Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ähtäri lähti liian aikasi... niin innostu jo ihan liikaa. Tänään tuli postissa testit ja malttamattomana piti tehä (dpo9) negatiivinen se, tai jos oikeen haluaa kuvitella ja kiusata itseään niin pientä vaaleanpunaista "levinneen" näköistä väriä... joopajoo. Katotaan nyt viittiikö vkl enää ees testejä tuhlata. ...

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Meni kyllä ihan pilalle tämä ensimmäinen yrityskerta. :smiley-angry019 Koko perhe oltu kipeinä kohta viikon!
 
Nessu, voihan se olla kiinnittymisvuotoa :wink Tai tuhrua muuten vaan, voihan niitä olla vaikka ei olisi ennen ollutkaan. Joko kohta testaat??? :grin

sabetti, uutta testiä vaan dpo 14 jos menkkoja ei kuulu :wink Dpo 9 on aika aikaista testata.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Hmm täällä yks epätoivonen.. Auttakaahan nyt. Menkat oli 22.pvä, ja kierto on n. 30pvää. Koska on siis ovulaatio, ja koska kannattais yrittää?!

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Sannuinen, kiitos! Koira on sekarotuinen. Isä on tervueren ja emä sakemannin ja labbiksen risteytys. Lopputuotos näyttää lähinnä malilta. :D Pelastuskoira tuosta pitäisi leipoa. Sunnuntaina menemme koiran hakemaan kotiin.

Nessu, voisiko olla sitä kiinnittymistä? ;)

juuri, kun täällä oli puhetta siitä vv oviksen jälkeen, alkoi itselläni sama vaiva. Pöksyt ovat olleet siis märät, tänään dpo 4.

Tsempit kaikille negan saaneille. Etenkin tähtöselle voimia. Seuraava kerta voi olla jo se oikea! Ja voihan vieläkin plussa tulla, jos menkat eivät ole alkaneet.. :)

Kyfi, ovulaatio on noin 10-14päivää ennen kuukautisten alkua. Tämä nk luteaalivaihe on kaikilla yksilöllinen. :) Paras tulos on, kun puuhastelee joka toinen päivä ennen ovulaatiota ja pari päivää vielä sen jälkeen.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Lisään Kyfille vielä tuohon elaffyn ohjeeseen, että jos kierto on säännöllinen niin se menee noin. Mutta jos ei tunnista ovulaatiota esim. oireista, niin varminta on puuhastella joka toinen päivä koko kierron ajan. Joskus ovulaatio saattaa nimittäin olla aikaisessa tai myös myöhässä. Onnea yritykseen! :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Hyvä tarkennus Larissa. Ovulaation testaaminen on myös säännöllisessä kierrossa ollut ihan hyödyllistä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
elaffy onnea uuden perheen jäsenen johdosta, kuulostaa kivalta sekotukselta tuo tein koira, inshaAllah on helppo kouluttaa :)
 
Gatusa: Voi olla mahdollista että oli yleislääkäri mutta muistaakseni kun puhuttiin sillon ekalla nla-käynnillä terkan kans niin puhuttiin juuri kyseisestä lääkäristä. Sitten olisinkin vielä ymmärtänyt vastauksen. Mutta jäi harmittamaan. Tuntuu, että tietää km yms paljon enemmän kun muutama ko ammattiin lukenut. Mutta reilu kuukausi pitäisi vielä sinnitellä ja sitten on ne kunnon tutkimukset :)

Freyja: Älä sinäkään luovuta vielä :) toivottavasti sullakin vielä onni on myöden :Heartred mutta tiedän tunteen että pelottaa ajatellakin jo seuraavaa mahdollista raskautta. Mutta ainakaan sun ei tarvitse moista yksin murehtia :)
 
Elaffy onnea tulevasta perheenjäsenestä! :)

Pahoittelut menkoista kaikille joille täti punainen kurvannut paikalle!

Ja uusiakin oli tullut tervetuloa munkin puolesta :)

Täällä kp18 menossa ja huomasin että ollaan tädin jälkeen joka päivä paita nyt la-ma peittoja heiluteltu. Toivottavasti ei olla turhan usein! Voiko olla haittaa? Viiminen Tero kp24 jonka jälkeen alkanut aina joko seuraavan taikka sitä seuraavana päivänä kuukautiset. Paitsi silloin kerran kun oli kiinnittymisyritys ja plussa tuli testiin.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti :)

Ja gatusalle vau oot jo noin pitkällä! Toivottavasti supistukset jättävät rauhaan kunnes on tytön aika poistua yksiöstään! <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
no nii hyvä et pääset tutkimuksiin anskunen :)

juu pepexxl ollaaha täs iha hyvil viikoilla nyt ois 20% mahikset selviytyy tilastollisest, ens viikol 36% mahikset mut kyllä mä mieluiten pidän sinne rv 37 asti vähintää neidin sisällä. tänää näyttäs olevan helpompi päivä, tosin ainoastaan paine on sellai ikävämpi juttu mikä vaivaa.
 
