Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mamia, olipas ikävä kuulla keskenmenosta :Heartred Mulle kävi vähän samanlainen juttu tuossa yk 2, oli kylläkin vaan pientä tuhrua joka sitten 10 pvän päästä muuttui kunnon vuodoksi. EI päässyt mullakaan pieni kunnolla kiinnittymään. Ihan kauheetahan se oli :sad001 Mutta sitten plussasin jo heti seuraavasta kierrosta ja tuota pientä kasvattelen nyt masussa :Heartblue Josko kävisi samoin tavoin teillekin!! :)

Larissa, oikeesti, mä en jaksa odottaa!!! :grin ++++++++++++++

Joku kyseli yritystaustaa... Esikoinen sai alkunsa "vahingossa". Tai ilman ehkäisyä oltiin ollut jo kaiketi yli puoli vuotta, mutta mitään yritystä ei ollut ja seksiäkin niin harvoin (varmaan harvemmin kuin kerran kuussa...). SItten tajusin vasta olevani raskaana rv 7+
Tätä kakkosta lähdettiin ihan "yrittämään". Yk 2 tulin raskaaksi, mutta meni heti kesken. SItten yk 3 tuli heti plussa ja nyt rv 24+1 :)
Aika vähällä yrittämisellä ja ns helpolla ollaan päästy :Heartred

Sandy ootko sieki jo noin pitkällä?! :D ihanaa.

Mamialle pahoittelut ja onnea seuraavaan kiertoon.

Larissa päästä meidät kiusasta!!! :D

On.kp 24/28 ja olo on kaikkea muuta ku et ois tärppi käyny.Vuoron perään jomottaa nivusia.

nuuhku, mun mielestä se alkoholi ja flavonoidit yhdessä vaikuttaa siihen että kohdun limakalvo on suotuisa kiinnittymiselle. Googlettele lisätietoa :grin

Sandy ja muutkin, saatte nyt hetken vielä piinailla mun kanssa! :grin :grin grin

ei oo enää todellista..nyt on vissii sit kp 1 ja menkat piti alkaa vasta tiistaina!!! :'( kierto on ollu hyvinki täsmällinen 28pv keväästä..perkele!!!

Pahoittelut mamia :(

Ja kiitos noista ovisvinkeistä,niiden perusteella oviksen viimeinen mahd.päivä oli eilen, eli tänään siis eleltäs dpo1?
Mun päivää vois tonne listaan aikastaa, voisin testailla jo 19.9 :) mulla kun ei mun kierrosta ole mitään hajua kun se hormonikierukka oli :DDDD joten tuona päivänä olis ainakin tästä oletetusta ovulaatiosta se 14päivää :)

Voi mamia, pahoittelut. :(
Piti kommentoida jotain muutakin, mutta oli taas tullu niin paljo viestejä että unohdin jo :D Ruokatauolta takaisin sorvin ääreen...

Pahoittelut sannuinen keskenmenosta. :( Toivottavasti ensi kierrosta tulee pysyvä plussa.

Muutamaan paikkaan taas tätikin ehtinyt, pahoittelut kaikille.

Silv, uutta testiä huomenna kunnon testillä. On kyllä outo tuo tämän aamuinen testisi. Pidän peukut pystyssä että huomenna tulee selvä plussa.

Lucky, vuodata vain meille tänne niin paljon kuin haluat. Me kuunnellaan ja oon hengessä mukana vaikka en välttämättä mitään osaa/muista sanoa. Paljon voimia sinne. Musta sun kyllä pitäisi saada ja voida kertoa omista ajatuksistasi ja tunteistasi vapaasti miehellesikin. Ei se ole kenellekään hyväksi että hautoo niitä vaan itsekseen.

