Silv
Kommentoinnin ninja
Granger: taisi olla satsa joka asiasta kirjoitteli :)
Täällä komento takaisin, ihan älyttömät menkkasäryt iski tuos illalla.. Ja nyt poljin tuhatta ja sataa töistä kotiin, olin ihan varma et menkat alkoi mut onneks oli vain valkkaria, huh!
Vaikka maanantain puolta jo mennään niin nyt pakollinen lasi punkkua ja nukkuun :) ei viitsi tuol töissä lipittää, mut tuleepahan uni paremmin kun juo täs kohtaa :) viel olis yks iltavuoro ja sit onneks taas jo viikkovapaat :)
Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Täällä komento takaisin, ihan älyttömät menkkasäryt iski tuos illalla.. Ja nyt poljin tuhatta ja sataa töistä kotiin, olin ihan varma et menkat alkoi mut onneks oli vain valkkaria, huh!
Vaikka maanantain puolta jo mennään niin nyt pakollinen lasi punkkua ja nukkuun :) ei viitsi tuol töissä lipittää, mut tuleepahan uni paremmin kun juo täs kohtaa :) viel olis yks iltavuoro ja sit onneks taas jo viikkovapaat :)
Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Vauvaliimaa tuhat kiloa 

No huomenna toivottavasti nähdään enemmän ja eilen saatiin olla koko päivä yhessä, tuli jo tylsääkin kun koko kesä menny niin touhutessa et nyt on ihana kun ei oo stressiä niin vauvallakin on paremmat mahikset saada alkunsa. Ja hyvää harjotusta vauvaa varten oli toi et kotihommien ja töitten jälkeen ei paljoo muuta jaksanu/ehtinykään. Eilen mä ojensin miekkoselle roskapussit et viet. Sen jälkeen kun toi sano ettei osaa käyttää meidän tiskikonetta eikä pyykkikonetta. Just alkukesästä käytiin kädestä pitäen läpi. No kertaus on opintojen äiti
aamulla pääsi itku kun piti pistää pyykkikone pyörimään kun olisin halunnu tehdä jotain kivaa. :D