Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa uusille! Mukaan mahtuu! Olkoon visiittinne lyhyt!!

Loora, ihanaa, onnea! Kyllä se plussa on! Aiotko digillä varmistaa? Vauvaliimaa ja jarrusukkia!

Voi kauhistus jos se vauvakuume tuleekin heti kun nyytti on syntyny. Toisaalta mä kyllä haluisin lapset pienellä ikäerolla kun ikää meillä jo on.

Tänää aamulla jo paremmilla fiiliksillä, et ens kiertoon vaan ja se on kuitenkin vasta yk 2 ja kait siinä on pieni mahdollisuus kuitenkin raskautua vaikka ovista ei oo bongattu kun pupuiltu on kuitenkin.... Kyllä mä testiä aion tehä kuitenkin kun niitä on tullu shopattuu :wink Enhän mä malta olla tekemättä sit parin viikon päästä...

Ihan rehellisesti mä kyllä haluisin tauon työelämästä vauvelin kanssa. Tosin nyt jo tympii et tää elämä on arkiarkee töissä ja kotihommissa. Oonhan mä kavereita nähny ja välillä ehditään miehenkin kanssa laatuaikaa viettää mut paljon tää on vapaa-aika tätä kotona oloo... Höh. Tää on tätä kun kaikki tympii ja pitäis olla iloinen tästä kaikesta mitä on...​

Ja mä oon ihan koukussa tähän kaikkeen omaan puuhailuun, kuten syksyn sarjoihin ja tähän palstaan :)

Kiitos. :) ootte ihanii..:Heartred

Tässä teille uusi tihrusteltava. Tein siis tänä aamuna uuden testin ja toisessa kuvassa on eilinen päivä testi ja tämän aamunen vertailtavaksi.

IMG-20140913-WA0000.jpg IMG-20140913-WA0001.jpg

Loora jos tuo ylempi on tän aamunen niin hienosti viivat vahvistuu! :)

Freyja pahoittelut tädistä! Mutta hyvä jos kuitenkin ajoissa tuli kylään :)

Ja joo larsissa saa huomenna plussata! ;)

On. No ni mähän sanoin että kyllä tää mieli vielä muuttuu... No nyt se muuttu. En tosiaan oo raskaana! Ärsyttävää ja ehkä vähän huvittavaakin tää pään sisällä käyty kamppailu.. No sithän sen tietää kun testailee :D

Loora, hienosti on jo vahvistunut!!! :)

Tervetuloa kaikille uusille!

Kp 29/24-30 ja ei menkkoja. Välillä tuntuu, että hulahtaa mutta tuleekin vaan valkovuotoa. Ei se auta kuin ootella!

Ihanaa viikonloppua ihanat!

Huomenta! Laskeskelin tässä, että ensi viikon lopulla pitäis olla ovispäivät ;) haittana tässä vain on se, että isäntä on niin innokkaasti metsällä koirien kans jahtaamassa pupuja, että se varsinainen pupuilu on ollut harvassa :D ja harmi tosiaan, kun itsellä on pillereiden lopettamisen jälkeen kasvanut seksihalut potenssiin sata! Tän kierron lasken vasta yk1, koska edellisen aikaan ei pahemmin yritetty :)
Pakko lopuksi hehkuttaa vähän töi juttuja: tällä viikolla on oikein sadellut mun terapialasten vanhemmilta hyvää palautetta ja huimia edistyksiä on tapahtunut ♥ sitä tuntee itsensä niin ylpeäksi :) erään äidin palautteesta meinasi ihan itku tulla kun niin kauniisti puhui :) i love my job! ♡

Onnea Loora, Tuhat kaupalla vauvaliimaa sinne :Heartred :wink Ja ei mun mielestä ei tossa mitää tihrusteltavaa enää ole :grin Selkeä plussahan se on

Minkälainen se kohdunnipukan piti olla, jos tärppi on käyny tai vastavuoroisesti jos menkat on alkamassa? Äsken tunnustelin niin täällä on KIVIKOVA ja suht ylhäällä... Ikinä en ole huomannut, että se olisi missään vaiheessa kiertoa noin kova :eek: Siijalla taisi olla kokemusta? MadH?

