Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos tiedosta Harmony. :> (Eikös se ollut Harmony joka kertoi että voi kiinnittyä vasta juuri ennen synnytystä?) Taidan alkaa olemaan malttamaton vaikka ei edes la:han ole vielä päästy. :D Mut hyvä tietää että synnytys voi olla lähellä vaikka ei olisikaan kiinnittynyt.

Gatusa, pitää kyllä myöntää etten varmaan olisi päässyt pitkällekään kuution kanssa, jos mies ei olisi opettanut. 0:> Nykyisin tosin pystyy suurimman osan siirroista päättelemäänkin tai vähintään löytämään niistä sen logiikan, miksi niillä tapahtuu niin kuin tapahtuu... Niinhän me täällä kuumeiltiin yhdessä. Taisit olla jo paikalla, kun viime vuonna uskaltauduin avaamaan suuni.

Onnea loora ja viivan vahvistumista! <3

Voimia granger. Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja saisitkin pikkuisen vielä syliin asti. Todella kurja tilanne tuo. :(

Nuuhku, kuulostaa mun anopilta. Se antoi meille ison kasan lastenvaatteita jo ennen kun edes haaveiltiin lapsesta... En edes pysynyt perässä että onko ne mieheni vanhoja vai onko se hankkinut ne jostain meidän lapselle. Viime jouluna saatiin joululahjaksi kaksi vauvakirjaa eikä se silloinkaan tiennyt yrityksestä mitään. Ja jo kun tapasin sen ensimmäisen kerran se selitti että me ei saada ottaa kissaa, koska se menee vauvan sänkyyn (olin seurustellut miehen kanssa puolisen vuotta eikä edes yhteen muuttamista sillon vielä mietitty). Voisi siis sanoa että tiedän tunteen. :D

Pahoittelut negoista ja hukassa olevista oviksista. Niitä ainakin on taas ollut. Ja tsemppiä kaikille yhteisesti, kun ei pää pysy näemmä tämän enempää kasassa että muistaisi mitä piti sanoa kellekin.

juu olinha mä ku 2012 kesällä olin jo kuumeilemassa täällä muistaakseni... :) mua jännittää sun puolesta et koska sinun pikkunen päättää saapua tälle puolelle...

Hei! Tässä yks vauvakuumeilija liittyy ketjuun mukaan. Yk2 menossa ja toinen lapsi haaveissa mahd pian :) eka poika täytti tänään 9kk et aika pienellä ikäerolla saattaapi olla jos/kun tärppi käy :D
Täällä kuukautisia odotellaan ensi viikolla alkavaksi. Viime kierrossa olin sata varma että olin raskaana kun oli noin tsiljoona oiretta ja tikutinkin testillä varmaan 8 negaa, sit menkatkin oli viikon myöhässä mutta tuli kuiteskii. Eli liekkö käyny kaveri rapaisemassa pintaa mutta lähteny pois vai liekkö vaan hekumoin itseltäni ne menkat pois viikoksi. Nyt päätin etten aloita sitä testirallia uudestaan ennenku menkat sit reippaasti yli viikon myöhässä, ettei tuu pettymyksiä. Tässä kierrossa tissit tuli kipeeks muutamia päiviä "kalenterioviksen" jälkeen mutta ite kyllä en yhtään luota siihen ovispäivään vaan ennemminki luulisin että ovis tuli joko pari päivää ennen sitä tai jopa viikko ennen sitä. Mene ja tiedä kun en jaksa ovista tikuttaa enkä mä ole koskaan oirehtinut ovista ku vasta nyt alan opetella tutkiskelemaan oman kehon merkkejä sen suhteen.
Vauvakuume on kyllä ihan mahroton! Alkoi muutama kuukaus siitä ku eka tuli! Ja toivon että toisen myötä laantuis lopullisesti (varmaan!!) :)

Taas minä. Suihkussa tuli kokeiltua kohdunkaulan suu. On alhaalla ja auki. Alamahassa pientä tuntemusta/jomotusta havaittavissa eli taidan tämän päivän laskea ovikseksi :D jos ei huomenna mitään ihmeellistä tapahdu. Parinpäivän päästä aloitan lugen. Tukemaan mahdollista kiinnittymistä ja sitten pääsen jännäämään. Mitä mieltä MADH oot tästä että luotan vaistoon/tuntemuksiin ja aloitan lugen lääkärin ohjeella Parinpäivää oviksesta... ei se hirveen väärin voi mennä? millon kohdunsuun pitäis mennä kiinni jos ovis ollu ja munasolu hedelmöittynyt?

