Mulla ikää 36 ja mies on jo päälle 40v. Joten meidän molempien hedelmällisyys syöksyy hurjaa kyytiä roskista kohti kuukausi kuukaudelta.

Esikoisen sain 34-vuotiaana, enkä olisi ollut vielä alle kolmekymppisenä valmis äidiksi. Nyt tuntui sekä parisuhde, että aika oikealta! Mutta ihan oikeasti, uskon kyllä, että aikanaan meillekin se toinen plussa vielä tulee. Kuukautiset on säännölliset (25-28), todennäköisesti ovuloin ja elämäntavat on melko terveelliset. Luteaalivaihe on lyhyt, mutta olen päättänyt, että se on silti normaali.
Tähtönen: tsemppiä inssiin! Toivottavasti nyt pikkuinen tarttuu kiinni!
Kiinnittymisvuodosta: Mä olen hämmentynyt! Moni ammattilainen nimenomaan puhuu kiinnittymisvuodosta silloin, kun pientä verenvuotoa tulee noin kuukautisten alkamisen aikaan. Kuten
Mamialla. Mutta kaikkialla on kuitenkin puhe siitä kiinnittymisvuodosta, joka on välillä dpo 5-10! Häh? Mä en nyt tajua, kiinnittyykö se alkio kunnolla vasta silloin 4+0 aikoihin, sitä ennen vain kevyesti painautuu kohdunseinämään tms? Mun edellisessä raskaudessa tuli niukkaa verenvuotoa, mutta vasta 7+ ja 8+ viikoilla, joten todennäköisesti se tuli vain kuivista limakalvoista tai jotain muuta normaalia.
Luomupimukaan ei anna tyhjentävää vastausta:
http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/mika-voi-olla-syyna-oudoille-niukoille.html