Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laitetaan nyt lyhyt esittely täältäkin :) Minulla ikää 29, miehellä 32. Aviossa oltu 7kk, esikoinen 9kk. Harrastuksia ei juurikaan ole mutta kovasti yritän elvyttää liikuntaintoani, raskauskilot about lähtenee mutta 10kiloo haluisin pois, toetty jos tässä pian pääsis uudelleen raskausmahaa kasvattamaan niin sit saa jäädä laihdutus myöhemmälle. :)

Imetyksen lopetin jo kun lapsi noin kolmekuinen kun pullo kelpas paremmin, menkat alko siitä kuukauden sisällä mutta en mä tiedä onko kierto vielkään säännöllinen (ollu noin 31, 31, 31, 26, 25, 31.,,,) että otapa siitä nut selvää mikä se kierron oikea pituus on? Nyt menossa kp22. Vatsakipuja ollut nyt muutaman päivän, et toiveissa on josko ne johtuis raskaudesta eikä tulevista menkoista fingers crossed!!

Mira ja MadH, tietty pitää yrittää olla positiivinen :) Ei negatiivisuudella ja masistelulla näissäkään hommissa pitkälle pötkitä :wink Ja meillä alkaa tosiaan vasta yk 3 eli ei tässä vaiheessa kannata mitään masistella. Mie vaan intoilen nyt, kun saan sen tatuoinnin perjantaina :p Kalliiksi vaan tulee pidemmän päälle, jos aina piinapäiville pitäis olla remontti ja menkkojen lohdutuspalkinnoksi tatuointi :grin:grin:grin Eli sais tärppi käydä nopeasti :wink

Freyja, totta tosiaan, mukavaa kun menee joidenkin kanssa edes kierrot yksiin niin saa jännäillä aina samoissa vaiheissa :) Ollaan kierto-kamuja :grin Musta toi sun kanala-haave kuulostaa niin ihanalta! :Heartpink Mutta onhan semmoisen rakennus, remontit yms. opiskelijalle iso tikki. Mekin vasta nyt alettiin tekemään pientä pintaremonttia, kun keväällä pääsin opinnoista eroon.

Minkki tervetuloa messiin (jos en jo aikaisemmin toivotellut). Suht säännölliseltä noi sun kierrot mun mielestä kuulostaa kun ei ihan mahdottomiin veny. Mulla on nyt nuvaringin jälkeen kierrot olleet 30, 24 ja tämä viimeisin on varmaan kans 30 tai 29 päivää. Plussatuulia sinne!

Lucky, ihanaa että sielläkin on parantunut fiilis molemmilla! Sun positiivisuus oikein puskee näytöstä läpi :)

Hoo keksinpäs yhden positiivisen seikan lisää miksi on hyvä, ettei vielä tullut plussaa. Nimittäin se, että vasta ensi kierron aikana tulee täyteen 3 kk jolloin olen foolihappoa syönyt. Eli maksimaalinen hyöty saavutettu :grin

Muokattu viimeksi:
Hmmm.. Kuukuppiin oli päivän aikana tullut vaan liru verensekaista limaa (mutta siis ihan selkeästi verta kuitenkin). Kai se silti on tänään jo kp 1 eikä vasta huomenna? Menkkakivut masussa ja selässä löytyy kyllä myös. Äääh miksi pitää tämmöisiäkin joutua miettimään :grin Ruskeaa tuhrua en laskisi menkoiksi, mutta kun on ihan verta...

En ensin ajatellut edes anonyyminä tännekään kirjoittaa tästä meidän haasteesta lapsen saannissa. Mutta tarpeeksi hankalaa jo se kun ei halua kenellekään läheiselle kertoa. Meillä siis ongelmat on siellä "tuotantoketjun" ihan alkupäässä. Jo nelisen vuotta sitten alkoi meillä seksi kerrat harvenemaan, joka johti lopulta siihen että aloitteen tekeminen oli hankalaa molemmille ja kuiva kausi venyi. Lopulta oltiin oltu niin kauan ilman seksiä, ettei asiaa koko ajan edes ajatellut. Hirveä ääneen tunnustaa, mutta se venyi 3 vuoteen. Siitä kun päätettiin että halutaan lapsi, meni melkein puolivuotta ennen kuin saatiin ensimmäinen onnistunut yk 1. Nyt on ovulaatio taas piakkoin, niin miehellä niin kovat paineet ettei pupuilu vaan onnistu. Täytyy kuitenkin vielä nyt yrittää hyödyntää tätä ovulaatio mikä on ihan lähipäivinä tulossa. Eilen puhuttiin ja mies lupautui hakeutua lääkäriin, jos saisi lääkkeistä tukea tämän hankalan alun ohittamiseen. Turhauttaa kauheasti kun tietää että aika ois just nyt otollinen ja ei onnistu. :/

Sabetti, olisikohan miehellesi helpompaa, jos hän ei tietäisi milloin otollinen aika on? Ei ainakaan voisi niin kovasti jännittää. Toivottavasti saatte apua!

