Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mamia, voi ei!!! :( Isot pahoittelut! Saitko mikä kp sen plussan eli oliko ennen vai jälkeen kun menkkojen piti alkaa?

Tänää kp 25/28 ja ekan haamun sain toissapäivänä ja kokoaja vahvistunut.
Noo ei se mailma tähän kaadu :) kun yrityksen piti alkaa vasta ensi kuussa. Mutta kyllä pikkusen harmittaa koska näki jo viivat ja kunnon oireita oli...

harmi mamia että noin kävi, siis alkoko kunnon vuoto sulla vai pikku tuhrua nyt? inshaAllah tässä alkavassa kierrossa tärppää ellei ol valemenkat.

Voi ei mamia :(((

Tää haki äsken jo testin, taidan kumminki käyttää sen vasta aamulla kun tuskin se päivällä mitään näyttää..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kyllä tuli aivan puhdasta vera siteeseen asti.. ja alkoi menkka jomot noin 1h ennen sitä... seuraan nyt tilannetta mut pahoin pelkään että kesken meni...

Voi ei mamia :( tsemppiä! Itsellä kahdesti käynyt noin että saanut plussan mutta vuoto alkanut parin päivän päästä ja molemmilla kerroilla tuntunut pahalle kun kerinnyt jo vähän innostua asiasta.

Jonkun muunkin luokse oli täti punanen kurvannut, sais pysyä poissa. :(

Täällä ollut oudot menkat. Mutta mites te testaisitte ovista mun tilanteessa kun nyt 3 viime kiertoa ollut 25-24-23. Ja mulla 6 ovistestiä jäljellä?

Larissa ja silv täällä peukut pystyssä oottelen teidän plussia ;) ja larissa mikä dpo tänään?

Pahoittelut Mamia! :sad001 Tämä alkanut kierto on meidän molempien kierto. Mä olen päättänyt nyt niin. :p

Larissan tilanne on kyllä kutkuttava! Mä en malta odottaa viikonvaihteeseen! :happy

Ihana plussa-aalto täällä kyllä vauhdissa! Onnea kaikille!!!! Larissa ja Silv nyt pian pian pissimään teillekkin plussat ;)

Ja mamialle pahoittelut keskenmenosta.

Täällä rv 5+0 ja alkaa olla selvä, ettei tässä raskaudessa ole toivoakaan pahoinvoinnilta välttymiseen. Etovaa oloa ollut keskiviikosta asti hiukan, mutta joka päivä vähän enemmän kuin edellisenä. Lienee ihan pakko ensi viikolla töissä kertoa, kun naama on kuin merisairaalla koko ajan ja jos tätä vauhtia pahenee. Mut toisaalta oon iloinen kaikista oireista, kun kesken menneessä oireita ei juurikaan ollut.

Omaa napaa: kyllä mulla ihan oikeat menkat-menkat on. Koko eilisen oli vielä krapulainen olo, mitä oli ollut pari päivää. Verta tuli tosi vähän, mutta se oli ihan kirkasta verta. Ja ne menkkakouristukset... ihan sitä ihtiään! Joten jotain toiveajattelua se aamupäiväinen pohdinta oli. Krapulaolo tuli mahdollisesti kiinnittymisyrityksestä, jostain muusta hormonihäikästä, tai liian kovasta vauvakuumeesta! :grin Illan aikana hanat aukesivat ja menkkakrampit vaan vahveni. Kyllä, testit jää tekemättä.

Meidän piti alun alkaen aloittaa yrittäminen vasta myöhemmin syksyllä, mutta kyllä jo nämä pari kiertoa osoittaa, että tässä iässä on parempi aloittaa yrittäminen aikaisemmin kuin myöhemmin! On vaan niin hankala ajoittaa: kun ihan yhtä hyvin se voi tärpätä siitä ekasta kierrosta! Tai vasta vuoden päästä! Ikinä ei tiiä!

Hihii kiitos ihanat tsempeistä :) Tää onkin oikeastaan eka kierto, kun edes ehtii mitään jännäämään, viime kierrossa menkat tuli etuajassa niin edes ehtinyt haaveilla mistään testaamisesta :grin

pepe, nyt on dpo 12 :wink

mamia, tuo on kyllä kurjaa ja epäreilua että ehtii jo iloita plussasta ja sitten ne menkat tulee silti. :( Uusi kierto on sun ja monen muunkin kierto!!!

Kaziska eihän meidänkään vielä kesällä pitänyt yrittämistä aloittaa vaan tyyliin lokakuussa kun nuvaring-resepti loppuu, mutta mies yllätti iloisesti :grin

Mitä luulette? Näkyisiköhän jo raskaustestissä, jos ois mitään näkemistä? Nyt kp 26/28-31. Letrozol-kierto. En jaksanut yrittää tikuttaa ovista, mutta sen suuntaiset kiputuntemukset oli noin 10-12pv sitten.

Pahoittelut Mamia täältäkin. :sad001

Larissa, iiiiik sulla on jännät paikat!! :grin

Meillä tosiaan meni ihan huonosti tämä ensimmäinen yrityskerta pitkän flunssan takia ja menkat alkoi sitten eilen. Tiesin kyllä, ettei ole mitään toiveita että ekasta tärppäisi, mutta silti harmittaa. :sad001

Paljon onnea kaikille plussanneille! Ihanaa viikonloppua! :)

Voi mamia, tosi kurja tilanne. :/ tuota itsekin pelkää, varhaiset keskenmenot niin yleisiä, suurin osa ei kai edes tiedä moisesta, jos vaan menkat vähän myöhässä tms.

Kyllä tästä vielä noustaan :) Ehkä ens kierrossa sikälimikäli ovis tulee <3
Tsemppiä meille kaikille! :)

Ihmeellistä kyllä... menkkajomot loppui heti kun vuoto alkoi. Vain vähän vuotoa... mutta turha tässä on enää vatvoa. :D turhaa pientä päätänsä rassata :D nautitaan perjantaista ja vapaasta vkl <3

Hyvää viikonloppua naiset!!! <3

Kyllä tästä vielä noustaan :) Ehkä ens kierrossa sikälimikäli ovis tulee <3
Tsemppiä meille kaikille! :)

Ihmeellistä kyllä... menkkajomot loppui heti kun vuoto alkoi. Vain vähän vuotoa... mutta turha tässä on enää vatvoa. :D turhaa pientä päätänsä rassata :D nautitaan perjantaista ja vapaasta vkl <3

Hyvää viikonloppua naiset!!! <3

Heippa! Täälläkin uudella kirjoittelijalla on toiveena saada hyvästä pissaamissuorituksesta palkinnoksi kaksi viivaa tikunnokkaan tämän vuoden puolella! Tosin vasta vähän reilu kk sitten lopetin pillerit, mutta you never know ;) ainakaan vielä ei kuukautisia ole näkynyt ja ajattelinkin huomenaamulla tarkistaa tilanteen testillä :)

Flavoneidenkö takia sitä punkkua juodaan? Mut eiks siihen kelpaa sit vaikka karpalomehukin? Mieluummin itse ehkä joisin mehua kun ostaisin sitä varten viiniä :)

Takaisin