Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käytiin miehen kanssa pitkästä aikaa yhtä aikaa kävelyllä, kun mä oon joko töissä tai en oo jaksanu lähtee enää illasta ulkoileen, hyvää se tietty tekis mullekin joka päivä.

Nyt tän viikon jälkeen alan syyä taas enempi kasviksia ja välttelen herkkuja, josko se auttaa tässä vauvan saannissa. Ja minkä merkkistä greippimehua ootte shoppaillu? Löytyyköhän prismasta? Pitänee käydä jossain oikeesti isossa kaupassa kun täältä ei löydy pikkukaupoista....

Tänää siis toka ovistikku tässä elämässä. Saa nähä ovuloiko sitä ollenkaan ja oppiiko sitä ovulaatioo tunnistavan ilman tikkujakin. Mut ihanaa kun ton miehen kanssa kokonainen yhteinen viikonloppu pitkästä pitkästä aikaa. Huomenna mennään ulos syömään ja nyt makaronilaatikon laittoon kohtapuolin. Jääkaappi on kyllä jo täynnä valmiiksi vieraita varten.

mira83, ite oon juonut Valion Hedelmätarha Verigreippi-greippiä. Löytyy kylmähyllystä ja siihen ei ole lisätty mitään ylimääräistä.

Mahtava uutinen, Mamia! Joskus vuodoilla on onneksi onnellisia loppuja.

Larissa: Luettelmasi oireet käy kyllä niin yksiin alkuraskauden oireisiin, en kyllä oikein tiedä mitä muutakaan ne vois olla! Mahtavaa, huomenna jo testi!!! Saatkohan sä nukuttua? Onkohan koko palsta täällä aamulla odottamassa tulosta? Mä ainakin lupaan olla. :D

Paljon tuli tekstiä selattua, ootte ihan hirmu kirjottelijoita!

Tsemppiä ainakin mamialle, että pikkunen pysyy matkassa!

Larissa, nyt se plussa! Tsemppiä kovasti!! :)

Pahoittelut tädin kohdanneet!
Kyllä meille muillekki se tärppi tulee! :)

Täti lähti eilen vierailemasta ja nyt odotellaan ovista.. :) toivotaan, että tämä on se kierto <3

Pikaisesti omanapailen ja alan taas seurailla tätäkin ketjua paremmin, minkä vaan aika riittää kun ollaan tytön kanssa useimmiten kahdestaan... Huomenna menee viimeinen pilleri :) Miehellä on yhä epäilyksensä että näinköhän jaksaa ja rahat riittää kahden kanssa, mutta ei myöskään pyytänyt niitä pillereitä lisää hakemaan vaikka monesti olen kysynyt ja ilmoittanut, että viime hetket sanoa jos on sanoakseen. Että saas nähdä. Hormonitoiminta on mitä on kun ollaan osittaisella imetyksellä yhä eikä se kierto oo alun alkaenkaan ollut säännöllinen. Saa nähdä miten muijan käy.

elmiina mukava kuulla sinusta taasen ja tervetuloa tännekin taasen, no ainaki oot selkeest ilmottan miehelle et pillerit loppumas et haluaako et haet lisää vai et. plussatuulia sinne :) huh onko siitä jo melkei 5kk ku sait lapsen, aika menee niin nopeest...vastaha nä kuumeilit mein kans ja nyt sinun pikkunen on jo melkei 5kk.

Minäkin muuten edelleen imetän :) ennen se ei ole raskautumiseen vaikuttanut mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tissitakiainen täyttää kohta 1v <3

Sent from my ZTE Blade Q using Vau Foorumi mobile app

Ihana kuulla Mamia!! Tuo on kyllä hyvä merkki jos plussatulos vaan vahvistuu!! Jes! :hello2 Pidähän meitä ajantasalla, esim jos teet sitä digiä, toivottavasti saisit jo reilut viikot ja minäkin uskaltaisin lopettaa jännittämisen puolestasi :Heartred:wink

Kiitos sandy! <3 ja kerron kuulumisia :)
On kyllä pää niin sekasin että! Kun ei tiedä pitääkö iloita vai surra :D mutta vaikuttais ainakin että ei pitäa olla hätää :) maanantaina digi jos niikseen tulee :)

Mamia!!! Mua niin jänskättää sunkin puolesta :) toivottavasti kyytiläinen pysyy matkassa. Tuu heti kertomaan kun uutta tiedossa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mamia, kertoilehan sitten kun olet digiä tehnyt että miten lähtee viikot etenemään :) Mutta älä hätäile sen digin kanssa sitten :wink

Tervetuloa (taas) kuumeilemaan elmiina! Toivottavasti kroppa ja hormonit palaa raiteilleen nopeasti :) Eiköhän se mies ole sun päätöksen takana, valittamista ei ainakaan jälkeenpäin ole, jos ei ole pilleriasiaan mitään sanonut!:wink

Kaziska ja muutkin, katotaan miten saan nukuttua :grin Ja jos en saa niin teen testin vaikka jo aamuyöstä kunhan on tarpeeksi tunteja kasassa :wink Kiitos tsempeistä! :)

On. Eipä ollu mies moksiskaan, kun ilmoitin että huomenna vois olla aihetta testiin. Sekoaa varmaan kuitenkin jos plussa tulee :grin Jotenkin tuntuu älyttömältä olla itse nyt ton testilistan kärkipäässä... Edelleenkin epäilyttää, että suurin osa oireista on vaan kuviteltuja kun ovat lieviä, mutta onneksi muutama niistä puhuu edes mun mielenterveyden puolesta kun ei sitä ihan mitä tahansa voi kuvitella itselleen (nännien kipu, se kumma lima, tuhruton loppukierto ja ettei niitä menkkoja näy...) :grin Jos huomenna tulee edes haamujen esi-isän poikanen niin päräytän varmaan saman tien 2-3 eri testiä kerralla!
Tämän akan päänsisältö nyt: :smiley-angelic008:grin

Muokattu viimeksi:
Tuuhan larissakin heti sitten kertomaan :) vaikka turhaa kai kehottaakaan ;) pidän peukkuja tärpin puolesta!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sannuinen, eiku jätän tuloksen salaisuudeksi ja tulen tänne höpisemään jostain ihan muusta :wink Huh, tästä taitaakin tulla pitkä loppupäivä, ilta ja yö :grin Onneksi on tekemistä!

Äääh larissa mä en kestä! Voi tulispa huominen nopeasti! :D

Mamia ihanaa! Niin ne vain tais olla valemenkat! Ja se pieni on siellä tiukasti kiinni!

Kiitos vain kaikille likka on eilen ja tänään oksentanut kaiken (senkin vähän mitä on saanut syötyä) liman kanssa pihalle..yö oli noh mitä oli.. onneks ukko tajus lähtee sohvalle nukkuun loppu yöstä niin likkakin rauhottu kun sai pyöriä miten tahtoi.. Toisin sanoen poikkittain.. :)

Nyt rupeette testaileen ja laittaan myös kuvia tänne! ;)

Oottelen nuuhkun kans testejä!

Piti muokata kun kiireessä kirjoitin väärin aiemmin :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin