Iltaa tytöt.... Hitsi kyl te ootte aktiivisii naisii, ku sivutolkulla tullut tekstiä taas.
Gatusa oon pahoillani sun puolesta. Kyllä tunisialainen kulttuuri kunnioittaa suuresti raskaana olevaa naista. Gatusalla on nyt käynyt huono tuuri miehen suvun kans. Ja miehelläsi on kyllä myöskin paha paikka olla perheen ja vaimon välissä. Harmi että suppareita tulee niin paljon ja tiheästi. On sulla kuitenkin vielä viikkoja jäljellä. Toivottavasti kohdunsuu pysyy kiinni js pitkään. Inshallah toivotaan, että pieni pysyy mukana ja syntyy terveenä.
Larissa hyvä et nyt vihdoin ja viimein täti tuli. Oot kyl ollut sitkee mimmi, ku et oo testallut.
Lucky87 uhma on inhottava kyl. Meillä on samaan aikaan kaksi uhmaa. Toiselle tuli myöhässä ja toiselle etuajassa.
Nennu huomenna sit ei haluta haamulaisia testiin vaan kunnon JYTKYviiva ( sori Timo Soini)
Sabettilla huono tuuri työmatkan kans. Toivotaan et seuraava kierto on sit TEIDÄN kierto
Mira minäkin toivon tosiaan, et olis Romeo ja Julia kohdanneet toisensa tuolla alakerran Pariisissa.

vielä pari viikkoa jännittämistä.
BRIT miten kävi auton kanssa?? En löytänyt txt siitä. Vai menikö vaa ohi multa?? Olikohan joku muukin jolle piti kirjoittaa jotain??? Hmm.
Mulla oli tänään kiva mutta haastava päivä. Muksut oli ku duracellpupuja koko päivän ja mulla taas ei ollut yhtään energiaa. Mieskin teki pitkää päivää niin ei sit tiennyt et pitikö sitä säälii vai antaa tulla. Hhhh hhhh no päätin pitää suuni kiinni.
Nyt onnex jo parempi fiilis. Kainalossa fazerin sininen, kädessä kahvikuppi. Päässä pyyhe. Kuulen ikkunasta iltatuulen kaukaiset autot. Nyt on ihana tunne. Ku vaa olis vielä plussatesti kädessä niin olisi TÄYDELLISTÄ!!
Plussatuulia meille kaikille ja hyviä vointeja kaikille raskaana oleville. Peace and love
Sent from my iPhone using Vau Foorumi