

Nuuhku im so sorryyyyyyyy.. Symppishalit sinne!!! Varmasti potuttaa.....

Vitsi mä painelin jotain tääl foorumis mun puhelimella ja nyt tää ketju on tähdellä. Seuraankohan mä jota kuta?? Tykkäyslistalla mul oli ennen vaan Tykkäyksii nyt on jotain keskusteluakin. Mm Pepexxl ja larissa. Hhhh hhhh

Katoin listaa waaw meitähän on jopa peräti 4 Kelle pitäis menkat alkaa 1.10 Ihanaa ettei yksin tartte jännäillä.

Mandah. Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista ja poika lupauksesta.. :)

Pepexxl ja Lucky. Vau mitä osaatte. Ihania teoksia. Voi kun itekkin osais... :)

Kiivi. Kiva kuulla susta ja et koulu on lähteny kivasti. :) Kiitos onnitteluista ja sä olisit kyllä kanssa NIIN ansainnut sen plussan jo. :) Pidän peukut sulle ylhäällä et pian plussaat..

Sannuinen. Onpa sulla jännä tilanne siellä. Tsemppiä ja plussa tuulia.. :)

Neulon nyt sukkia... vaihtelu virkistää ja kun kaverille syntyy vaavi ni se tarvii sukat. Pakko neuloa! Sitten taas jatkan virkkaamista ja korien ja mattojen teon merkeissä

Nyt on ainaki testaus aalto menossa joten plussaa plussaa! !!!

Asiasta kolmanteen. .. puuhasteltiin ukon kans kp 12,18 ja 20 :) oviksen oletin olleen kp 18 :)

Lucky tää viikko ja ens viikko vielä. Sit päästään testailee..... Mul ei oo mitään tuntemuksia. Viime kuussa oli senkin edestä. Joten lupasin itselleni etten enää "kuvittele" mitään. Mut saas nähdä. ;)

No voihan p---a!!!!!! Muksuille tuli viikon alussa otsaan pari puremaa. Puremakohdat turposivat jonkinverran. Olivat tulleet yön aikana. Palattiin ulkomailta vähän aikaa sit. Äääää pelottaa voiko olla lutikka kyseessä uuuuuuh f--k

Vaikee sanoa , mutta nythän on kaiken näköisiä ötököitä liikkeellä ja sisään änkäävät kun ulkona pimeä ja sisällä valot. Lutikoista on nyt kyllä paljon puhuttu... mutta ennemmin syyttäisin muita öttiäisiä. Ja jos ne olis ollu luteita ni Olishan niitä enemmän ollu ku kaks puremaa molemmilla otsassa. Kato näkyykö muualla. Mulla ainaki ollu vaikka mitä paukamia jaloissa ja kaulalla kun ulkona liikuskellu. Pojalle tuli leukaan. Mutta kukaan ei nähny mikä mutta sattunut oli.

Juu ja niin päästään testaamaan... Mä oon saanu oireita kuviteltua enemmänkin mutta osaan laittaa ne tuon lääkkeen piikkiin. Ku kaikki jotai kipu juttuja vaan... ei ees tee mieli testata mutta silti yritän olla varovainen ja varon ettei poika hypi mahan päällä :) se kai ihan hullua onki? ??

Mulle saapi listaan laittaa testipäiväksi 8.10.! Alkaa olla omuen ja vau laskujen mukaan ovispäivät käsillä nii eihän sitä ikinä tiiä kuin käy ;)

Takaisin