Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ei mira en mä tunne mulla vaan on se tyhmä tunne.. Sitä en tiiä merkkaako se sit mitään mut senhän nyt näkee sit ens viikolla ;)

Ja nyt mä lopetan tän tästä tunteesta tai olosta tai mikä sitten liekään puhumisen.. Menkööt se nyt pois ja kattelaan niitä testejä tosiaan sit kun on sen aika ;D

Anteeksi naiset, puhelimella kun tulee selattua foorumia niin tulee ihan mitä sattuun paineltua näitä arvioita tarkoittaen! :D Olen kyllä heti sit korjannut. :)

Eipä tänne mitään kummempia tänään, huomenna selvitteleen koulu/työ hommia. :)

Valittelut menkat kohdanneet ja toivotaan piinailijoille plussaa! <3

Vkl aikaan ovis pitäis tulla, mutta saas nähdä tunnenko samalla tavalla, mitä viime kierrossa jospa! Ovuloiko sitä joka kierrossa jos ei oo lyhyttä tai pitkää kiertoo?

Helloooooooooooo Ladies.

Vitsi mä oon ihan pihalla tällä pastalla. En muista kuka oli kukakin, kuka plussas ja kuka odottaa ovulaatiota jne. Tuntuu et en edes muista viimeisen viestin lähetäjääkään.

Yritän pysyä kärryillä. Mut kaikille plussaajille paljon onnea ja meille muille pian tullaan perässä iA.
Aj niin ja negoille pahoittelut :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Luckylady muistaakseni liian lyhyissä (oliko alle 21 pvä) ja liian pitkissä (yli 35pvä) voi olla mahdollista ettei ovuloi lainkaan.

Ps. Voitteko laittaa vaikka parilla lauseella pienten esittelyn itsestänne??

Ja hey hauskuuden vuoksi kertokaa lyhyesti itsestänne missä ootte hyviä (esim.kokkaus)
Ja, mikä on fyysisesti kaunein piirre itsessäsi? Huom lyhyesti.

Mä itse oon 27 v. Kaksi lasta (3v ja 2v).Yrityskerta 2 alkoi just :)
Oon hyvä kuuntelee ja siivoo. Tykkään eniten pepustani :)

Te kun netistä testejä tilailette niin mistä sieltä? Entä mikä olisi paras ovistesti? Clear blueta en viitsi ostaa kun niin kalliita.

harmony täällä tekstiä tulee joka päivä tosi paljon, jos on pari päivää poiski täältä ni on jo totaalisen pihalla ku jotai 10s ainaki luettavaa. tarkotatko meitä vanhojaki että esittäydyttäs?

minä 29v, tokaa ootan, allekirjotuksessa on lyhyesti historia, mulla tää kasvava vauvamasu on varmaa se ihanin juttu tällä hetkellä (ainaki omasta mielestä), hyvä oon kokkauksessa, käsitöissä esim. neulominen, kielissä jne. ja kuuntelen muita :)

3aishik, barakallahufik harmony :) täällä tosiaan vihdoin pikkunen tulossa ku lääkäri oli just sanon ettei toivoakaan luomu raskaudesta. neiti on tosi aktiivinen alhamdulillah, esikko (8v) päätti et tänää sit hän haluu olla vauva ja on äidin kainalossa kokoajan ollu nyt illalla.

inshaAllah sinulla tärppäis pian kanssa taasen, näköjää kolmatta kuumeilet tällä hetkellä mashaAllah :)

Larissa:
Kiitos toivon valamisesta :). Raskaustestejä ei kotona nyt ole, enkä taida viitsiä viikonlopuksi niitä ostaa. Niin pitkälle en tosiaan ole päässyt, että olisin voinut testata - siksi ei valitettavasti ole ollut tarvetta pitää raskaustestejä kotona jemmassa. Odottanen, mitä maanantaina tapahtuu - toivottavasti menkat ei alkaisi.

Ette oikeesti arvaa..
Pupuilun jälkeen ukko ehotti jos ruvettas syömään ja liikkumaan paremmin.. Tuskin mitään pahaa tarkoitti, mutta se hetki millon sano ei ollu otollisin.. Joten voitte arvata, että tosi hyvä olo on.. :(

Mulla on sama ongelma ku Harmonylla, en muista kuka on kukin ja minkä haasteen kanssa painiskeli milloinkin, vaikka oon lukenu palstaa jo useita viikkoja. Mut taas oli tullu menkkoja ja sitä myötä pettymyksiä, pahoittelut niistä! Hengessä olen aina mukana vaikken paljoa kommentoikkaan.

Ite oon 36v. ensimmäistä yhteistä lasta ukon kanssa yritetään, mulla 15v.tyttö ennestään. Pari perussairautta, astma ja kilpparin vajaatoiminta, jotka lienevät vaikeuttavan raskautumista. Harrastan paljon liikuntaa, salibandya, pyöräilyä, kuntosalia pääsääntöisesti, mutten ole kuitenkaan mikään hoikkis, vaan vähän on päässyt muhkuroita kertymään...Itsessäni pidän eniten kasvoista.