Tervetuloa minkki! Toivotaan että pian plussaat uudestaan! :)

Vargynja voi ei! Pientä painostamista ollut siellä liikeellä jo heti ;) no onhan se hyvä että mummutkin toivoo pian lasten lapsia.. Onpahan ainakin toivottuja lapsia ;)
Mut musta vaan tuntu toi oman äidin toiminta niin jäätävää että meinasin itte mennä ihan lukkoon ja sit se homma ainakin ois paljastunu :D

Täällä kuumeillaan viidettä. Kuopus on nyt 10kk ja viidettä aloin kuumeilla melkein heti kun edellinen syntyi. Ollaan annettu pienelle mahdollisuus tulla, jos on tullakseen mutta eipä tässä mitään erityistä yritystä ole, kun ei ole edes menkat vielä alkaneet synnytyksen jälkeen. Imetän kuopusta vieläkin ja kokemuksesta tiedän ettei meillä seuraava lähde alulle ennen kuin olen lopettanut imetyksen kokonaan. Tässä sitten onkin vähän sellainen vaikea olo, kun haluaisin imettää mahdollisimman pitkään, mutta sitten taas haluaisin jo tulla raskaaksi..

Oireita on ollut viimeaikoina vaikka kuinka. Heikottaa, ällöttää, ruokahalu on mennyt ja mahassa tuntuu sellainen outo kipu tai ei oikeastaan edes kipu vaan sellainen tunne, kuin mahassa olis jotain ylimääräistä. Aivan samanlainen olo kuin kaikista noista edellisistäkin, mutta kun tässä joskus n. viikko sitten tein kaks testiä, niin negaa ne näytti. Pitäis kai kokeilla taas, mutta kun en kehtaa enää mennä testiostoksille ja ei oo tullu tilattua netistä.

Tervetuloa supris ja minkki! :) Supriksella oireita jo listaksi asti, toivotaan että visiitti tällä kuumeilu puolella jää lyhyeksi.:wink

Onnea Loora!! ♡

Tsemppiä hirmuisesti Grangerille

Mä täällä taas puhaltelen plussa tuulia teidän kaikkien päälle josko saatais koko ketju tyhjäks kuumeilijoista ja kaikki raskautuneiden puolelle! ♡ :)

Kaipa voin tässä samalla paljastaa hieman meidän uutisia ;) Vahva tyttö lupaus saatu ♡ Eli pikku ukkojen olis tarkoitus saada pienoinen sisko ♡ Tänään rv 17+6 :)

Looralle ja kriikille onnea plussasta ja grangerille toivotaan parasta, tosiaan on mahdollista ovuloida samassa kierrossakin kahdesti ja vaikka on harvinaista on yleisempää kuin uskois :)

Vargynja, meidän mammaryhmässä huhtikuisissa ei jollain ollu kiinnittynyt ollenkaan esikoinen, oli saanu jostai ylhäältä sen ponnistaa, oli käyny kuulemma työstä! Takuulla kun kävi se ihan työstä muutenkin vaik miun tytöllä oli pää suolenmutkassa viikkokaupalla :P Ja kohtu niin matalalla et sisäkautta tunsi emättimen seinämän läpi pään ekana ja kohdunkaula oli jossain tosi ylhäällä. Melko vinhan tuntuista.

Höh Larissa, olin ihan varma et plussa tulee. Miun eka plussa oli ihan saman näköinen kun toi roskishaamu mut se oli viiteajan sisään. Hyvä asenne sulla on, hyvä ettet oo pahoilla mielin.

Joku kysyi mistä tilaatte raskaustestejä. Mä oon tilannu ebaystä, just tällä viikolla laitoin tusinan tilaukseen hintaan 1,29£. Kestäähän niillä tulla Kiinasta mut hyvin ne on pelannut :)

Esittelyä Harmonylle (ja muille), minä 30v, mies 44. Miun esikoinen täyttää maanantaina 5kk, miehen esikoinen ihan just 20v tässä syksyllä eli tytöllä on kolme isoveljeä jotka asuvat äitiensä luona. Kaks vanhempaa tulee ja menee miten tykkää eikä täällä paljon käy (toinen yliopistossa, toinen lukiossa) ja nuorin isoveikka on 2v 5kk joten isi käy siellä viikkotapaamiset ja joka toinen viikonloppu. Miehen exä ei ollu exä kun tavattiin joten sinne tuskin ikinä saadaan asiallisia välejä aikaiseksi mut ne välit on parantunu kummasti ku laitoin puhelimeeni eston sen numerolle :) Tosin ihme kyllä on lähettänyt kaikkea äitiysfarkuista tuttipulloihin ja vauvanvaatteisiin ja peräti neuloi tytölle hatun ja villasukat kun syntyi. Että ehkä se siitä kunhan aika parantaa haavat.

