Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pahoittelut ja tsempit tähtöselle, älä luovuta inshaAllah se plussa tulee tulevalla inssikerralla :)

tervetuloa uudet :)

nyt joku laittamaa plussa-aalto käyntii täällä!!! :)

on: jaahas viime yö oliki sit suht kauhea, naapurissa oli häät joten meteli oli kova, lisäks sängyssä sain kivuliaan supparin jota jopa mun mies säikähti ku alko alaselästä ja levis vatsaan neiti heräs suppariin ja alko pitää omaa elämää sitten. jossai vaiheessa sain sit lopulta nukuttua mut toista supparia en haluais ennen rv 37... paine taas aikas kiitettävä alhaalla joten sais neiti nyt pysyä kiltist sen 14vko vielä.
 
Pahoittelut negoista!

Voi jessus että mua sapettaa. Kävin km-jälkitarkastuksessa ja lääkäri oli tyhmä kun saapas. Pistin sellasen kysymysrumban pystyyn niin eihän tuo osannut edes suurimpaan osaan vastata. Vastaus en ole asiantuntija. Anteeks, et ole asiantuntija mutta toimit kuitenkin neuvolalääkärinä! Perhanan julkiset!

Kaikki kuitenkin ok :) tänään 6/28.

Tervetuloa uusille! :)
 
harmi anskunen että tuollai neuvolalääkäri sattu sulle en ymmärrä miten se toimii sellasena, kuulostaa yleislääkäriltä joka tuuraa oikeaa neuvolalääkäriä. hyvä että kaikki on kuitenki kunnossa. plussatuulia ja tsemppiä :)

kyfi kyllä saa vaihdettua tuolla on tuommoi painike ylhäällä jossa lukee vaihda nimimerkki. se on suoraan tän palstan yläpuolella, valikoiden alla ensimmäinen painike.
 
Taitaa jäädä tämä kierto plussaamatta kun mies kuumeessa ja hirveässä räkätaudissa. Omat limat lisääntyneet huimasti joten ehkä tänään tahi huomenna olis ovis... Jotenkin mennyt into koko touhuun kun pelko on kolmanteen keskenmenoon. En tiedä kestääkö mun pää sitä enää. Ehkä mä luovutan :D Toki voihan sitä ihme käydä jos simpat elää sen 5pv mut jotenkin en usko...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pahoittelut negoista ja tädeistä! Erityistsempit Tähtöselle! Kyllä se tärppi teidänkin kohdalle vielä osuu.

Tsempit myös Freyjalle! Älä vielä luovuta. Jos tämä kierto jääkin välistä kurjan taudin vuoksi niin aina on seuraava kierto.

Gatusalle toivon kivutonta päivää, että saisit levättyä nyt päivällä kurjan yön jäljiltä! Ja supparit pysyköön poissa seuraavat 14 vkoa!

Täällä ei mitään uutta. Mies alkoi kiltisti popsimaan foolihappoa ja D-vitamiiniakin meille ostin. Minä yritän saada juotua tämän viikon greippimehua. Ovista pääsen testailemaan jo muutaman päivän päästä. Nyt siis kp 8/26-33.
 
Pahoittelut Tahtonen :( toivotaan etta seuraavasta inssista tarppaa.

Kp 33/26-28 ja ei mitaa... ei nay menkkoja... mutta en testaa uudellee enne ku loppu viikosta jos enaa tarvetta. Toissa paivana siis negaa naytti vaa :/
 
kiitos aida, plussatuulia sinnekin :)

freyja uskon että pelottaa mutta älä luovuta, jos plussa tulis ni kannattaa samantien ottaa yhteyttä lääkäriin vaikka ja selittää oma tausta keskenmenojen osalta jos tulee vaikka tukilääkitys. mullaki laitettii vaa iha varoiks se sillo alussa ja nyt porskutellaan jo 23+2 alhamdulillah. :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1409128956.162586.jpg


Tuossa tämän päivän o-testi. Ei kai vielä ole plussa. Tänään siis kp 15 joten kierronpituus taitaa olla 30+ :D

Toisaalta hyvä sillä tunnen hyvin limat joten eipä jatkossa tarvi testejä. Mut harmittaa kyllä kun mies kipeä :( Ja kun sekin tietää et olis tärppipäivät niin sitäkin harmittaa tuo. Noh viimeksi tehty talletukset kp 12 joten joku pienoinen prosentti voi olla mahkuja :D

Gatusa: En usko et pääsen lääkäriin. Kun täällä ne ovat kaikkea vähentäneet. Mut katsotaan nyt. Pakko se on päivä kerrallaan elää :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
aika lähellä plussaa on jo et voipi mennä päivä pari ehkä vielä freyja. juu päivä kerrallaa. se pitää kuule aina kaikessa vaatia että asiat etenee sen oon huomannu aikoinaa suomessa ja nyt täällä missä asun että nätillä puheella ei tasan mennä minnee yleensä lääkärien kans.
 