Ajattelin jo samaa, että jatkossa taidan pitää tiedon vain itselläni. Fi tarvi hänellä sitä miettiä.

Itse en ole miehelle vihjaissutkaan, että milloin olisi ovulaation hetki, veikkaan että tulisi ramppikuumetta raukalle :grin

Suoraan sanoen yk 1 oviksen hetkellä eka kerran puuhastellessa se olin minä itse joka meinasi mennä lukkoon. :grin Mutta kun ei heti ekasta kierrosta tärpännyt niin olen osannut rentoutua sen jälkeen. :) Sitten kun vielä saataisiin työ- ja muut aikataulut sopimaan yhteen, että sitä puuhastelua olisikin tasaisemmin niin olisi ehkä paremmat onnistumisen mahdollisuudet...

Blaah nyt se paska ja kipeä menkkaolo meinaa vallata meikäläisen. Mieskin jo kysyi, että pitääkö hänen lähteä hakemaan suklaata :Heartred:grin Eiku särkylääkettä huuleen ja koiran kanssa lenkille...

Muokattu viimeksi:
Voi larissa! Jos ei nyt ala menkat niin toivon kyllä pikaista plussaa sinne! :)

En vielä testannu itte kun on niiiin aikasta jopa mulle ;) mut huomenna vasta dpo9-10 joten kuiteskin dippaan aamulla vaikken oleta yhtään mitään. voi kun niitä apteekin testejä vaan sais jostain halvalla tääl ois kans toinen joka niitä ostais.. Mutta mullakin noi frsu testit.. Eikä oo kyllä varmaan mitään parhainpia.. Tosin Oon saanu niillä myös ihan puhdasta negaakin ja sillon haaleaa haamua kun oli luultavasti se kemiallinen...

Pahoittelut tädin kohdanneille!

Oliko uusiakin tullut? Hei tervetulooo!! :)

Täällä käytiin mätsärissä koiran kans treenaamassa ja olipahan ylläri kun jopa sinisten 1 oltiin olihan se kiva saada palkintokin vaikka sitä ei lähdetty edes hakemaan..:)
Mulla on kans ihan menkka olo nyt.. Tai samanmoista kipuilua.. No ei niitten ny ihan vielä pitäis kai alkaa mut katotaan:)

Larissa: Joo, ei kannata liian aikaisin testailla niitä turhia negoja. Ainakin jos vain millään malttaa olla testaamatta. Minäkin olen jo oman annokseni niitä turhia negoja tehnyt. Ehkä ne nyt riittäisi jo. Yk 10 kumminkin menossa.

Meillä taisi myös vähän suorituspaineita olla silloin kun ensimmäisen kerran ovista tikuttelin. Mutta siitä kierrosta yritti kuitenkin kiinnittymistä tapahtua, joten ei niin paljon onneksi haitannut. Nykyään voidaan kyllä aika naureskellen asia ottaa. Mies kyllä aina arvaa milloin on plussaa testissä vaikken kertoisikaan, joten turha sitä yrittää piilotellakaan.

Hyvää Sunnuntai-iltaa naiset! :)

Kovasti oli tekstiä teiltä tullut muutaman päivän aikana.. Koitin vähän kahlailla läpi niitä. :grin

Looralle piti toivotella kovasti onnea plussasta! :Heartpink

Larissalle tsempit yk 3:seen, kyllä se Kesäkuun piltti teille nyt tulee :wink

Gatusalle voimia loppuraskauteen :love2

Kaikille muillekin kovasti plussatuulia ja pahoittelut menkoista.

