Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Freyja, ok. Ollaan sitten eri osoitteissa. Meidän tunnit Tukholmankadulla. :) minäkin alotin vasta täällä, savossa aloitin opinnot.

Larissa, kyllä se vielä tärppää! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Käytättekö te ovulaatiotestejä? Mitä merkkiä? Minä aloitin ovulaation tikuttamisen ja haluaisin kokemuksia kuulla teiltä :)

Merink mä käytin yhden kierron rfsun ovistestejä... Sain kyllä hiennot viivaset mut varmaan ne cb: digit on luotettavimmasta päästä.. Tosin ovathan myös hintaviakin tai sit voi ostaa halppis testejä ja varmistella viellä niilllä digeillä?

Joku viisaampi varmaan osaa vastata paremmin.. :) minä en oo kun sen kerran niillä tikuttanut :)

Voi ei larissa pahoittelut menkoista!

Merink mulla on ollu sekä frsu:n sekä apteekin omia tässä kierrossa. Ens kuussa ( jos on tarvis) tuhlaan clearbluet siis ovistestejä. Ja en siis koskaan ovista noilla bongannu.

Täällä ehkä ovis nyt vaikken tikuilla koskaan sitä bongannukaan. Eli kohdun suu pehmeä ja kirkasta valkkaria, jee! Ens kuussa clearbluet käyttöön. No ainoo vaa et mies tänä aamuna kieltäyty seksistä ekaa kertaa semmosta ei oo koskaan tapahtunut. No lupas se läheisyyttä illalla.... No saa nähä saatiinko hyödynnettyä mut ei kovin hyvältä näytä. Viikolla oli niin eri työajat. No ens kuussa sitte ja on meillä sentään jotkut mahkut!

Pitkästä aikaa koneella piipahtamassa ja kirjuuttelemassa :)

Meidän nuorin täytti yöllä 1v, on ollut aivan ihana vuosi hänen kanssaan! :love7
Toivottavasti tulis vielä moooonia plussia tähän ketjuun ja ihan heti kohta.
Me on perheilty, käyty sienessä, saunottu ja kokkailtu. Arki on aina ollu se, mistä eniten tykkään! En kaipaa ns.tuulettumisia vaan just joku sieniretki tms on se mikä lataa akut :smiley-bounce012

Joo kyl noissa raskaustesteissä on herkkyyseroja, kaikilla ei vissiin näy ollenkaan pissatesteissä, osalla tosiaan vasta kun päiviä on runsaasti kasassa ja joillakin jo ennen kun menkkojen pitäis alkaa. Sit osa testeistä kuten se digitesti on herkempiä. Noi halpistestit ei kovin herkkiä oletettavasti oo. Apteekin omaa monet näyttää pitävän luotettavana. Ite en oo siis ovis- enkä raskaustestiin koskaan plussaa saanu....

Mira 21/30-36 yk 1 ja tässä kuussa vissiin kierto on lähempänä 34 jos nyt on ovis. Eikö se pari viikkoo oo oviksesta kun menkkojen pitäis alkaa?

Aamulla alkoivat menkat ja tietenkin kellontarkasti ajallaan. Siihen päättyi yk 13. Tarkoituksena on nyt maanantaina ottaa yhteyttä terveyskeskukseen, jos päästäisiin jossain vaiheessa lapsettomuustutkimuksiin. Kuinka kauan muuten olette julkisella puolella odottaneet ensimmäistä käyntiä?

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Pandakarhu, ilman muuta kannattaa ottaa yhteys tk: hon tai yksityiselle puolelle! Voimia!

pahoittelut pandakarhu menkoista, inshaAllah tässä kierrossa tärppää. :)

larissa nyt se täti huitsin nevadaan sieltä ei sun osotteen kuulu olla sen listalla. mut jos tulee ni toivotaan että tärppä tässä kierrossa :)

jos uusia tullu ni tervetuloa ja plussatuulia.

täällä aamu onki tänää jo haasteellisempi mulle, reisi on ku tulessa, alaselkä kipeä ja vatsa rupes kans ilkeileen heti. jotai positiivista mein mustanmerenruusu on tehny nuppuja joten inshaAllah kohta saadaa ihastella iltasin/öisin valkosia ja punaisia kukkia koska se kukkii ainoastaan pimeällä. (kuva kasvista on mun profiilikuva). neiti veti harvinaisen pitkät yöunet ja heräs myöhemmin ni minähä jo panikoin mut sit keittiössä alko potkiskelee vähä ni olin et jaa sitä nukuttii vaa pitkään :) säästä sen verran että ei ol viilenemisestä tietoakaan edelleen tukalan kuuma mikä ärsyttää valtavasti eikä sateestakaa tietoakaan.