Freyja: Ihan samoja asioita oon kuule monet monet kerrat pääni sisällä pähkäillyt. Enhän mäkään varmaksi voi tietää johtuuko se tästä kilpparijutusta vai onko syy joku muu vai onko kans yksinkertaisesti niin, että mitään syytä ei löydy. Se selviää kuukauden sisään. Mutta millon oon syyttänyt km itseäni, työympäristöä ja jopa yläkertaan olen muutaman kirosanan lähettänyt että minkä takia mua rankastaan näin. Tuotakin oon miettinyt että ehkä vaan mua ei oo luotu äidiks.

Larissa: Hei päästäisit jo meidät piinasta :grin

Pahoittelut Mamia :sad001 ihanan positiivisella asenteella kuitenkin olet :Heartred

Omaanapaa. Kp 16/Dpo2-3 ja eipä tässä nyt mitään ihmeellistä sanottavaa ole. Tuskin sitä testiä tarttee tässä kuussa tehdä o_O mutta sainpahan tänään töistä perjantaipullon ja sattumoisin punaviiniä, joten taidan nauttia tänään muutaman lasillisen punaviiniä :dance011

Hyvää viikonloppua kaikille! :Heartred

Vargynja: oon niin herkkä ja tunteikas ihminen että jos miehelle avaudu niin herkästi romahtanut siis alan itkeä...viimeistään sitten kun se sanoo sen oman viimeisen sanansa siihen... se ei oikein tykkää jos itken tai korostan ääntäni...

Olen ymmälläni? Vuoto on oikeestaan hailua punaista ja limaista... ja tein vielä yhen tollasen halpis testin noin 30min pidätyksellä ja viivaa se näyttää??? Vahvempaa ku aamulla??? :o Kertokaa nyt viisaat mitä tää on??

Larissa : täällä tilanne se että osakeskeytykseen sitten kaikista todennäköisyyksistä huolimatta jouduttiin elokuun puolivälissä :( no itse toimenpide meni hyvin pienillä riskeillä vaikka oli henkisesti todella raskas ja sen jälkeinen aika vielä raskaampaa kun supisteli yhtenään ja pelotti toisenkin puolesta kauheasti, itku oli herkässä ja ajatukset sekasin kun seinäkello. Nyt vähitellen olen jollain tapaa oppinut hyväksymään tapahtuneen mutta pelko toisenkin menettämisestä on edelleen läsnä.

Ollaan eletty päivä ja hetki kerrallaan. Neiti B kasvaa normaalisti ja touhuaa, potkii paljon♡♡♡ ilmeisesti voi hyvin ainakin nyt!♡

Rakenneultra on viikon päästä, sitten selviää taas eteenpäin lisää. Koko loppu raskauden on kuitenkin ennenaikasuuden riski olemassa ja siksi tiheä seuranta...

Kaikille kovasti tsemppiä ja noita kahta viivaa siihen testiin♡♡♡ olen kyllä käynyt lukemassa kuulumisianne mutten ole saanut itsestäni irti kirjoittaa...

Lucky, pura vaan pahaa oloasi meille tarvittaessa. Me kyllä kestetään se. :) Itse olen aivan samanlainen, että alan pillittämään herkästi jos puran tuntojani tai olen vihainen. Aika rasittavaa, mutta ei voi mitään eli on munkin miehellä välillä kestämistä. :grin Ja eikö se ole ihmisille aika tyypillistä, että vaikka kaikki olisi hyvin ja olisi onnellinen, niin silti ei osata olla tyytyväisiä ja toivotaan vielä "jotain enemmän" :wink

Mamia, oisko kyseessä ne kuuluisat valemenkat?! Ei kai auta kuin ootella, seurata vuotoa ja tehdä taas testiä kun vuoto loppuu. Toivottavasti pieni pysyykin messissä!!!