Muokattu viimeksi:
Kohdunnipukasta on paha sanoa :sad001 Kun on raskaana, se jossain vaiheessa pehmenee ihan kypsän persikan tms. tuntuiseksi. MUTTA joillain se tapahtuu lähes samantien. Toisilla vasta pitkälle raskauden edetessä, siihen asti voi olla kova ja korkealla. Eli lyhyesti, sen "pitäisi olla" ihan millainen tahansa jos tärppi käy. Menkkoja varten myös pehmenee ja aukeaa vähän, sitä ennen pysyy ylhäällä kovana suljettuna. Eli tuosta ei ole paljonkaan apua, paitsi jos tuntee kehonsa hyvin ja se oma kohdunkaula käyttäytyy aina samalla lailla ennen kuukautisia niin muutos normaalista voi olla merkki jostain.

Nuuhku. Joo se ylempi on tän aamunen.. :)

Larissa. Pidän peukut ylhäällä et plussaat pian.. :)

Nyt tarvis alkaa valmistautumaan töihin lähtöön... Kymmenen tuntinen työpäivä edessä...huh...

Nyt sitten muutkin plussaamaan... PUUUUH... puhallan... :D

Vargynja- uudelleen synnyttäjillä tilanne normaali vaikkei vauva oo kiinnittynytkään.miekin vissii pari viimestä ponnistin korkeelta tai siis ne tuloo sit vauhdilla alas ja ulos.
Looralle (tää luuri haluu tiukasti kirjoittaa Koiralle :D ) superonnee! Noi viivat saa aina herkistymään,ne on eka kädenheilautus uudelta ihmiseltä et täällä ollaan.

Mulla kp 9 ja vasta loppunu viimenenkin vuoto! 5 pv normisti ja sit jäi tiruttamaan ja yhtenä pv rykäs kirkastaki verta viel,jot mikähän tää ny. No en tuumi liikaa koitan vaa ajatella rakkaudellisesti miehestä että puuhaillaan ihanilla fiiliksillä.Tänä aamuna pyysin miestä herättelemään mua kun olin saanu 3t pidempään torkkuu.no Mei 2,5v oli sit kivasti mukana kun me peiton alla vähä puuhattii.hyvin meni mut ois kyl tosi kivaa saada vapautuneesti harrastaa ilman et joku muksu keskeyttää tai joudutaa miettii kuuleeks joku(koska äänetöntä hyvää oloa ei ookkaan)

Tervetuloa taas uusille :D

Kiitos elmiina eli taas ei voi tästäkään mitään päätellä :grin Yleensä mulla muuttuu hieman pehmeämmäksi kun menkat alkaa (ei kuitenkaan niin pehmeäksi kuin oviksen aikaan) ja laskeutuu alas.

Mietin, että pitäisikö lykätä testaamisesta pidemmälle tai vaan oottaa ne menkat. Ei kiinnostaisi nähdä enää yhtään yksinäistä viivaa :grin

Muokattu viimeksi:
onnea loora hyvin on vahvistunu viiva mashaAllah tervetuloa plussanneisiin :)
nyt kaikki looran perässä plussaamaan!!! mitä lintuihi tulee ni ei ol viel saapunu tänne, menee jonki aikaa niillä tänne lentämiseen.

tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja plussatuulia :)

täällä selkä esti nukkumisen yöllä, illal ku menin lukeen kirjaa ja nukahin ni heräsin yöllä selkäkipuun ja ukko oli valveilla ni juteltii kerroin huolistani ja neiti piti yötreenit sit isille joka oli iha haltioissaa ku neiti potkiskeli isiä käteen oikei urakalla. tänää aamulla ku auttelin vähä ukkoa ni sain useamman harkkasupparin lyhyellä aikavälillä ja alaselkä kipeyty uudestaan, reisi tuntu et on tulessa ja on vieläki kipeä. saapi nähä millai päivä tästä tulee.

Muokattu viimeksi:
Loora, hyvin on vahvistunu <3 onnea!!

Larissa, juuri tuo oli mun kokemus kun tärppi kävi kohdunnapukasta ;) mikä kp? Jos menkat jääkin tulemati ;) mulla on pysyny ylhäällä. Ja oli tosiaan kivikova. Selkeesti erilainen kuin muissa kierroissa ennen menkkoja. Vaatiihan se oman kropan ja kohdunnapukan jonkinasteista tuntemista et siitä voi päätellä mut niin ainaki mulla oli :) ja dpo 14 vasta liuskassa haalea, mut jokseenkin nähtävä viiva. (aikasemmin oli just ja just nähtävissä).

Ainiin joku tais kaipailla esittelyjä, eli täällä 23v esikoistaan odottava neljännen vuoden kätilöopiskelija ja mies 24v joka valmistaa kierukoita. :D

Takaisin