Pahoittelut Panda menkoista :sad001 Kyllä kannattaa jo ottaa lekuriin yhteyttä, josko saisitte asioihin selvyyttä. Voihan se olla, että pienellä avullakin tärppää nopeampaa :)

On. Menkat ei ole vielä kunnolla alkaneet, kipuja on jo hieman ja tuhruttelee, joten ehkäpä ne tänään alkaa ja päästää mut uuteen kiertoon!

Tein silti varuilta yhden Sofin sekä Apteekin oman ja negaa olivat. Apteekin oma oli ihan selkeä nega, mutta noi Sofit näemmä antaa mulle viivanpaikkaa/super hailua haamua aina eli niitä en jatkossa enää tilaa (ei ne ovistestitkään oikein toiminu mulla!). Apteekin omia kun saisi jostain halvalla tilattua niin tilaisin kyllä!

Tervetuloa yk 3 ja mielellään jo tänään kiitos! :grin

Muokattu viimeksi:
Kaivelin meidän listan taas tuolta kymmenien sivujen päästä :grin Laitoin itselleni, SuNWaylle, Freyjalle, PandaKarhulle ja Kyfi86lle kysymysmerkit. Looran siirsin plussanneisiin :Heartred:binkybaby

Nuuhku??? Testailitko aamulla? Nyt jännätään sun puolesta!:p

nuuhku 14.9. -->
Anskunen 17.9.
Aida* 18.9.
-Nennu- 19.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
Nennu 25.9.
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Lucky?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
Elli28?
Silv?
Mimi?
SuNWay?
Larissa?
Kyfi86?
Pandakarhu?
Freyja86?

( yht. 37)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84 (yht.30)

Muokattu viimeksi:
Huh. Täällä on kyllä viime päivinä tapahtunut vaikka miten paljon! Olen kiireiden keskellä yrittänyt vähän käydä lukemassa ja tykkäilemässä, mutta koska en kirjoittamaan ole ehtinyt, niin kommentointi jää nyt hyvin vähälle.

Onnittelut plussanneille! Ihanaa kun teitä taas jokunen tuli! Ja onnittelut kaikille jotka olivat saaneet hyviä ultrakuulumisia!

Voimia kaikille, jotka sitä tarvitsee!

Tervetuloa kaikille uusille!

Larissa: Toivon ettei ne sun menkat alkaiskaan ja sofin haamu olisikin oikeammassa kuin apteekin oma! Mutta jos täti nyt päättää tulla, niin niin toivon että tulee tänään ja päästää sut piinasta!

on: Olen ollut jotenkin onnellisen rauhallinen tämän kierron tiimoilta. Kovin piinaavalta ei siis vieläkään tunnu vaikka piinaviikko alkaakin olla pahimmillaan. Jotenkin kun sitä parissa viime kierrossa koki kaikki maailman oireet ja sitten ei ollutkaan raskaana, niin nyt ei enää osaa ottaa mitään oireita vakavasti. Kipeät tissit ym. menee olankohautuksella, että näinhän se oli edellisenkin kerran. Eli rauhallisin mielin odotan menkkoja keskiviikkona alkavaksi. Ja katsotaan sitä testiä sitten jos ne eivät tulekaan. Nyt siis kp 26/26-33, dpo 12.

Pandakarhu: mua kiinnostais kans tuo, että miten pitkään joutuu odottamaan... ja et miten se koko ruljanssi lähtee liikkeelle, en oo uskaltanut mennä sinne juttelemaan, jos ne ei sitä "tosissaan" ota. Yritystä enemmän ja vähemmän 4vuoden ajan

Aida, ihanan rauhallinen asenne sulla! Sen testaamisen kanssa kannattaa kyllä odottaa. Ketuttaa, että itse testasin niin monta turhaa negaa tässä kierrossa. Tässä uudessa kierrossa en kyllä kuuntele teitä vaikka miten yllyttäisitte vaan testaan vasta jos menkat on myöhässä :wink

Merink, kyllä teidänkin kannattaisi jo ottaa yhteyttä lekuriin, jos on noin pitkä aika yritystä/tjottailua. Lie vaikka juuri se vähäinenkin avitus olisi tarpeeksi!

