Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos joku päivittää listaa, niin minut voi laittaa samalla kysymysmerkille. Lähen sopivasti huomenna työreissulle helsinkiin, niin viimeinen toivo tälle kuuta menee sit siinä. Voi pomo minkä ajotuksen teki. .. :grin ei mittään, ens kierto vasta yk 3 niin ei paljo kannata ressata :)

Mitä no nytkö ne alko? Noh parempi että sitten alkoivat mielummin olisin aamulla kattelut sitä sun plussa testiä! :)

No nyt ne mun mielestä alko :grin Kolmas kerta toden sanoo? Toivottavasti myös tämän meidän kolmannen yk:n suhteen :wink Mutta sie plussaat sitten huomenna! :wink

Sabetti, toivottavasti et tarvitse mitään lohdutuspalkintoja :wink Mites se teidän kierto, meneekö se nyt sitten kokonaan harakoille? Vai oletteko jo ehtineet ennakkoon hyödyntää, sillä kyllähän sekin saattaa aivan hyvin riittää? :)

No oikeeseen aikaan tai edes sinne päin vaan yks keskeytynyt yritys, että kyllä tässä suoraan saa energiat suunnata seuraavaan kiertoon. :)

Ahaa... olisko teillä muita hyviä smoothie herkku ohjeita. Joissain ohjeissa on paljon kehuttu kaikkia parsa smoothieita hyviksi ni onko ne oikeesti hyviä :) saimpas postissa suklaa levyn. :) poika nukahti ni nyt sen levyn kimppuun :D kai se terveellistä on ku hyvä mieli hetkeks tulee :)

Nennu: toivotaan että haamulainen vahvistuu! :)

Marikki joo, nyt letrokierto nro 2... Ei ollut puhetta lääkärin kanssa minkä aikaa näillä kokeillaan, tai sitten meni ohi. Mutta aika normi taitaa olla se neljä kiertoa mitä täällä lueskellut. Toisaalta tuolla meidän klinikallahan ne mielellään tekis jo heti kun sopiva kierto inseminaationkin, mutta jos siihen joudutaan pyydetään julkiselle lähete. Sitten menee liian kalliiksi, siihen kun täytyisi käydä ilmeisesti useampi ultra per kierto, ne lääkkeet, siittiöiden pesu ym. ja se itse toimenpide sitten.
Julkisella vaan lienee pitkät jonot.
Mitähän niitä nyt sit ois lääkkeitä mitä vois käyttää mahd. oviksen jälkeen...

Noista teidän nipukan tutkimisista, olen joku kerta yrittänyt mutten löydä koko nipukkaa. Mietin että onkohan mulla liian lyhyet sormet ja se nipukka ylhäällä, tuntuu etten yllä :) oli varmaan liikaa infoa.

Iltaa tytöt.... Hitsi kyl te ootte aktiivisii naisii, ku sivutolkulla tullut tekstiä taas. ;)

Gatusa oon pahoillani sun puolesta. Kyllä tunisialainen kulttuuri kunnioittaa suuresti raskaana olevaa naista. Gatusalla on nyt käynyt huono tuuri miehen suvun kans. Ja miehelläsi on kyllä myöskin paha paikka olla perheen ja vaimon välissä. Harmi että suppareita tulee niin paljon ja tiheästi. On sulla kuitenkin vielä viikkoja jäljellä. Toivottavasti kohdunsuu pysyy kiinni js pitkään. Inshallah toivotaan, että pieni pysyy mukana ja syntyy terveenä.

Larissa hyvä et nyt vihdoin ja viimein täti tuli. Oot kyl ollut sitkee mimmi, ku et oo testallut. ;)
Lucky87 uhma on inhottava kyl. Meillä on samaan aikaan kaksi uhmaa. Toiselle tuli myöhässä ja toiselle etuajassa.