Marinamelina todella hurjat kokemukset olleet siellä, nostan kyllä hattua! Kaikki positiiviset energiat lähetän sulle ja pienelle neiti B:lle! <3

Napaa: Nyt on taas sellainen olo, että paskat mitään plussaa ole tulossa. Menkat alkaa joko huomenna (ei kyllä mitään menkkaoloja ole) tai viivästyy mun tuurilla ens viikon perjantaille joten ehdin siihen mennessä kuvitella vaikka mitä. Naisen mieli :grin

Marinamelina: ihana kuulla sinunkin kuulumisiasi. Sulla tilanne oli niin pelottava silloin alkuun. Onneksi kaikki kuitenkin nyt hieman paremmin vaikka pelko mielessä silti jyllää. Näin on tarkoitettu ja B-lapsi syntyy terveenä ja täyttää teidän sydämet rakkaudella!!! ♡

Larissa: aivan. Tunteidensa hallitsemista voi harjoitella vaikka ei täysin pysty itseään muuttamaan... Itse ainakin haluaisin olla se mikä olen enkä kenenkään mieliksi esittää mitään muuta. Kyllä mä sanon jos 5 vuotta ollaan tunnettu ja yhdessä oltu ni pitäs ukon jo mut tietää mikä on ja vähän senkin hyväksyä mun ajatusmaailmaa :)

On. :) vähäistä kirkasta, venyvää valkkaria pongattu. Jospa sieltä ovis saatais tälle kiertoo mulle. vois sitä lugesteronia kokeilla :) ja jos vaikka viel ukko ei olis niin etäinen...

Muokattu viimeksi:
Mamia pahoittelut keskenmenosta ja voimia kovasti!

Mä aloittelin tänää ovistikkuilut päivän ajoissa ei tullu kun kontrolliviiva, huomenna uusiks, onko muuten jos tulee vaaleampi viiva niin et ovis on jo tulossa et lähellä jo on eli ennakoi ovista vai ihan koska vaan voi tulla?

Viikonlopulla tulee mun kavereita kylään. Kiva nähdä ihmisiä pitkästä, pitkästä aikaa kun joskus nuorempana saatto joka viikko nähä useampaakin kaveria, mut enää ei oo vuosiin ees baareissa juossu. Ja on tunne et on ollu jo ihan siga pitkään aikuinen. No juoda ei voi senkään takia et asutaan niin syrjällä et aina on autolla liikkeellä. Kesällä tuli vähän enempi juotua mut ei nyt sit enää....

Ja meillä menee ihan sikana rahaa ruokaan ym. Onko joitain hyviä vinkkejä millä säästää
- osa ruuista laitetaan ite ja isot satsit kerralla, mut ihan koko aika ei jaksa laittaa kun vaan mä osaan laittaa ruokaa
- käydään 2-3 kertaa viikossa kaupassa
- mä yritän ostaa halpaa ja kaupan merkkejä, mies ei oo niin tarkka
- ostetaan mm. WC ja talouspaperit, saippuat isosta kaupasta ja perhepakkauksina

Ja kun miettii et kun perheeseen tulee lisää väkee niin ruokalasku vaan suurenee

Larissa en jaksa googlettaa joten jätän tämän pois välistä.. Enpä sitä ole ennenkään harrastanut :D niin no katotaan niin kohta on kaikki keinot käytössä...

Marinamelina paljon voimia jaksamista! Ihanaa että kuitenkin B vaiva voi hyvin! <3

Mamia toivotaan että siellä nyt on vain valemenkat ja pikkuinen on tarrannut kunnolla kiinni :)

Mullakin on nyt ihan sellanen olo että tää on SE kierto (mutta mistä lyödään vetoa niin mieli vaihtuu vielä ääripäähän)
Eilen kerittiin vielä hyödyntään ovis limaa tuli eilen ja tuikkailuja oli myös.. Tänään en oo limoista tiennyt mitään koska niin.. Ja muutaman kerran on vielä tänäänkin koskenut mahaan.. Joten voisin olettaa sen oviksen olevan joko eilen tai tänään :)

Voi marinamelina, mitä ootte joutunu kokeen! Voimia kovasti ja onneks toinen vaavi voi hyvin :Heartbigred

Takaisin