Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva kun liityit joukkoon jeilei :)! Tosin tässä ketjussa uudet plussaa alta-aikayksikön ;)

Ite olen myös saanut täältä järjettömän paljon tukea ja neuvoja :D tää porukka vaan on niiiiiiiiiiiiin ihanaa <3

On.kp3 ja täältä noustaan taas ;) yk14

Mulla näkyy nuo kun kääntää vaakatasoon luurin. Jee onpa kiva juttu en aiemmin tajunnut tätä. Kiva olisi tosiaan tietää teidän historiaa liittyen aiheeseen :-) mun selain on google chrome ja android käyttis. Samsung luuri!

Mulla iphone 4 ja koitin sen dolphinin ja operan muttei niilläkään näkyny :(

Tää on kyl ihan mahtava paikka, en miehelle ihan kaikkea halua edes höpistä ja sisko ei halua kuulla. :D saa kysyy ne tyhmääkin kysymykset eikä kukaan moiti :)

Päivän positiivinen: sydänäänet ♥ ja koira toimi hienosti vetovaljaissa juoksulenkillä. Oli kyllä askel kevyt ja vauhti hurja, kun jänis lähti edestä.. :D

Km jälkeen naiset ovat hedelmällisimpiä ensimmäiset 6kk ja tutkimusten mukaan, jos raskaus alkaa tänä aikana, se etenee todennäköisesti loppuun asti ja vähemmillä ongelmilla. Aika moni on plussannut km jälkeen neljännestä kierrosta ja niin minäkin tein. :) eli ei menetetä toivoa heti!

Voisiko joku vielä katsoa mitä tässä näkyy??? vai näkyykö muuta kuin se viivanpaikka?(argg :D
cam00288-jpg.6107

elaffy, mä teen ilmeisesti tilastopoikkeuksen tuon tutkimuksen suhteen. Eka km 7/11, 1/11 plussa ja huonolla menestyksellä. Nyt mielenkiinnolla odotan tuleeko ennen vuoden loppua plussa ja kuinka käy.

Tuosta tulikin mieleen että puhuttiin tänään miehen kanssa et mikäli vielä raskaudutaan ja kesken menee niin se on sitten siinä. Vedetään piuhat poikki ja nautitaan vaan karvakorvien seurasta.

Johanna puhelin ei näytä väriä testissä :( mutta sen viivan paikan olen kyllä erottavinani. Tsemppiä piinailuun! :)

Anskuselle plussa tuulahdus, toivottavasti saatte heittää ikävät ajatukset romukoppaan ja pienen Nyytin perheeseenne tulevaisuudessa <3

Heh, mäkin oon harmitellu, kun puhelimella ei web versiossakaan näy allekirjoitukset. En sitte tajunnu kääntää näyttöä :D

Anskunen, sinun kokemuksesi ovat olleet musertavia ja epäreiluja. Olen pahoillani niistä. En muista enää tutkimusta tarkkaan tai edes mistä sen löysin, mutta uudelle raskaudelle annettiin hyvät todennäköisyydet jatkua normaalisti loppuun asti. Arpapeliähän se silti aina on. Tilastollisesti äidit kokevat yhtä paljon keskenmenoja kuin onnistuneita raskauksia, mutta jos joku ei ole kokenut yhtään km ja synnyttänyt esimerkiksi kolme tervettä lasta, on jonkun äidin pitänyt kokea usea km ja vielä mahdollisesti ilman onnistuneita raskauksia. Reilua? Minusta ei ainakaan..

Unohdin napailla. Täällä on edelleen kosteat olot ja turvotus/ilmavaivat alkanu vaivaamaan. Samoin janottaa kokoajan. Haluaisin ajatella positiivisesti mutta petyn kuitenkin. Eli täällä kp 20/27 ja dpo 7-8.
Niin ja vähän positiivista vielä. Tänään nautittiin ekat glögit <3 aiettä mä rakastan tuota juomaa! :)

Elaffy :Heartred

Täällä meneillään kp 10. Ovistikut otettiin jälleen käyttöön, joten ehkä sitä kohta puoliin pääsee itsekin ilmoittelemaan seuraavan testipäivän. Unia ihanaiset!

elaffy, olet oikeassa. Pistää aina vihaks kun näkee äitejä joilla ongelmia alkoholin/huumeiden kanssa, joita ei pätkääkään edes kiinnosta lapsi (muutakun sen vuoks että saavat niiden ansiosta sossusta rahaa) jnejne. Se on epäreilua miten jotkut sitten saa km tai ei raskaudu ollenkaan. Ja tälläiset yllä mainitut sikiävät helposti.

Anteeksi avautuminen mutta tuo ottaa niin päähän aina kun sitä miettii...

Tervetuloa mukaan kettuli :) olkoon visiittisi lyhyt ja toivottavasti raskautuisit vielä tämän vuoden puolella :)

Huomenta, omaa napaa sen verran, et se täti on nyt eksynyt, ei tullut viikonloppuna kylään... :(
No josko tänään sitten...

Uusille tervetuloa joukkoon jännäämään. :)

tainnut se viivanpaikka lähteä muille maille :) nyt en enää aikaisin testaile vaan vasta sunnuntaina jos täti ei ole tullut! nyt vasta kuitenki kp20/27-31 ja dpo8 :O joten joo liian aikasta tiedän :D

Liitteet

• 1414990732371.jpg
    1414990732371.jpg
    38.8 KB · Katsottu: 145
Muokattu viimeksi:
Takaisin