Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äääää valmiiksi ahdistaa huominen aamu, jos tulee taas negaa vaan... :sad001 Voiko kierto venyä muuten vaan vaikka ovis olisi ollutkin? Huomenna olisi jotain dpo 14-15, aikaisemmin luteaalivaihe on ollut 11-12 päivää ja viikon verran ennen menkkoja on ollut tuhrua.

Onko kellään teistä jo plussanneista kokemusta, että tulee ensin negaa, menkat on hukassa ja plussa tulee vasta myöhemmin?

Mies lähti kaverille saunomaan, joten heti kun olen yksin niin ajatukset lähtee vaan myllertämään. :grin

Ps. Freyja, kiva tuo sinun blogi :)

Helloo tytöt. Ootte ahkerasti taas kirjoitelleet. :)

Larissa joo jos ovulaatio tapahtuu tavallista myöhemmin, niin kuukautiset myös siirtyvät yhtä monella päivällä.

Äääääää voin vain kuvitella miten sua jänskättääää.... Muakin jännittää sun puolesta!!!!! Puhalletaan sulle vauvatuulia sulle sinne PHUUUU ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Harmony, tarkoitin lähinnä sitä, että jos ovulaation ajankohta on suunnilleen tiedossa niin voikohan kierto silti venyä "normaalista"...

Blaah, poistakaa multa aivot niin en mietiskele näitä :grin

Muokattu viimeksi:
Mulla kävi kuopuksen kans et tuli ensin nega. Mut tilanne oli erilainen koska, mul oli juuri esikoinen aloittanut soseita ja imetys sit vähentynyt. Joten en voinut tarkkaan laskea, et millo olis pitänyt kk alkaa. Tein testin, oli nega. Tein uudestaan parin pvän päästä ja näytti +.

Lucky ja olikohan muukin joka mietti sitä ovulaatiota ja kohtua. En ole kyllä itse expertti, mut suosittelen et jos oma kierto on sekasin/pitkä/lyhyt niin kannattaa mittailla lämpöä. Koska kohtu on eri kierrossa erilainen eri naisilla. Mut lämmön mittaillu on ehkä vähän luotettavampi ja helpompi.

Loora onnittelut ;) pidetään sulle peukut pystyssä et pysyy mukana ja voit hyvin iA!!!!!!

Ööööö larissa luulen että kuukautiset eivät veny, jos ovulaatio on tapahtunut "norm" aikaan.

Kyl ymmärrän et sulla laukkaa varmaan ajatukset laidasta laitaan!!!! Me pidetään sulle peukut oystyssä ;)

Gatusa harmi et noin paljon supistelee. Mulla oli molemmissa raskauksissa viikoilta 14-16 alkaen aina synnytykseen asti supistuksia. Ihan koko ajan ja joka päivä. Esikoisen kontrolliläynissä kysyin lääkäriltä, et mix näin supistelee jo näin varhain? Hän sanoi et jos jo ekassa raskaudessa näin supitusherkkä niin tod.näk kaikissa tulevissa raskauksissa sama. Ja niinhän se oli et kuopuksen kans sama meiniki.

Mut ihan noin paha ei kyl ollu mitä sulla. Toivon iA et vähän helpottais sulla ja loppuraskaus menisi helpommin.

Hö mun viesti hukku johkin.. Mutta siis täällä vietetään nyt laatuaikaa isännän kanssa kun likka lähti yökylään... Tekee kyllä hyvää niin pitkästä aikaa!
Ja huomenna pääsee harjotteleen taas pitkästä aikaa koiran kans näyttäytymistä joten sen puunaamiseenkin meni jokunen aika mutta saipahan ihan rauhassa tehdä :)

Larissa mua kans jännittää sun puolesta toivottavasti se plussa vaan nyt pärähtää sinne ruutuun! :)

Gatusa mulla kans tuli likasta todella aikasin noita harkkasuppareita ja se oli ihan kamalaa se tuntu niin inhottavalta.
Harmony apua jos noin on sanottu että jos ekas on niin muiskin.. Mä en sit kyllä tykkää niistä yhtään.. Ja muistan aina kun niitä tuli varsinkin jos autolla ajoin ja hyvin usein ratin takana olin/olen.. Yhyy :D

Larissa, mulla on hyvinkin kokemusta tuosta pidemmästä luteaalivaiheesta/myöhäisestä plussasta.

Kun silloin yk 2 plussasin jo about dpo 8 ja kp26 (ovisplussa saatu testillä kp18). Meni siis kesken tuo. Sitten yk3 epäilen oviksen olleen kp 16-17 (en testannut, mutta seksiä oli VAIN kp 14 ja 16) Negaa testasin vielä kp 28 ja 29 (dpo 11-12) ja dpo 13 eli kp 30 tuli vasta plussa!!!