Nyt kp 18/30-35, eilen tuli jo lähes tasavahva viiva ovistestiin eli tänään tai huomenna lienee ovis, tarkoittaisi että kierrosta tulee taas pitkä vaikka clomit käytössä.

Voi Luckylady mitä miehes on menny sanoon :sad001 Ja missä paikassa. Kyllä tuommoisesta paha mieli tulee.

Sannuinen, mä oon ihan apteekista ostanu ja sit marketista halpistestei, raskauskeijun ja kotitestin sivuja oon käyny katteleen, mut en oo tilannu.

Kotihommia heti aamusta, saa ne pois alta niin voi keskittyy itteensä vapaapäivänä :wink.

En mää tiiä et onks sitä vaan hörhö kun tuntuu et kyl toi ovistestiin viiva vahvistuu kuitenkin, josko sitä se plussakin täs pärähtäs. Aamulla hetänny taas aikaseen, aina kun nukkuu yön ilman mitää havaintoo tulee mieleen et kohta tää elämän luksus on ohi, mut kai sitä sit jaksaa taas ja nukkuu vaikka vaavin kanssa päikkäreitä :).

Mulla taas alkaa noin kuukauden seuraamisen ja kirjoittelun jälkeen pikkuhiljaa hahmottua ainakin aktiivisimmat kirjoittelijat, meitä on tosiaan aika paljon niin ei oo mikään ihme et menee sekasin et kuka oli kuka :wink

Katsooko muut toisenlaisia äitejä? Mä vasta nyt aamusta, aiemminkin oon kattonu muita sarjoja, kuten erilaisia äitejä, kätilöitä, sairaalaa jne. Mut onhan se sit pikkasen eri asia kun pääsee tositoimiin ite :wink Sitä odotellessa....

Mira me kattellaan ja juu siis likka kattoo kans nää on sen lempiohjelmia missä syntyy vauva! Taitaa myös sillä olla pieni vauvakuume :D
Mutta ollaan varmaan katteltu joka jakso teiniäidit, erilaiset äidit, toisenlaiset äidit, mitä näitä nyt on.. :D
Mut meillä likka kattoo mielummin näitä kun vaikka pikkukakkosta..

Luckylady must miehesi kommentti ei kuulosta niin pahalta. Mä niin taas itse haluaisin kannustusta mieheltä vähän parempiin elämäntapoihin. Vaikka molemmat ollaan normaalipainoisia, mut mulla ainakin kunto on nolla tällä hetkellä :)

Tavoitteena olisikin täs syyskuussa iA aloittaa lenkkeilly. Pitäis vaa varusteet hankkia ensin.

Mä odotan ovista viikonlopuksi. Pupuilu alkakoon sit hhhhh hhhh

Meillä kans tyttö suuttuu jos mies on poistanu mun tallennuksia boxilta :D siis just nää kaikki missä syntyy vauva.. Pieniä ihmeitä oli ihan sen lemppari :D

Nousi kuume edellisiltana töissä, ja sovittiin sit työnantajan kans et heti jään kotiin ettei se tauti jää jyllään.. Tulikin siis pidempi vapaa, piti vast huomen alkaa. Siivota tarvis mut en taida jaksaa ainakaan ihan vielä alkaa.. Jännä kun ei oo mitään muuta kun se kuume :o viikonloppuna kaverin synttärijuhlat, taidampas nauttia pari nyt kun siihen sittenkin on mahdollisuus ;)

Harmonyko kyseli, minä oon 24v, ensimmäistä yhteistä yritetään (miehellä 6v tytär), yk4 alko juuri. Tykkään tuunailla vanhoja huonekaluja ja muutenkin tehdä vanhasta uutta. Itsessäni parhaana puolena pidän peppua. :)

Joku kyseli ( en valitettavasti muista kuka) että sattuuko inssi. Ensimmäinen sattui ihan h....st jota ensimmäinen lääkäri ei saanut tehtyä mut onneks sillä kertaa saatiin toinen lääkäri joka sai tehtyä mutta sattui. Olin ihan valmis jo sanomaan etten pysty. Mutta saatiin siis tehtyä mutta tulis ei ollut se mitä haettiin. Eilen tehtiin toinen Inssi johon otin 1g pamolia tuntia ennen klinikan ohjeen mukaan en usko että sillä oli niin suuri merkitys vaan sillä että tällä kertaa tietoihini oli kirjattu miten kohtuun päästään eli millaisilla välineillä yms. Ns ajo ohjeet :D. Eli ei sattunut niin paljon kuin viimeksi mutten voi sanoa että olisi ollut kivutonta.

Harmony kyseli esittelyä :). Mä oon 27v ja mies 28. Naimisissa oltu reilu vuosi mutta esikoinen on laitettu tilaukseen 4/12. Tutkimuksissa kummastakaan ei ole löytynyt vikaa mutta yhtään hailuraakaan viivaa raskaustestiin ei olla saatu. Tykkään neuloa ja käydä salilla. Parasta itsessäni on varmaan hiukset :).

Takaisin