Täällä meneillään 7+1. Vatsa pömppö kuin ilmapallo ja jäin jo yhelle työkaverille kiinni raskaudesta, kun kuulemma näkyy jo.. :eek: Kiva yrittää nyt tätä sitten salailla. Etova olo rantautunut myös tänne, mutta onneksi ei kovin häiritsevästi vielä. Kahvin juonti loppu, kun yrjö meinas lentää. Muutoin innolla odottelen neuvolaa ja ultraa. :) Ja tein muuten viime viikolla sen diginkin ja kyllähän siinä viikot oli 3+ eli kai sitä raskaana ollaan. :rolleyes:

kiitos silja tsempistä, yritän jaksaa parhaani mukaan, huomen helpottaa ku esikol alkaa koulu ni on omaa aikaa vähä enemmän ja ehtii levätäki ku on yksin inshaAllah. sinäki jo alat lähestyä ekan kolmanneksen viimesiä viikkoja kohta mashaAllah nautiha raskaudesta :)

Sabetti mä huomasin kans että meillä isäntä pelkäs kamalasti tätä ajankohtaa ens alkuun enkä näitä edes yrityskerroiksi laskeskellut.. Tosin nyt se jo hoitaa (mukamas) ovislaskut :D enkä sille oo tästäkään kierrosta kertonu että koska ois hyvä aika pupuilulle vaan itte on pääsään laskeskellu..
Mutta larissan vinkki on ihan hyvä tai sit vaan antaa aikaa sulatella asiaa ja pupuilla sillon kun siltä tuntuu :)

Ihana larissa sun mies kun on heti hakemassa suklaata :)

Ihana kuulla kuulumisia Siija! :)

Nuuhku, kyllä nää mun mielestä ihan menkat on eli seuraava plussan mahdollisuus on sitten joskus kuukauden päästä :grinMutta plussaa sinä edes nyt :wink Ihanaa, kun omassa kierrossa on tylsä vaihe niin saa teidän ihanien puolesta jännätä!!!

Aida, joo varmaan täälläkin mies arvaa milloin mulla on ovis, kun on *kröhöm* halut vähän eri sfääreissä niihin aikoihin :grin Plussaonnea myös sinne, mie niin toivoisin että tämä olisi se teidän kierto vihdoin! Onko muuten tutkittu, että ovuloitko vaan joka toinen kuukausi vai miten (muistaakseni sulla oli vain toinen puoli "käytössä")? Kai se on mahdollista, että joskus ovuloi samalta puolelta useampana kiertona peräkkäin (ei kai niitä erimunaisia kaksosiakaan muuten tulisi).

Napa: On muuten kyllä sellaiset alaselkäjomot, että samanlaisia oli viimeksi joskus 16-vuotiaana viimeksi (onneksi voi ottaa särkylääkettä). Alkaa vissiin kroppa taas toimimaan. :grin Tuo mennyt kierto oli kyllä hyvä, sillä pituus ei venynyt liiaksi, lutis oli tarpeeksi pitkä ja tuhrujakaan ei ollut. :) Victory! :wink Ai niin, mutta se plussa jäi tulematta... :grin

Muokattu viimeksi:
Kertokaas mistä olette tilanneet raskaustestejä (tukkupaketteja :D) ja mitä merkkiä? Viime kuussa paloi varmaan 60e apteekista ostettuihin eikä tod olis varaa sinne joka kuukaus rahojaan laittaa niin vois tilata jotain halpaa liuskaa tms.

Larissa harmi et täti nyt tuli ja vieläpä agresiivisena. :( ihaNa mies sulla!!

Sabetti ihanaa et oot noin rehellinen!!! Ja toi on kyl todella yleinen "ongelma". Tsemppiä ja hyvää mieltä teille molemmille.

Silja paljon onnea sulle jos en ole aikaisemmin onnitellut. ;)

Gatusalle tsemppiä ja toivotaan iA vointi paranee sulla.
Meikäläisellä nyt olut ovikset. Vielä edessä vielä pari pv hedelmällistä aikaa. ;) eli hommia luvassa. Onko jollakin muuten mahdollisesti nyt ovulaatio?? Olis kivaa jännittää kuun lopussa yhdessä jonkun kanssa.

Vitsi ku aika juoksee. Mun pieni vauvani täyttää reilu kuukauden päästä 2!! Tuntuu kuin eiliseltä kun sain syliin. Six olisikin kivaa saada se kolmas syliin insha Allah!! Loppukoohan vauvakuume koskaan??

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Minkki; sillon ku tilailin niin tilasin; kotitesti.fi, raskauskeiju.fi ja halpatesti.fi. Kannattaa vartailla vaikka noissa hintoja.

Juu ei ollakaan varmaan "tavattu" Harmony eli heippa vain. :greet025 Taustailen täällä ja käyn lueskelemassa miten täällä hurisee, kun tuli niin kotoisa ketju tästä, kun vielä piinailin omaa nyyttiä joka siis yksiössään toivottavasti voi hyvin.

Moikka vaan muillekin uusille!!!

Takaisin