MadH, nyt oli tosiaan hyvä kierto kun pitkä tuhruttelu ennen menkkoja jäi pois ja lutis oli tarpeeksi pitkä. Ehkä uudessa kierrossa olisi jo mahiksia, jos vaan puuhastelut sattuu kohilleen :wink Jos se mieskin vaikka älyäisi, että sitä puuhastelua pitäisi olla tasaisemmin koko kierron ajan... Kyllähän tuo nyt näytti vähän ihmeissään olevan, kun sanoin että negaa näyttää ja menkat on tekeillä (ihan oikeasti vissiin luuli, että tärppää saman tien :grin, MIEHET!)

Muokattu viimeksi:
Merink olitkin jo saanut apua nimimerkin vaihtoon, hyvä niin. Itse en enää eilen viestini jälkeen täällä käynnyt, niin näin vasta nyt aamulla viestisi. Ja tervetuloa tänne meidän höperöiden sekaan :grin. Mä olen käyttänyt apteekin omaa ovistikkua sekä davidin liuskoja tilannut netistä. Alotan yleensä tikuttamaan hyvissä ajoin, niin tulee muut ku liuskat liian kalliiksi. Olen noihin ollut tyytyväinen, ovis on kyllä aina noilla löytynyt. Toki itsellä aina kovat kivutkin joten ei jäö huomaamatta.

On: menossa nyt kp 5 ja kohta pääsee taas tosihommiin. :grin Ahdistaa vaan kun juuri silloin kun olisi mahd ovis on miehellä menoa useana päivänä, että saa nähdä miten päästään hyödyntään. Jos kierto säännöllinen niin sama juttu on seuraavassakin kerrassa. Harmittaa kun päätin että jos nyt seuraavan oviksen jälkeen en raskaudu, lääkäri kutsuu. Ja jos nyt ei päästäkään kunnolla hyödyntään.....:sad001 ei auta ku toivoo parasta, ja olla stressaamatta.

Tervetuloa Merink joukkoon mukaan :)

pahoittelut menkoista PandaKarhulle ja taitaa Larissallakin ne sieltä alkaa. Toisaalta positiivista on et kierrot on meillä samoissa niin päästään yhdessä odottelee ovista ja sit taas piinailemaan :D

Merink: mulla on ollut Davidin ovistestejä joita tilasin netistä. Hyvin ovat toimineet. Ja kyllä kaikki raskaustestit ovat mulla oikeaa aina näyttäneet. Osa vähän viiveellä ja osa ajoissa. Mutta plussan olen saanut kun olen plussannut ja negan kun ei oo tärppi käynyt.

ON: Kp 2/29-31 ja on kyllä ollut taas tosi kipeet menkat. Koko eilisen päivän järkky mahakipu/turvotus, pärjäsin kyllä ilman särkylääkettä mut ei yhtään kiva. On ollut niin ihana ilma et oon ollut pihalla paljon ja käynyt sienessä koirien kanssa.

Hirveesti syyhyäisi ajatukset suunnittelemaan kanalaa ja jotain pientä remonttia, mutta kun ei oo yhtään ylimääräistä rahaa eikä oikein mitään mitä rempata :D Ja ikinä oo mitään rempannut. Ainahan sitä saa haaveilla :)

Toivottavasti tämä olisi vihdoin se meidän lopullinen kierto. Jotenkin kovin seesteinen ja rauhallinen olo tällä hetkellä. Toivon et se pysyisi koko kierron ajan samana :)

Ihanaa kun ootte niin positiivisia vaikka täti tullu taas käymään :Heartbigred Freyja sekä larissa! Pahoittelut menkoista!

Kyllä mä Merink uskon et tosissaan ottavat tk: sa! Ihan reippaasti jutteleen ja miehen otat tietty mukaan!

Larissa kiitos listasta!

Gatusalle kovasti voimia suppareitten keskelle, koitahan huilata niin paljon kun mahollista!

Kohta pitää töihin taas lähtee suuntaan mut sit koittaa vapaat!

Larissa, positiivista löytyy aina :) eiköhän teillä tärppää vielä piankin <3
Meillä osu viiden päivän puuhasteluputki kohdalleen... ;)

kiitos mira yritän mut täällä taasen esikon vahtimista että kirjottais ku huomen alkaa koulu ni haluun valmistaa häntä siihen. yritä jaksaa töissä. kohta pitää alkaa laittaa ruokaaki että on valmista ku ukko tulee kotiin inshaAllah.

Takaisin