Gatusa muistat ottaa vaan tarpeeks rauhallisesti :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitti vastauksista!:) tänään tosiaan aloin juomaan myös greippimehua, ja ku selasin nettiä, niin tuli nii hyvä fiilis ku tosi monilla oli tärpänny heti! Hui nyt ei auta ku odotella että ovulaatio tulee :-) tsemppiä muillekki'!<3

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Minä join useamman kierron greippimehua, eikä tärppiä tullut. Nyt jätin tähän kiertoon sen pois.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
No johan on tullut tekstiä kun pariksi päiväksi selkänsä kääntää :) Niin paljon kaikkea etten millään muista mitä halusin sanoa kellekin- Tervetuloa uusille, isoja onnitteluja plussista, pahoittelut negoista ja tädeistä ja mitä vielä olikaan.. Ai niin, koira tulee elaffylle, onnea siitä !!

Puhetta oli myös että onko ensimmäinen niin kyllä, ensimmäistä mekin yritetään. Ja punaviiniä olen juonut lasillisen lääkkeeksi näin dpo aikana, se ravitsee kehoa ja mieltä ;) Ja greippimehua join alkukierron ja huomasin eron limoissa, oli meinaan limaista.

Nyt dpo 9 ja ei ole ollut kerrassaan mitään oireita tähän mennessä. Kunnes tänä aamuna alkoi hienoinen tissikipu, enempi oikealla. Pientä vihlaisua mahassa, normaalit PMS itutukset. Enkä aiokaan nyt kuvitella yhtään mitään ja vähättelen näitäkin. Ihan hullua miten erilaisia ja VAHVOJA oireita sitä on itellään kokenut ja ne olikin vain astetta kovemmat peeämässät. On tää naisena olo vaan hurjaa.

Onneks on tätä häähumua ja -jännitystä että on muuta mietittävää ja lohdutuksena että häissä ja matkalla voi juoda jos täti tuleekin. ja on siis myös lohdutusta kun täti tulee..
 
Testasin sit huvikseen vielä illalla ovista (kun noita testejä on ja niistä pitää päästä eroon :D ) niin viiva oli paljon paljon haaleampi kuin tuo päivän. Voiko siis se viivan vahvuus muuttua päivän aikana? Siis et huomenna oliskin plussa vai oliko tuo päivän nyt plussa. Olis pitänyt vaan olla testailematta :D Ehkäpä mies hieman tervehtyy niin et ehtisi vielä toivoa tärppiä tälle kuulle.

Nessu: mäkin mietin kiinnittymistä. Mulla kyllä se ei oo mitenkään tuntunut tai näkynyt. Tosin ei oo kyl ollut välivuotojakaan.



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä on varmaan myös koiraihmisiä joten kysäsen että voiko koira vaistota että on raskaana??? Meillä nimittäin tuo koiruus on alkanu käyttäytyyn normaalista poiketen. On aina ollu läheisyyden kipeä ja tulee viereen ja syliin. Nyt vaan on alkanut seuraamaan mua ihan joka paikkaan ja on vielä entistä läheisyyden kipeämpi. Nykyään jos makoilen vaikka sohvalla niin tulee viereen ja laitaa pään ja et tassut tuohon ihan alamahan päälle ja on siinä niin kauan että nousen ylös. On alkanut myös nuoleman mua tosi paljon. Sitte huomattiin myös semmonen että kun mies hiero mun niskoja ja änähdin siinä kun kävi kipeää niin koira tuli siihen heti, alko haukkuun miehelle ja tuli kuonolla tökkimään miehen käsiä musta irti. Ja tämä on sattunut nyt joka kerta kun on hieronu mun niskoja. Muutenki kun ollaan miehen kanssa lähekkäin vaikka tv:tä katotaan niin änkeää mun syliin ja yrittää tunkea itteään meidän väliin. Kun ei onnistu siinä niin jää makaamaan mun syliin. Ja tuo koiruus on koko ajan mun iholla jos istuskelen sohvalla ja muuten seuraa perässä.
 
Takaisin
Top