Me tjottaillaan toista yhteistä. Miestä taitaa kauhistuttaa enempi se ajatus viidestä tai kuudesta lapsesta kuin oikeesti se itse lapsi, ei siis ole innolla kuumeilemassa mut toisaalta ei myöskään ole ehkäisyä vaatinut. Mies on aika paljon pois kotoa eli ollaan likan kanssa lähinnä kahdestaan :) Siinä ehkä yks syy, mies on tosi pehmo ja sitä harmittaa olla niin paljon pois ja "etäisä" vaik miusta on aivan ihana isä lapselle ja on nytkin auttanut vauvanhoidossa paljon enemmän kuin mie kuvittelin. Meillä on siis todella perinteinen jako, mie kotona ja hoidan kotihommat, ruuat, siivoukset jne ja mies töissä pitkää päivää. Opinnot autoalalla on miulla kesken ja pitäis omaan tahtiin jatkaa tässä äitiysloman aikanakin. Tässä just ku kävin keskiviikkona lääkärissä ja kaupassa niin et mies oli tytön kans (tyty nukahti ku lähdin ja heräs ku tulin) tajusin et edellisen kerran oon käyny kaupassa tai missään yksin kesäkuussa :P

Kierrot on mitä on, ennen synnytystä 16-45 päivää epäsäännölliset ja nyt synnytyksen jälkeen edelliset oli kesäkuun puolen välin jälkeen ja on ollu minipillerit tässä välissä. Vähän vaikea vielä aktiivisesti yrittää siis.

Tervetuloa Minkki ja Supris!

Janeh: Onnittelut tyttölupauksesta! Sinäkin oot jo noin pitkällä. Aika menee hirveetä vauhtia :)

ON: Edelleen odottelen uutta kiertoa alkavaksi. Mahaa juilii siihen malliin et vuoto varmaan huomisen aikana alkaa. Jotenkin sitä taas miettii et yks kierto meni sit siinä. Ehkä joskus se on meidänkin aika saada nyytti syliin asti, vaikka se tuntuu olevan jotenkin vaikeaa. Tuntuu vaan aika turhauttavalta piinailla ja odottaa joka kuukausi. Usein oon miettinyt et ihan kuin mun elämä kulkisi kuukautiskierron mukaan. Ei sen niin pitäis mennä, vaan ihan toisin päin :D kun osaisi ottaa asenteen ettei liikaa miettisi asiaa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Supris! Toivottavasti sinunkin visiitti olis lyhkähen! !!

Janeh: kiitoksia kuulumisista! Toivottavasti ei roikuttais enää kovin pitkään.

Toivonkin taas tähän kaikille paljon plussa ja ovis onnea ja liimaa ja ja ja... toivotaan että meidän kuumeilijoiden vastoinkäymisten aika olisi ohi niin parisuhteessa kuin yrittämisessä ja kaikessa muussakin. Samoin myös niille joilla tärppäs että ei vastoinkäymisiä enää tälle vuodelle ainakaan tulis. Niitä on meillä ollukki nyt ihan superpaljon kaikilla... joten halaus kaikille ja nautitaan syksystä ja ihanista väreistä... ai niin! Gatusa! Joko ensimmäiset kurjet ja joutsenet on tullu? Täällä muutaman Kurki auran pongannut ja joutsenet huutelee...

Tervetuloa myös suprikselle! Toivotaan tosiaan että vierailu täällä jää lyhyeksi ja pääse tuonne plussaneisiin :)

Janeh onnea tyttölupauksesta! :)

Lucky, juu ei se nyt kovin väärin voi mennä, jos ne luget aloitat. Sillon käytännössä pitäis mennä kohdunsuun kiinni ja nousta ylös, mut se voi tapahtua kierrossa vasta tosi myöhäänkin - yksilöllistä :)
Tsemppiä! :)

Ihanaa Loora ihanaa!! :):) Mä oon erityisesti odotellut koska sä plussaat ja olipa ihana uutinen! :) Ja mustakin tosiaan erittäin hyvän vahvuinen viiva noille päiville! Onnea!! :Heartred:Heartred

Tervetuloa myös uusille ja pahoittelut menkoista ja negoista :Heartred

Hiphei, täällä on ollut plussia! Onnea kaikille viivoja testeihin saaneille ja tietenkin jo plussanneille hyvistä ultrakuulumisista! Tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut pettyneille.

