Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea mandah hyvistä ru kuulumisista mashaAllah ja poikalupauksestakin. yritähä nauttia, iteki täällä vuodelevossa supparien takia.

harmony käsillä otin vastaa etten selällee menny, hällä känkkäränkkä päivä eli mitää ei huvita tehä, saas nähä miten koulu meni kunha ukko menee hakeen hänet tarhasta.

hahhaa pääsen herkutteleen pian, tänää höyrytin pussillisen cous cousia ja tein kastiketta. syy suureen määrään cous cousia on se että se on herkullista granaattiomenan kans :)

onnea mandah hyvistä ru kuulumisista mashaAllah ja poikalupauksestakin. yritähä nauttia, iteki täällä vuodelevossa supparien takia.

harmony käsillä otin vastaa etten selällee menny, hällä känkkäränkkä päivä eli mitää ei huvita tehä, saas nähä miten koulu meni kunha ukko menee hakeen hänet tarhasta.

hahhaa pääsen herkutteleen pian, tänää höyrytin pussillisen cous cousia ja tein kastiketta. syy suureen määrään cous cousia on se että se on herkullista granaattiomenan kans :)

Noniin.. luin ja osakseen kahlasin teidän viestejä 400 läpi. Olis niin kiva chatata teidän kanssa mutta kun oon niin kiinni koulussa ja sitten kun tuntuu ettei vapaa-aikaa ole juuri lainkaan. Voi niitä aikoja kun en ollut vielä koulussa niin täällä mä kirjoittelin joka päivä miltei.

Tässä mun kuulumiset: Kiertopäivät näkyy tosta tickeristä mut dpo on yhtäkuin 3? Varma en ole koska tunnistin limat 12,13 ja 14.9 ainakin.. 15.9 tuntui että olis vähentyny radikaalisti ja tuli ihan paska fiilis ettei tässä nyt päästy edes hyödyntämään. Eka kierto ehkä vuoteen kun ollaan harrastettu näin vähän seksiä ja just oviksen tienoilla jäi harrastamatta. Seksiä kuitenkin oli just 14 ja 15.9 sekä 16.9 mutta se oli liian myöhäistä se. Nyt on se kuiva kausi..
Menkkojen pitäis tulla 29.9. Mua on nipistellyt ja krampannut menkkamaisesti välittömästi oviksen jälkeen. Turvottaa ja rinnatkin turvoksissa, ihan perus kauraa.

Todella kiva oli huomata että ainakin 5 oli plussannut sillä aikaa kun pidin hiljaiseloa foorumilta eli:
Paljon onnea loora, sinä jos kuka on ansainnut plussan ja raskauden <3 vauvaliimaa messiin!
nennulle paljon onnea plussasta, sinulle myös vauvaliimaa ja tarroja <3
mamialle myös paljon onnea plussasta ja yllinkyllin vauvaliimaa ja tarroja <3
aida superhyper mieletöntä, onneksi olkoon ja onnea myös plussasta <3 liimat ja tarrat sinullekkin.
britille onnea plussauksesta, mieletöntä <3

granger olen todella pahoillani keskenmenostasi :( <3
marinamelina toivotan pelkästään onnea,tyyneyttä ja menestystä loppuraskauteen <3
gatusalle jaksamisia <3 <3 <3
nuuhku kyllä se plussa vielä tulee <3

tervetuloa (minulle) uusille ja plussaonnea jokaiselle teille :)
ovikseen onnea sitä hyödyntäville <3

kivoja ultrakuviakin oli nähtävissä, jee :) onnittelut!

Onnee kaikille plussanneille. Puhallan ja puhkun niitä kaikille muillekkin !! ♡♡♡

Harmony: me ollaan oltu myös välillä ihan yrittämättä, meillä tuo seksi elämä oo nii aktiivista, mutta nyt yritetään ainakin hetken joka toinen päivä heilutella peittoja..;)

Kärsivällisyyttä tää homma on todentotta välillä kysynyt :D
Varsinkin nyt, kun taas todella kova vauvakuume :D

Nuuhku, eihän ole vielä kunnon vuoto alkanut? Eihän? Jospa sulla loppuisi kokonaan eikä kävisi niin kuin mulle!

