Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No soitin sitten tänään neuron pkl:lle ja hoitaja kirjoitti asiani ylös. Sitten vielä iltapäivällä hoitaja soitti ja kertoi lääkärini tehneen kiireelliset lähetteet sekä hyytymishäiriö pkl:lle että äippäpolille.
Ensi viikolla pitäisi sitten kuulemma kuulua lisää.

Eiköhän nämä asiat tässä järjesty.

Oon muuten aivan mielettömän väsynyt koko ajan ja koiran kanssa kun lähtee ulos, niin puolen tunnin kävelyn jälkeen on alaselkä niiiiin kipeä! :mad:
Onneksi on pieni koira.

Nopeasti omaan napaan...

Toinen inssi tehty ja meni paljon kivuttomammin kuin ensimmäinen :). Aika oli yli tunnin myöhässä kun ensimmäinen lääkäri oli lähtenyt kotiin kun oli katsonut ettei oo enää tälle päivälle mitään. No onneks oli lääkäreitä vielä talossa ja inssi saatiin tehtyä nyt vaan jännäillään... Taas ;)

Kriikki sinähän oot raskaana & kaikki menee varmasti oikein loistavasti <3 sydämellisesti vielä onnentoivotukset :) hyvä että sait aikoja tutkimuksiin niin tulee asiat hoidettua kunnolla.
Larissa siis what! just kun olin tulossa sua vielä onnittelemaan.. koska mä näin kyl ihan selkeesti kaksi viivaa kun katsoin kuvaa pikkukuvana :O ompas outoa :/ ikävä tilanne.. <3 toisaalta, jos se oli kiinnitymisyritys niin saat olla toisaalta iloinen että noinkin pian ;) itselleni on käynyt niin että oon saanu kans plussan mutta menkat alkoi, esim liuskatestillä semmonen ihan kunnon pinkki ja toisella kertaa sininen + clearbluen testillä ja kolmannella kerralla digillä raskaana 1-2 ja voi vittu sitä tunnetta ku ne menkat alkaa.. onneks viime aikoina (eli joskus silloin kun vielä testailin, ehkä viimeks ennen kesää) on tullut ennen menkkoja vaan selkeitä negoja mistä olen kiitollinen.

Muokattu viimeksi:
Kiivi se oli roskishaamu eli testiajan jälkeen tullut :wink En mie ole millänsäkään, kun ei ole menkat myöhässä edes vielä :) Tapahtuu mitä tapahtuu!

Gatusa, onneks sentään ukkos on alkanu käyttäytyyn vähän paremmin. Ehkä se teidän keskustelutuokio auttoi :)

Larissa sori, en tainnut lukea kunnolla loppuun siis.. no mutta, kuitenkin uskon että pian niinsanotusti tärppää, äh olisipa joku toinen sana sillekin :) en oikein pidä tärppäys sanasta ite.. toivottelen silti kaikkea hyvää puhaltelen sinne sulle kaikkea parhautta :talk017 * muokkasin vähän tota mun viestiä sulle jos huomasit.

Juuh, huomasin Kiivi :) Mie olen ihan positiivisella fiiliksellä täällä. Roskishaamukin on mulle jo jotain :grin Onkos siellä ovista pongattu? Toi tärppi- sana on kyllä vähän... mutta ehkä jopa sitäkin enemmän vierastan täti- fraasia :grin

Ai niin, tuo minun mörököllikin kyseli että "onko menkat alkanu ja ootko testiä tehnyt". Luulin, että se on unohtanu koko asian, kun ollaan oltu kumien pois jäämisen jälkeen niin kuin ei oltaskaan :grin

Muokattu viimeksi:
Larissa Hyvä juttu oikeesti ettet ole sen pettyneempi koska tuo roskishaamukin on PALJON. Hehe voi sitä mörököllii :) kiva että oli kiinnostunut ;) no ovis on tuloillaan, sen huomaan selkeesti.. mutta tuota en aatellu testata tai mitään, oon niinkuin en oliskaan tai silleen, tiiät varmaan. Mä en tykkää yhtään tosta täti sanasta, en käytä sitä oikeestaan ikinä, mulla on kiva täti niin en siksikään oikein tykkää käyttää :D

Meillä kävi tän toisen yk:n kanssa niin, että menkathan ne alkoi päivän myöhässä... Ehdin jo hieman toivoa, mutta näin kävi. Mietin vaan et oliskohan ollut varhainen km, kun tunsin " kiinnittymisen" selkeästi dpo 6-7 samalla tavalla, kun aiemmista lapsistani. Menkat tulivat myös myöhässä ja kivuliaampina kuin yleensä. Tullut myös normaalia enemmän pieniä hyytymiä... Arvailua vaan mutta ei muuta kuin uuteen kiertoon, ja niinkuin mieskin sanoi, niin kovasti yritystä taas! Testeihin en saanut muuta kuin negaa kun testasin dpo 10 ja dpo 14..