Nennu huomenna sit ei haluta haamulaisia testiin vaan kunnon JYTKYviiva ( sori Timo Soini) ;)

Sabettilla huono tuuri työmatkan kans. Toivotaan et seuraava kierto on sit TEIDÄN kierto ;)

Mira minäkin toivon tosiaan, et olis Romeo ja Julia kohdanneet toisensa tuolla alakerran Pariisissa. ;) vielä pari viikkoa jännittämistä.

BRIT miten kävi auton kanssa?? En löytänyt txt siitä. Vai menikö vaa ohi multa?? Olikohan joku muukin jolle piti kirjoittaa jotain??? Hmm.

Mulla oli tänään kiva mutta haastava päivä. Muksut oli ku duracellpupuja koko päivän ja mulla taas ei ollut yhtään energiaa. Mieskin teki pitkää päivää niin ei sit tiennyt et pitikö sitä säälii vai antaa tulla. Hhhh hhhh no päätin pitää suuni kiinni.

Nyt onnex jo parempi fiilis. Kainalossa fazerin sininen, kädessä kahvikuppi. Päässä pyyhe. Kuulen ikkunasta iltatuulen kaukaiset autot. Nyt on ihana tunne. Ku vaa olis vielä plussatesti kädessä niin olisi TÄYDELLISTÄ!!

Plussatuulia meille kaikille ja hyviä vointeja kaikille raskaana oleville. Peace and love ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

täytyypä aamulla tulla jännäileen tuleeko plussia :)

voisko joku taas laittaa mulle testipäivän 1.10. En saa kännykällä tehtyä.kiitos :)

plussatuulia!

Elli mehän testaillaan samaan aikaan..... Jeeeee!!! Mullakin testipäivä 1.10 ;) niiiiceeeeee

Ihanat naiset täällä foorumilla!
Ilmoittelen, että ollaan ukon kanssa siinä pisteessä ettei tiijjä jatketaanko yhteistä matkaa vai ei, joten samalla vauva haaveet unohtuvat samantien.
Tulen varmasti kahtoon, mitä tilanteita teillä täällä päällä on, mutta nyt tsempit kaikille teille. Ja larissalle nyt hirveesti plussa tuulia!! :)

Larissa: Yritän huomenna malttaa olla vielä testaamatta. Menkat on alkaneet kellon tarkasti dpo 15 joka kierrossa, joten se menee jo testistä huomenna että kuinka käy. Eli jännä päivä tulossa jokatapauksessa. Sitäpaitsi kauhean tylsää olisi testata nega niin että menkat alkaa heti perässä. Ja ehkä minä yritän todistaa itselleni että maltan odottaa... :wink

Luckylady mitäääää????? Voi EIIII!!!! En oikein tiie mitää sanoo.... Tsemppiä ja jaksamista. Toivottavasti saatte asiat puhuttua läpi! Tuuhan kertoo meille kuulumisii, et saa jättää meitä!!! :(

Aida plussstuulia!!!! ;)

Harmony: sullaki fazerin sinistä :) eiköhän me 2 viikon päästä plussata :)

Aida: jännää

LuckyLady13: toivottavasti tuo teidän tilanne on ohi menevää ja stressistä johtuvaa niinku meillä. Mulla meni yli vauva kuumeilun kans enkä sietäny enää ketään/ mitään. Mies vakuutteli mulle että asunto heti myyntiin ym. Mutta tässä viel ollaan ja hyvin menee. Pistin kuumeilun hetkeksi sivummalle (1 kierto) ja nyt paljon lunkimmin otan... mitä nyt vähän kuume päässyt nousee. Mutta en stressaa sillä meidän parisudetta. Pidän sen omana tietonani. :) tsemppiä! Hankalia tilanteita!! Niin ja älä jätä meitä! !

Sannuinen: kokeile illalla kyykyssä jos yltäisit sitten. Sellanen kova tai pehmeähkö pollukka ihan ylhäällä... :)

On. Kohdunsuu kova kuin kivi ja ylhäällä .. nyt on kiva seurata miten tuo elelee loppu kiertoa kohti

Muokattu viimeksi:
Takaisin