Noniin.. luin ja osakseen kahlasin teidän viestejä 400 läpi. Olis niin kiva chatata teidän kanssa mutta kun oon niin kiinni koulussa ja sitten kun tuntuu ettei vapaa-aikaa ole juuri lainkaan. Voi niitä aikoja kun en ollut vielä koulussa niin täällä mä kirjoittelin joka päivä miltei.
Tässä mun kuulumiset: Kiertopäivät näkyy tosta tickeristä mut dpo on yhtäkuin 3? Varma en ole koska tunnistin limat 12,13 ja 14.9 ainakin.. 15.9 tuntui että olis vähentyny radikaalisti ja tuli ihan paska fiilis ettei tässä nyt päästy edes hyödyntämään. Eka kierto ehkä vuoteen kun ollaan harrastettu näin vähän seksiä ja just oviksen tienoilla jäi harrastamatta. Seksiä kuitenkin oli just 14 ja 15.9 sekä 16.9 mutta se oli liian myöhäistä se. Nyt on se kuiva kausi..
Menkkojen pitäis tulla 29.9. Mua on nipistellyt ja krampannut menkkamaisesti välittömästi oviksen jälkeen. Turvottaa ja rinnatkin turvoksissa, ihan perus kauraa.
Todella kiva oli huomata että ainakin 5 oli plussannut sillä aikaa kun pidin hiljaiseloa foorumilta eli:
Paljon onnea loora, sinä jos kuka on ansainnut plussan ja raskauden <3 vauvaliimaa messiin!
nennulle paljon onnea plussasta, sinulle myös vauvaliimaa ja tarroja <3
mamialle myös paljon onnea plussasta ja yllinkyllin vauvaliimaa ja tarroja <3
aida superhyper mieletöntä, onneksi olkoon ja onnea myös plussasta <3 liimat ja tarrat sinullekkin.
britille onnea plussauksesta, mieletöntä <3
granger olen todella pahoillani keskenmenostasi

<3
marinamelina toivotan pelkästään onnea,tyyneyttä ja menestystä loppuraskauteen <3
gatusalle jaksamisia <3 <3 <3
nuuhku kyllä se plussa vielä tulee <3
tervetuloa (minulle) uusille ja plussaonnea jokaiselle teille :)
ovikseen onnea sitä hyödyntäville <3
kivoja ultrakuviakin oli nähtävissä, jee :) onnittelut!