Pahoittelut menkoista Bella87. Uutta yritystä vaan :)

Olipa päivän aikana taas tullu tekstiä, ainakin Kriikki oli saanut asioita eteenpäin. Jospa se huoli ja stressi sitten helpottaisi. :)

Tähtöselle jännät ajat edessä. Onpa ollu melko erikoinen lääkäri. Onneksi ei siirtynyt teidän aika sen takia. :) Sormet ja varpaat ristiin nyt vaan. :)

No niin.... sieltö ne menkat taisi kurvata tännekin niin että renkaat vaan vinkui. :smiley-angry016 Päivällä tuli pyyhkiessä verta ja pikkuhousun suojaan tullut pientä tuhrua. Alaselkää särkee sen verta että eiköhän se kunnon vuoto ala piakkoin. :sad001

Larissa sun testiä siis odotellessa mua jännittää! :)

Täällä oloja hhmh luulen että päänsärky liittyy tuohon flunssaan.. Ja no tänään oli joo pientä etovaa oloa.. Mutta noi ilmavaivat vaivaa meikäläistäkin! Karseeta :D ja aina välillä vaan tulee SE tunne jota en vaan osaa selittää ;)

Ah ja kuinka ihanaa olikaan taas käydä aksaamassa koiran kanssa puolikuntoisena.. Rata ei meinannut mennä päähän sitten mitenkään.. Ja mun ohjaaminen ei ollu kyllä mitään parasta tänään koirakin pyöri kun hyrrä kun ohjaaja ei tienny mihin mennä... Mutta saipahan taas ajatukset hetkeks aikaa pois näistä piinaavista päivistä ;)

Pahoittelut menkoista Pisama ja Bella, toivottavasti ensi kierto tuo sitten toivotun tuloksen :)

nuuhku, noita oloja tuntuu olevan itse kullakin :wink ja varmasti SE tunne :grin

Anskunen jep niinhän näitä tulee.. Mutta toi tunne voi hitto kun osaisin selittää sen! jo ihan pienstä pitäen olen tuntenut sen joissain tilanteissa esimerkiksi siloin kun mummuni kuoli välimatkaa oli se 800 + kilsaa ja tällöin olin seitsemän vanha mutta muistan sen kun eilisen päivän... Muistan vielä paikankin missä tuo tunne tuli..kun pääsin kotiin äitini kertoi suru-uutiset, mummu oli mulle tosi tärkeä vaikkei nähtykkään kun kerran vuodessa. Joskus toi tunne on tosi ahdistava joskus hyvinkin seesteinen..

No tän paremmin en osaa selittää enkä kyllä muista että olisin silloin tälläistä tuntenut kun likasta plussasin..

Mutta joo onko muilla tällästä?

Ja niin onhan mulla näitä uniakin joita näin edellisenä yönä ennen kauhajoen ja jokelan kouluammuskeluita .hyi! kamalia unia.. Ja yleensä siis en näe unia..

Voi ei taas on täti löytänyt useammankin luo :sad001 Mut tsemppiä uuteen kiertoon!

Larissan testiä odotellaan täälläkin jännityksellä :wink

Jännä miten Nuuhku tuntee raskauden jo ihan alkumetreillä!!

Ei tänäänkään tullu ovisplussaa, mut huomenna uudet testit:wink

Huomenna onneks vapaapäivä, ehtii touhuta omiaankin, pääsee salillekin pitkästä pitkästä aikaa ja josko sitä hiuksiinkin sais uutta väriä ja leikkausta kun piti jo viime kuussa käydä kun kiirettä pitää :) Kohta tämäkin kuu on jo puolessa välissä...

Voi, pahoittelut menkoista Pisama ja Bella!

Miralle saisi jo ovisplussa tulla :)

Jänniä paikkoja monella, joten toivotaan parasta. Larissalle erityisesti pidän peukut et se orastava viivanalku vahvistuisi.

ON: Täällä todella menkkaolo ja luulin aamulla et olis jo alkanut, mut vielä ei oo näkynyt. Tosin valkkaria on tullut enemmän ja tuntuu et olis jotain rintatuntemuksia :D Selkäkivuista en voi mitään sanoa kun eilen mummolla onnistuin sitten tulemaan kellarin betoniportaat selälläni alas (onneks vaan muutaman portaan) ja selässä sen kunniaksi kunnon mustelma :( Onneksi ei pahemmin käynyt. Kp 29/31 ja dpo 11. Tärppiä siis en varsinaisesti odota kun jäi nuo tallettelut vähäiselle oviksen aikoihin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

eikös tänään ollut jollain testipäivä listan mukaan? nyt en kyllä nimimerkkiä muista mut päivä jäänyt mieleen :D

Onneks Freyja ei käynyt pahemmin! Huh. :eek:

Mira, tsemppiä ovisplussan metsästykseen :)

Voi hittolainen.. aamulla kun täällä menin manaamaan niitä oireita niin eikös ukko väittänyt töistä päästyäni että tissit olis kasvanu! Taitaa silläkin olla vaan pää tärähtäny :grin:wink

freyja alhamdulillah mitää vakavaa ei käyny sulle, sun pitää olla varovaisempi. plussatuulia inshaAllah pikkunen ois tarrautunu kyytiin. :)

anskunen sinulleki tsemppiä ja plussatuulia :)

Takaisin