Nennu, tietty pysyt täällä, mutta käy toki tuolla toukokuisissa ilmoittautumassa sentään :winkOlitko se sinä, joka siitä tatuoinnista kyseli? Huomenna on tosiaan aika ja olen innoissani, edellisestä on yli 2 vuotta! Käteen tulee semmoinen old school-tyylinen mustavalkoinen pääskynen tällä kertaa :wink

Merink, kuten PikkuMinskikin vahvisti niin verigreippi käy, sama kasvi se on vaikkakin eri värimuunnos! Itse juon kans tuota Valion mehua (kohta saisi ostaa taas!) tai mehustelen tuolla mehulingolla. :wink

Mandah ja MarinaMelina, ihana kuulla teidän hyviä kuulumisia ja nähdä todistusaineistoa salamatkaajasta! :)

Kiivi, kiva kuulla sinustakin ja toivotaan että tässä kierrossa tärppäisi kun et ehdi asiaa edes liiemmin miettimään :wink

Omaa napaa: täällä lääkärin odotushuoneessa odotellaan. Folliultra tehty, toisella puolella yksi iso noin 22mm ja toisella puolella kolme isoa follikkelia. Lääkärin mukaan kolmosriski todellinen, joten antoi vaihtoehdot: yhdyntäkielto loppukierrolle tai yksi munasolu poistetaan. Nyt sitten odotellaan kauhusta kankeana toimenpidettä. Emättimen takaseinän läpi neulalla injektoidaan yksi munasolu kolmesta pois. Pelkään hirveästikipua, esilääkettä onneksi sain. Pregnyl pistos ilmeisesti täällä myös laitetaan, että munasolu varmasti irtoaa. Huh huh. Piti olla vaan ultra... Näin Letrozoli kierto nro 2.

Jännät ja hiukan pelottavatkin paikat sulla siellä Sannuinen! Toivottavasti lopputulema olisi tämän kierron lopussa vaivan arvoinen! :wink:) Ehkä ihan hyvä, että et tiennyt toimenpiteestä ennakkoon niin et osannut pelätä?

Aida superisti onnea plussasta <3

Britilläki plussaan päin näyttää :) onnea! :)

Marinamelina, ihana kuulla sinusta ja että pikkuinen voi hyvin <3

Kiva kuulla sustakin kiivi, koulu lähtenyt sujumaan? :)

Päivitinpä listaan itseni:

nuuhku 14.9. --&gt;
Anskunen 17.9.
Aida* 18.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
Silv?
Mimi?
SuNWay?
Larissa?
Kyfi86?
Pandakarhu?
Freyja86?
Sannuinen 2.10. (Dpo 12 noin)

( yht. 38)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- (yht.31)

PikkuMinski, se on meidän testauslista :wink Ollaan tohon listaan laitettu ihmisten tulevia testipäiviä (jotta tiedetään ketä milloinkin jännätään) sekä plussanneille on myös oma lista tuossa perässä :)

Päivitin listan tilannetta hieman eli laitoin nuuhkulle ja Anskuselle kysymysmerkit, Aidan ja Brit:n siirsin plussanneisiin ja sut Sannuinen siirsin oikeaan kohtaan jonossa :) Korjatkaa, jos meni väärin jotain!

edit. PikkuMinski lisätty myös :wink

edit edit. Typo korjattu sekä Harmonylle ja Ratamolle päivä lisätty!

Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
PikkuMinski 1.10. (dpo 12-16)
Harmony 1.10.
Sannuinen 2.10. (Dpo 12 noin)
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
Ratamo 5.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
Silv?
Mimi?
SuNWay?
Larissa?
Kyfi86?
Pandakarhu?
Freyja86?
nuuhku?
Anskunen?

( yht. 38)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit (yht.33)

Muokattu viimeksi:
Oiskohan joitakin kysymysmerkillä olevia (jotka eivät ole aikoihin käyneet) pitänyt poistaa listasta? Jos palaavat niin helposti toki pääsevät listalle takaisin? :)

Kiitos <3 ! Kiva kuulua porukkaan :) nimimerkissä tosin pikkuinen virhe ;)
Ja tuo mun dpo on tuolloin 12-16; kun ei siitä ovulaatiosta oikein varmuutta :/

Larissa, voisitko sinä lisätä minutkin listalle?

Oon täällä yrittänyt huudella, mutta taitaa kadota viestitulvaan ja puhelimella on itse vaikea päivittää :)
Mulla olis testipäivä 5.10.

Takaisin