Kiitos kannustavista kommenteista <3. Täti ei ole saapunut mutta tuskin se plussaksi enää muuttuu. Clomit vissiin pidentää mulla kiertoa, kun nyt oli vasta ensimmäinen kierto niiden kanssa niin en tiedä miten kroppa niihin suhtautuu...
 
Pahoittelut Tähtönen! Kyllä se vielä tärppää, älä luovuta! Voimia prosessiin.
Freya: luota vaan eniten omiin tuntemuksiisi!
Gatusalle tsemppiä kipuihin, ei kuulosta kivalle...
Onpas Anskuselle sattunut tympeä nlalääkäri!

Punaviinistä:
Joo, kuten Larissa vastasikin, niin sen pitäisi vaikuttaa myönteisesti kohdun verenkiertoon ja siten parantaa kiinnittymistä. Uskoo ken tahtoo, mutta minä litkin ihan mielelläni punaviiniä - VAIN LÄÄKKEEKSI! :smiley-angelic003 Varmaan siihen tarkoitukseen käy jokin muukin, sillä edellisellä tärppikierrolla oltiin etelässä lomailemassa ja meillä oli tapana miehen kanssa joka ilta katsoa terassilta auringonlaskua ja nautiskeltiin samalla oluet. Ei siis punaviiniä. Raskaustesti positiivinen ja loppuloman join sitten limpparia auringonlaskua ihaillessa. :happy112Ehkä osittain uskon punaviinillä/oluella olevan jonkinlainen rentouttava vaikutus. Vaikka kuinka yrittää ottaa rennosti tän vauvaprojektin, niin silti sitä huomaa piinailevansa, jännittävänsä ja hermoilevansa. Kun pitäs vaan jatkaa elämää normaalisti! Ja toisaalta: sitä kun ei tiedä, milloin seuraavan kerran pääsee punaviiniä lipittelemään, niin lipitellään nyt oikein hartaudella!
 
Freyja, komppaan Gatusaa eli ovis on varmaan päivän-parin päästä tulossa. Toivotaan, että miehes parantuu sen verran, että ehditte sittenkin :wink Älä luovuta, mutta toki kannattaa ottaa rennommin ja ei niin vakavasti tämä homma, jos vaan yhtään pystyy :)

Äsken oli jotain jännää nipistelyä vasemmalla alavatsassa. Toive herää, että josko tässä kierrossa edes keltarauhanen toimisi kunnolla ja jäisi tuhrut pois :wink :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä valmistaudutaan testausaikaan pikkuhiljaa. Kävin hakemassa apteekista pari halpistestiä ja yhden CB:n digin (on ne hirveän hintaisia!) oottelemaan, jos tulee tarvetta testata. Näin lähellä testipäivää (nyt dpo 12) on kyllä vähän epäilevä olo: voikohan siellä olla mitään elämää.

Alavatsa edelleen ajoittain kipeä ja tuikkaileva, mutta toisaalta sama tunne on ollu oviksesta lähtien. Että näinköhän sekään mitään kertoo.

Yritän taas jättää tuntemusten tulkitsemisen sikseen ja puuhata jotain muuta kaiken vapaa-ajan. Miten nää päivät meneekin näin hitaasti!

Toivottavasti havahdun kaikista harhautuspuuhistani vasta sitten, kun menkat on kunnolla myöhässä ja testi näyttäis kahta viivaa...

Kuten huomaatte, pettymisen pelko täälläkin aikamoinen ja on epäuskoa siihen, onnistuuko vieläkään - vaikka toisaalta toivoo koko sydämestään plussaa.

