Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mira83: tää on vaan tätä elämää. Juhla tuntuukin sit oikeasti juhlalta ja vapaa aika vapaa ajalta.

Onnea loora ja kriikki! Olitte plussannu ja mä en ees ole vissiin huomannu!!! ♡

Larissa : olikos se nyt et piti tuntua nenänpäältä ja olla ylhäällä ja kiinni. :) mulla oli eilen illalla alhaalla ja auki. Kp 20 tänään.

Joko ovis ei ole vielä ollut tai sitten on ja mitään ei oo tapahtunut. Eilen illalla koski häpyluun ja nivusen väliin josta sitten kipu säteili nivuseen ja sieltä polveen asti. Menkkajomoa tuntui myös keskellä. Ja sellaista pistämistä. Voihan mun pää tehdä tepposet. Kun eilen illalla tein myös myöhään halppis ovis testin kun satuin sellanen löytämään kaapista. Hailura viiva tuli mutta ei ovisplussaa. Se ei ainakaan oviskipuihin liittynyt. :) heti pää sekoaa kun alkaa miettii :) kaikkia oireita ilmaantuu. Huomenna aloitan lugen ja jos on tärpänny ni hyvä ja jos ei ni sitten ei.

lucky kuulostais ovikselta sit koska oviksen jälkee se muuttuu taas yleensä kiinteäks ja kiinni olevaks. plussatuulia, ois kyl sun vuoro jo kans plussata :)

Mutta Meinaatko että se ovis olis ollu eilen vaikka testi oli negatiivinen. Vai että munis irtosi ja se ei näy enää testissä? Vai että ovis on vasta tulossa... ääh. .. Pitääkö mun lähtee apteekkiin tuhlaamaan rahat ovis testiin vai ajaa lähimpään kaupunkiin ja ostaa sieltä marketista halvempi testi

lucky vaikea sanoa mut mun käsityksen mukaan ovis ku on ohi ni kohdunnapukka on taas kii ja kiinteä ja limat vähenee oviksen aikaan lima on kirkasta joten jos sulla on ovisoireet ni lupaavalt kuulostais että on ovis ehkä ollu.

Toivottavasti. MADH sanoi että on yksilöllistä kuinka nopeeta kohdun suu sulkeutuu. :) toivotaan parasta ja pelätään pahinta

lucky mä oon hengessä mukana jännäämässä sun kans, madh tietää nää paremmin ku mä joten hän osais vastata paremmin tuoho kylläkin mut ne uimaritki voi elää useamman päivän siellä joten iha hyvin voi tärpätä tai ehkäpä on jo tärpänny :)

Gatusan kanssa olen samaa mieltä eli veikkaan että Luckylla on Lh-huippu ollut ja ovis päällä :wink

MadH, nyt on kp 29/24-30. Oviksen ajankohdasta en ole varma, mutta luultavasti 27 päivää olisi pitänyt olla kierron pituus (sen mukaan olisi siis eilen pitänyt menkkojen alkaa). Eli ootellaan :grin Meni kyllä jo usko negojen takia (mutta ne tuli tehtyä ennen kuin menkat oli myöhässä).

Muokattu viimeksi:
Kyllä te tytöt nyt saitte mulle kans sen jännityksen ja kuumeilun takas. Larissan sanat lh huipusta ja mahdollisesti eilisestä oviksesta sai hymyn korville piiitkästä aikaa :) kiitos. Ehkä täältä korkeelta tullaan sit lujaa alas jos menkat tulee mut nyt nautin tästä tunteesta kun se olo on nyt

missäs kierron vaiheessa oli niitä menkkajomoja, vai oliko niitä het joka hetkellä (ovis,menkat,kiinnittyminen) ym...

Mulla on tänään koko päivän jomotellut,enkä tiiä mistä nää sitten johtus kun kierto on epäselvä ja ovistakaan en tunnista :O tänään siis kp26/37/???

Nennu, veikkaan että ovikseen liittyviä jomoja sulla on siellä. Mulla saattaa olla niitä vielä useampi päivä oviksen jälkeenkin ja ne on juurikin menkkajomoihin verrattavia.

sabetti sellasta se on :)

nyt kaikki joukolla plussaamaan eikös? :)

jipii mä sain laitettua ruuan ilman harkkasupistuksia!!! aamulla mul tuli harkkasupparei useampi tiheään ja olo oli kyl aikas hirvee muutenki mut nyt sain peräti laitettua ruuan ilman supparei alhamdulillah joten tää on jo saavutus tälle päivälle.

Onnea plussanneille! Looraa en ole tainnut vielä onnitellakaan! :)

Joku opiskeli Metropoliassa... Minä myös, tosin vähän eri aihetta, sh:ksi. :) onkohan ne eri yksiköissä vai samassa?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Noni ostin sitten vielä 2 apteekin omaa testiä, niiden pitäisi olla ainakin luotettavia. Jos loora sun plussaonni siirtyisi seuraavaksi mulle, kun sinä taisit samanlaisella testillä plussata (jooooo testistähän se plussaaminen on tietty kiinni.. :wink :grin)

Sannuinen: Mä olen Metropoliassa ja meidän opetus on Sofianlehdonkadulla. Luulen ettei sh:t oo samassa toimipisteessä. Kun en oo nähnyt siellä mitään anatomian luokkia ym. Mä kyllä oon ollut tuolla vasta puoli vuotta. Aloitin opinnot Itä-Suomessa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin