Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tättädää!

Liitteet

• 1411112980306.jpg
    1411112980306.jpg
    26.9 KB · Katsottu: 154
onnea brit digin tuloksesta mashaAllah :)

jipii mä sain nukuttua vähä enemmän viime yönä peräti :) nyt tässä oon taasen ollu hupun kimpussa ku haluun saada makuupussin valmiiks tänään että pääsee kattelemaan erilaisia nuttuja et mitä tekis seuraavaks. huomen alkaaki sit vika kolmannes inshaAllah ku tänää on 26+6 :)

Onnea brit! Kyllähän tollanen kuva lämmittää mieltä! :)

No ni ällövarotus! Tänään siis tullut pyyhittäessä kerran enemmän vuotoa.. Mutta siteeseen asti tulee vaan tippoja.. Tyhmää.. Alkais ny vaan kunnolla.

Brit, onnea vielä digin tuloksestakin :)

Nuuhku, minäkään en erityisemmin itselläni pidä värillisistä kuvista, monille muille kyllä sopivat :) Tästäkin tulee nyt ihan musta-harmaa. Alkaisi kunnolla tai loppuisi koko tihkuttelu nyt siellä eikä piinaisi! Ihan liian tuttua meininkiä, valitettavasti :(

Larissa niin.. Mut taas tuli samanlailla.. Joten eiköhän nää nyt oo sit ihan menkat.. Mutta mistä päivästä mun nyt tartteis laskee sit tää kiertoalkavaks?

Mie laskin vasta siitä, kun tuli kunnolla ihan verta (eikä ruskeaa tuhrua) siteeseen/kuukuppiin asti. Silloin alkoi kyllä ihan selkeät menkkaolotkin. Eli myöhään tiistaina illalla alkoi, joten mulle keskiviikko oli kp 1.

Onnea Brit!

Tein aamulla viite testin sillä ovis testillä ja haamu siihen ilmesty, joten kai se on huomenna itsekin jo pissata oikeeseen testiin niin ei tarvitse kärvistellä.

Hmmh..niin mulla kun tota verta on kuitenkin tullu vaikkakin hyvin niukasti.. Mut jos lasken joko tänpäivän tai sit eilisen kp 1.. Noh täytyy kattoo.. Voipi olla että nyt pidän taas taukoo täältä ja saada koko kuumeen unohtumaan.. Voikun pystyis oleen stressaamatta.. Mulle pitäis varmaan laittaa joku esto tänne :D

Onnea Brit vielä digistä! :) Tuliko tää plussa jo yk 1? Te taidatte olla hedelmällistä sorttia miehen kanssa :wink Ehditte vielä jalkapallojoukkueen pyöräyttään jos ette oo jatkossa tarkka ehkäisystä :wink:grin

Onnea Brit <3 !!! Mä olen tulossa johonkin elämää kauheampaan tautiin tai sit on pahemmanluokan valeraskaus... Tissit ei mahdu liiveihin ja ne on arat, kokoajan pissattaa, hississä ja yleensäkin haisee paska, kusi, yrjö, roskis, vanhaviina jne. Ja mä olen ainut joka haistaa... aamusin joutuu nielemään oksennusta, karkkia tekee koko ajan mieli ja nälkäki olis ja mua vaivaa joku ultimaattinen väsymys, mutta silti panettaa... blaaaaaaah! Ja edelleen tulee paksua limaa ja kp vasta 16 :O

Mä olen taustaillut tässä kierron alkupään. Tekstiä tulee niin mahdottomasti, että tippuu kelkastakin herkästi! :grin

Suoraan siis omaan napaan: hedelmällinen viikko menossa, limat tulivat ajallaan. Eilen ja tänään runsaimmillaan joten veikkaan ovulaatioksi tätä päivää tai huomista. Mitään nippailuja tai jomoja mulla ei ole ollut, mutta en ole ehtinyt kuulostelemaankaan, kun elämässä on pitänyt niin hemmetinmoista kiirettä. En vielä laita testauspäivämäärää, kun ovulaatiosta ei ole kunnon veikkausta. Lokakuun ekan viikon lopulle sijoittunee. Kauheasti ei ole keretty eikä jaksettu peittoja heilutella, mutta riittävästi kuitenkin. Tulee jos tärppää, täällä ollaan ihan zen-fiiliksillä.

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

On kyllä hyvä. Kuuloisia oireita! :) toivotaan parasta!

Piti vielä lisätä että onhan meille ehkä joulukuussa luvassa haukku vauvoja jos kaikki menee nappiin :) joten toivoa saa että sillä saisin nyt vähän tätä kuumeilua rauhotettua kun on niinkin iso projekti taas tulollaan :) ja mua jännittää.. Joten kaikki sormet ja varpaat ristiin että saadaan astutus onnistumaan :)
Kuulostaapa tyhmältä kun tää oma astutus ei oikein luonnaa :D

Onnea Aida ja Brit!!!!

Pahottelut negoista ja kp 1 :(

Taalla kp 19/26-28(30+ viimeks) enka oo varma oviksesta taaskaan :/ eile illalla vaha kipuili mut ei "normaalisti". Yleensa kipuilee aika tasan keskella kiertoa mut viimeseen pariin ei ole :(
Huvittaa sikali et nyt ku yritetaan ni ei mitaan tapahdu mut kumminki mul on 3 "vahinkoa"... ja se 1 jota yritettiin kesti 2vuotta saada alulee :D

Puuhhhh... Nyt on kyllä pitkästä aikaa toiveet korkealla. Kolme mallikelpoista munasolua, kohdun limakalvonjust eikä melkein sopivan näköinen ultrassa. Ovulaatio varmistettu piikillä, pitäs olla viimestään huomenna. Kuulemma viim. 40h pistoksesta ovulaatio tapahtuu. Joka päivä on tehty "kotiläksyt" niin kun hoitsu klinikalla yrittämistä nimitti... Nyt vaan toivotaan että simpat ois löytäneet oikeaan osoitteeseen ja kiinnittyminen tapahtuisi. Seuraavat kaksi viikkoa pitäis odottaa joutuuko aloittamaan Letrozol kierron nro 3 vai olisiko kerrankin hyvä tuuri käynyt...

Unohdin pyytää lähetteen inseminaation ja/tai ivf-hoitoihin julkiselle eilisessä hässäkässä. Jospa sitä ei tarvittaisikaan...

Takaisin