Eli mulla siis ovis oli aikaisemmin kuin edellisessä kierrossa, mutta plussa tuli myöhemmin!!! Eli todellakin mahdollista!! :) :) Mä ainakin niiiiiin jännitän huomista jos testaat! :)

Ja onhan noilla testien herkkyyksilläkin eroja.

Pieni esittely minustakin. Olen siis melkein 31-vee, mies 32-vee. Meillä on tuo maanantaina 1-vee täyttävä esikoistyttö ja nyt kakkosta odotellaan rv 25+ menossa :) Kuumeilin täällä siis alkuvuodesta ja huhtikuussa tuli plussa :Heartred Mä harrastan kanssa koiria, vaikka viime aikana jäänyt vähemmälle kun toinen vanha ja toinen selkävikainen. Oon ihan näppärä laittamaan ruokaa ja paras fyysinen ominaisuus on kai kasvot :)

Minä liityn mukaan, en tiedä miten vaihtaa tuota nimimerkkiä niin mennään hetki tällä. Minun kp on 8. Aloitin tässä kuussa oviksen tikuttamisen, josko pieni tuhisia nyt tulisi meille.. esikoinen on jo 4v ♡

kiitos harmony ja nuuhku. mulla ei esikosta ollu alussa muistaakseni suppareita mut sit siinä 27+5 jouduin alkaa käymää vähä enemmän tuolla äippäpolilla kipujen takia ja rv 37+ alko sit paikat jo aukeamaa ja valmistautuu mut lopulta esikko päätti et talvi on liian kylmä että tulis pois ni jouduttii kalvot puhkasee ku vedet ei menny missää vaihees itestää vaikka olin jo tyylii kokonaa auki. menee hermot vaa ku ollu noit supparei sekä harkka että varsinaisia välillä. mieluummin kuitenki harjotussupparit ku varsinaiset tällä hetkellä vaikka ilkeeltä neki mulla tuntuu mut ei kipeältä sillai. saapi nähä miten ens yönä nukutaan, väsyttää jo iha älyttömästi, kaipa energiat on vähissä kipujen ja supparien takia.

Lucky, se myös on yksilöllistä et saako sitä Lh huippua ovistestillä kiinni kotioloissa :) uimarit voi elellä muutamia päiviä. Kuulostaa kovasti ovikselle, tärppionnea!

Larissa, raskaustesteissäki näkyy tosi yksilöllisesti se, vasta sit ku menkat on oikeesti myöhässä ni sit on varmempaa saada plussa jos tärppi on käyny. Jotkut harvat tietty saa plussaa tosi aikaseenkin :) apteekin testi olis varmaan ihan hyvä vaihtoehto. Digiä en kans ite halunnu turhaan tuhlaa. Luteaalivaihe voi olla 12-16päivää eli periaattees kierto voi venähtää mut harvemmin jos ovis on tapahtunu ni jäis menkat pois. Onhan tuota et hcg nousee yksilöllisesti, halpisliuskoihin mul meni itel luotto jo aikaa sit, ku näytti vast 6+ kunnon viivoja.

Jaahas saa nähdä tartteeko aamulla edes testata. Nyt oli tullut pikkuisen vaalean ruskeaa tuhrua eli ehkä ne menkat onkin tulollaan... Huomiseen siis! Kiitos tsempeistä :)

Uusille tervetuloa!

No voihan p----a!!!!!! Larissa oon pahoillani :(

Toivottavasti et menetä yöuniasi!!!!

Larissa, tai valemenkat ;) ei mut luteaalivaihe kuulostaa nyt ihan hyvältä siis joten vaikka nyt tuliskin (ei saa, hus) niin ei ainakaan oo raskautumisen kannalta lyhyt, todnäk ovis osui oikeaan kun huomasit merkeistä ym, joten positiivisia puolia löytyy :)
Toivotaan et nyt kuitenkin lussaa tulis :)

No voi pöh Larissa.. Mä niin ajattelin et tuut mun mukaan toukokuisiin..

Olo on kyllä vieläkin niin outo et en taho uskoo et oon raskaana..Reilu vuosi tätä yritettiin. :Heartred Entiedä oonko jo esittelyn tehny mut tässä jotain..
Mulla ikää on 30.v ja miehellä 37.v Yksi lapsi löytyy ja ikää hällä on 1.v 5kk poika siis ja nyt tuli plussa jospa pysysi matkassa ni sais pikkusisaren.Laskettu aika menee johonkin 24-26.5... Yhdessä ollaan oltu ukon kanssa 13 vuotta ja naimisissa 3 vuotta.. Rakastetaan matkustelua. Harrastuksiin kuuluu lenkkeily ja uinti. Parasta mussa on ehkä peppu ja hiukset. :D

Takaisin