Tänään on kp 10 ja illalla tuli pyyhkiessä ovislimoja. Ov on ilmeisesti huomenna, peräti kolme päivää etuajassa! Tästä on tulossa joko ihan megalyhyt kierto tai sitten luteaalivaihe voisi kerrankin olla suotuisan pitkä normaalin kymmenen päivän sijaan. Kaksi yötä on kyllä tullut jo sellaisia unia nähtyä, että aamulla on ollut miestä ikävä. Tänään sitten onneksi sain napattua miehen makuuhuoneen puolelle. On ollut jotenkin niin kiire, että koko lapsiasia on ollut ihan taka-alalla. Ja tietysti tuo lima tuli vähän yllätyksenä. Odottelin vasta alkuviikosta..

Oma mieli on ollut jotenkin niin kovin maassa. Olen ollut nyt vähän kipeänä, koiran kanssa on ollut ongelmia ja töissä on ollut hetkittäin vaikeaa. Ja tietysti se vähän masentaa, kun on menossa yk18, eikä homma ota onnistuakseen. Yksi kkm on saatu tässä ajassa vain aikaiseksi. Jos nyt vaikka pari kiertoa vielä katsellaan, eli ainakin sen aikaa, että koeaikani päättyy vakinaisessa työsuhteessa. Vähän jännitän sitäkin, jos nyt tärppää, että uskaltaako kertoa töissä heti. Periaatteessa ei ole pakko kertoa, mutta käsittelen töissä mm. lääkeaineita, joten työnantajan olisi kai hyvä tietää raskaudesta melko varhain. Toisaalta pienessä firmassa ei ole järkeä pitää raskaana olevaa naista ja vaikka raskaus ei ole syy irtisanoa, voi sen koeaikana tehdä jonkun muun syyn varjolla. Mutta tuskin tämä pohdinta on tarpeen, kun ei sitä plussaa tunnu kuuluvan..

Jotain esittelyä itsestä olitte laittaneet. Täällä kirjoittaa 26v ensimmäistä toivova rouva. Mies on 29 ja yhteistä taivalta on reilu viisi vuotta takana, josta naimisissa kohta 3,5. Taloudesta löytyy kolme kissaa ja nyt vähän aikaa on ollut myös keskikokoinen koira lenkittäjänä. Yritystä meillä on takana 1,5 vuotta ja tosiaan yksi km ollut. Vapaa-aika menee eläinten parissa ja lisäksi tulee käytyä vielä ratsastamassa. Käsitöitä teen, jos aikaa sattuu jäämään. Työskentelen eläinten parissa.

Onnea looralle ja kriikille! toivotaan, että pysyvät matkassa :)

Tervetuloa myös uusille, toivottavasti käyntinne on lyhyt :)

Tässä lyhyt esittely myös minusta. Eli olen 28v ja mies pari vuotta vanhempi. Yhdessä ollaan oltu neljä vuotta ja aiemmin tänä vuonna mentiin naimisiin. Kummallakaan ei ole lapsia ennestään, joten vasta ensimmäinen on tekeillä. En oo ihan ollut varma, miten innoissaan mies tästä yrittämisestä on, mutta katseltiin keskiviikkona toisenlaisia äitejä teeveestä ja tää oli ihan innoissaan vauvasta siellä :) myönsi myös siihen perään, että olisihan se aika kiva oma nyytti saada :) :) tykätään käydä miehen kanssa ravintoloissa syömässä ja minä käyn mielelläni myös urheilemassa kaikenlaisissa jumpissa.

Olen vähän tässä taustaillut tädin vierailun ajan, oli nimittäin aika kivuliasta. Nyt on onneksi jo kp8 eli pupuilut on taas maistunut :) Viikon päästä pitäisi aloittaa uudestaan Terot. Kylläpäs tuntuu, että kierrot menee tällä tavalla nopeasti!

Mukavaa viikonloppua naiset!

Höh, ei hymyillyt cb. Enkä minäkään. Alkoi huolestuttaa, jos ov on jo ollut. Tai sitten on vasta tulossa..

Huomenta! Jos jotain voi hehkuttaa kp 1:sestä niin se alkoi oletettuna aikana. Tosin ei oo kiva herätä aamuyöstä menkkakipuihin ja tajuta et vuoto alkoi. Pää pystyssä nyt uuteen kiertoon ja uudella "taktiikalla". Eli oviksen testailut niin ettei miehelle tule stressiä :) Tosin ajattelin itse ottaa myös stressitömän asenteen.

Kp1/29-31 siis täällä tänään

Takaisin