Mira ja
MadH, tietty pitää yrittää olla positiivinen :) Ei negatiivisuudella ja masistelulla näissäkään hommissa pitkälle pötkitä

Ja meillä alkaa tosiaan vasta yk 3 eli ei tässä vaiheessa kannata mitään masistella. Mie vaan intoilen nyt, kun saan sen tatuoinnin perjantaina

Kalliiksi vaan tulee pidemmän päälle, jos aina piinapäiville pitäis olla remontti ja menkkojen lohdutuspalkinnoksi tatuointi

Eli sais tärppi käydä nopeasti
Freyja, totta tosiaan, mukavaa kun menee joidenkin kanssa edes kierrot yksiin niin saa jännäillä aina samoissa vaiheissa :) Ollaan kierto-kamuja

Musta toi sun kanala-haave kuulostaa niin ihanalta!

Mutta onhan semmoisen rakennus, remontit yms. opiskelijalle iso tikki. Mekin vasta nyt alettiin tekemään pientä pintaremonttia, kun keväällä pääsin opinnoista eroon.
Minkki tervetuloa messiin (jos en jo aikaisemmin toivotellut). Suht säännölliseltä noi sun kierrot mun mielestä kuulostaa kun ei ihan mahdottomiin veny. Mulla on nyt nuvaringin jälkeen kierrot olleet 30, 24 ja tämä viimeisin on varmaan kans 30 tai 29 päivää. Plussatuulia sinne!
Lucky, ihanaa että sielläkin on parantunut fiilis molemmilla! Sun positiivisuus oikein puskee näytöstä läpi :)
Hoo keksinpäs yhden positiivisen seikan lisää miksi on hyvä, ettei vielä tullut plussaa. Nimittäin se, että vasta ensi kierron aikana tulee täyteen 3 kk jolloin olen foolihappoa syönyt. Eli maksimaalinen hyöty saavutettu