Ei meitä kuumeilijoita helpolla päästetä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Terveiset rakenneultrasta :) Terve neitonen siellä haukotteli ja nosti kättä äiskälle ja iskälle :Heartred Ihana kätilö oli, osui sama kätilö joka oli myös nt-ultrassa, ihanan lempeä ja kertoi tarkkaan kaikki mitä mittailee ja miksi :) Painoarvio oli 375g ja kuulemma viikkoihin nähden juuri oikean kokoinen :Heartred

Mä lähetän plussaaallon teille kaikille :Heartred:love7
 
Huh! Olipahan tekstiä tullut teiltä noin viikossa :) jotain 500 postausta lukasin.

Tähtönen: minkäs verran teillä oli yritystä takana? Pahoittelut ettei eka inssi tuonut tulosta. Isot halaukset antaisin, jos voisin. Tiedän niin sen pettymyksen, vaikkei me vielä inssiä ollakaan kokeiltu. Jospa se seuraavissa tärppäisi!

Mira83: kyselit esikoisesta haaveilevien perään, täällä myös yksi pidemmän kaavan mukaan yrittävä. 29v ikää itsellä ja ilman ehkäisyä menty 05/13 lähtien.

Käpynen: onnea hirmuisesti plussasta!!! :)

Elaffy: onnea sinulle vakityöstä ja uudesta perheenjäsenestä :) koirasta siis... Olitko maininnut rotua jo? Vai onko sekarotuinen? :) meillä myös kaksi koiraa, on ne vaan niin ihania ja rakkaita.

Pisama: kannattaa heti hakeutua tutkimuksiin kun tulee vuosi täyteen. Itseä ainakin vähän harmittaa, että tuli hukattua aikaa, vaikkei paljoa. Mutta kumminkin. Tsemppiä ja toivottavasti se plussa ilmaantuisi eikä kummempia tarvitsisi tehdä :)

Luckylady13: kyselit oviskivuista... Itse en ole saanut ovista plussattua, harvakseltaan olen kyllä edes yrittänyt. Mutta oletetut oviskivut kestää itsellä 1-3pv yleensä. Ne on muutenkin edelleen hämmentävät, kun niin voimakkaat. Pahimmillaan kävely, nauraminen ym sattuu aika topakasti. Kaikkea sitä itsestä ja kierron vaiheista oppiikin vielä näin vanhempana, ei luonnollisesti moisia ollut kun hormon. ehkäisyä käytti vuosikaudet.

ON: mulla on nyt ollut aika paljon vapaata reilun viikon aikana ja ihan liikaa aikaa miettiä tätäkin asiaa. Ihan masentaa. Tosi vaikea löytää sitä toivon kipinää. Nyt kp 17/28-31. Eka kierto kun lääkkeet mukana vahvistamassa ovista. En jaksanut edes tikuttaa, yritettiin kyllä ajoittaa oikein minun tuntemuksien mukaan.
Olen tässä paljon miettinyt tätä prosessia. Inssit olis tosiaan varmaan seuraava juttu mikä edessä, sitten se ivf. Ollaan käyty yksityisellä, Dextran lapsettomuusklinikalla. Ihana paikka, mutta tosi kalliiksi tulisi yksityisellä nuo em. hoidot. Pitänee pyytää lähete julkiselle, kuinkahan kauan siellä menee ennen kun pääsee hoitoihin. Mites te ketkä olette käyneet julkisella insseissä, miten tiuhaan olette aikoja saaneet, joutuuko miten kauan odottelemaan? Yhden, pari inssiä kärsisi ehkä yksityisellä tehdä, mutta ivf:stä ei puhettakaan... :/

En olisi ikinä uskonut, että tämä menee näin vaikeaksi. Kahdesti tullut kumminkin raskaaksi ehkäisyn kanssa... Nyt ei mitään. Aikaisemmin, nuorempana siis.




Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hei jeesatkaa, mitä hittoa tässä nyt tapahtuu. Valkkarin mukana on tänään tullut pari ruskeaa rantua, mutta ei siis mitään menkkavuodoksi laskettavaa. Mulla ei oo ikinä liittyny kiertoon mitään tiputteluvuotoja, ja menkatkin alkaa aina kunnon rytinällä ja oikein kunnon punaisella vuodolla, ei millään ruskeilla rannuilla valkkarissa. Dpo 12 menossa siis.

Wtf? Muilla vastaavia kokemuksia tai arviota syystä?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eilen yöllä alkoi kurkkukipu ja aivastelu. . Vauvakuumehöyryissä kun kahlannu näitä "oireita"

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top