Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoitteluni negoista. Ja onnee plussanneille! On kyllä joo hurjasti tullut tänne kommentteja. En muista nyt puoliakaan.
Mulla menossa kp 14 enkä oo saanu vielä plussaa ovistestiin. Minua jännittänee liikaa. Tosin fertility friend sanoo että ovis oliskin vasta kp 18.. johon en oikein usko. Toivottavasti nyt tulisi se ovulaatio. Olisi nimittäi iha paras aika. Kun yksi ystäväkin saa vauvelin. Olisi nii kivaa samaan aikaan odottaa!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
:signs003 peukut pystyssa pezdorado!!! Toivotaa etta se plussa viela tulee.

Ihan kunnon vuotoa taa on :/ ehka sita pitaa vaa suunnata lekurille. Mietin vaa josko sil steroidil ois ollu asian kaa tekemist????
 
Huhhuh.. Ihan järkyt menkkaoireet ollu nyt muutaman tunnin.. Äsken lorahti jo märkää housuun ja olin aivan varma et noniin, sieltä se kurvas.. ..mut ei ainakaan vielä! Vv onneks vain.. Nyt sormet ja varpaat niiiin ristiin kun ne vain saa!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Te keillä on menkat myöhäs ja testit näyttää negaa, niin älkää heittäkö kirvestä vielä kaivoon! Mulla oli viime kierto 27 ja tän viikon torstaina olis pitäny alkaa menkat, testi oli sillon tyylipuhdas nega, jopa se clearbluen tavallinen testi. Perjantaina menkat päivän myöhäs eikä vieläkää mitään.. No lauantaiaamuna sain sit cb hailuran ja johonki halpis testiin hailuran ja sit hain digin kun en suostunu uskoa ennemmin ;)

Ja mulla oli koko viikon menkkajuilintaa, nipistelyjä ja sellanen fiilis että kohta lorahtaa jotakin :D
Ilmeisesti mulla oli ovis vaan vähän myöhässä, en oikein edes muistanu testata tässä kierrossa ja tässä sitä ollaan :)
Eli tsemppiä kaikille piinailijoille, niin kauan kun menkkoja ei näy niin toivoa on <3
 
Mimi: mulla siis tänään se päivä kun normaalisti olisin ottanu renkaan pois. Eli menkat luultavasti olis alkanu tiistaina. Vielä on toivoa! :) On vaan niin jännä kun oviksen aikaan ja sen jälkeen oli selkeetäkin selkeemmät oireet, nyt loppua kohden kaikki muut hävinny paitsi närästys.. Ja nyt tosissaan alko se alaselän/-vatsan jomotus. Viimeks n 10 vuotta sitten ollu normi kierto ilman ehkäisyä jollei lasketa 2012 loppuvuoden paria kk:tta.

Pakko viel kertoa viimeyön uni. Tein unessa kymmenittäin negatiivisia raskaustestejä vatsa pystyssä, muistaakseni jo 6. kuulla raskaana. Mun mies sit huomas et itken hysteerisesti niitä negoja, ja alkoi punaisella tussilla piirtämään jo käytettyihin testeihin toista viivaa jotta sais mut iloseksi :D aamuyösti uni oli muuttunut niin, etten edes ehtinyt tikkuun pissiä niin testiin ilmestyi kaksi tulitikun vahvuista viivaa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
voihan naiset teit kun kirjoittelette kamalaa vauhtia! :)

tervetuloa uusille! jos en ole toivottanut jo ;)

onnea plussista! ja pahoittelut negoista mutta niin kauan kun tätiä ei kuulu on myös toivoa! ;)

kauheesti oli miehet ollu typeriä.. koittakaahan jaksaa.. omakin mies välillä niin ääliö mut tasapainoksi varmaan olen itsekkin aika raskas välillä ;) ...miehillä on vaan ne putki aivot..

on. täällä menossa kp8. kamala täti oli kyllä... ja nyt kun muistelen viime kirtoa niin dpo 10 olisi voinut tulla pientä kiinnittymis vuotoa mutta oli niin vähäistä että en oikeastaan reagoinut siihen mitenkään.. kivut meni parissa päivässä ohi..
viikonloppu meni mökillä ja isäntä lähti tänään taas töihin.. vielä tulee ensiviikon lopuksi kotio.. joten toivoa sopii että ovis olisi silloin... mutta kaikkein karuintahan tässä on se että jos tästä kierrosta raskaudun olisi laskettu aika mahdollisesti 29.3 ja jos menee taas sen pari päivää yli niinkun esikosta niin olisi aprilli-lapsi ja tulisi vuosi täyteen miehen äidin pois menosta joka siis vielä viimeiseksi toivoi toista lasta meiltä..
 
Silv: mulla jomotteli kans alaselkää ja olin satavarma että menkat alkaa, kun kuvittelin että ollaan oviskin missattu.
Ainii ja hiukset rasvottuu taas päivässä, ei voi laittaa ees helteen piikkiin kun koko viikon on satanu vettä :D
Toivottavasti siellä tärppäis! :)
 
heh ois se aika hauska aprilli "pila" :D ja voi niin toivon että nyt raskautuis eikä haitttais vaikka huhtikuun puolelle menis koska meidänkin esikoinenkin on huhtikuun lapsi ;)
 
Darkmimosa, voihan silläkin olla, mut kyllä se lääkärissä käynti vois olla aiheellinen :)

Koittakaas kestää piinailua ja plussatkaa pian <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä oli yhden lapsen la 1.4. :) syntyi kuitenkin lopulta 10 päivää myöhemmin. Aprillivauvan sijaan saatiin pääsiäisvauva. Synnytys alkoi sopivasti pitkäperjantaina. Oli kyllä yks elämäni pisimmistä perjantaista, pakko myöntää ;)

mul oli 31.3 la ja 10.4 se mun päälle 5 kiloinen sit suostu syntymään.seuraavana päivänä ois päässy tippaletkun jatkoksi käynnistelyyn.
 
Jaha. Kp 33/30-38 tätiä ei näy... toissapäivänä tosiaan sain negan sillä apteekin aikasella jonka pitäis näyttää jo 3-4 päivää ennen menkkoja. Eli joko olin ajoissa tai pitkä kierto menossa - Tosin sillon kyllä petihommat menny ihan vääriin aikoihin. Tai sitten tulossa juhannusvauva. blaah! Todellinen piinaviikko kyllä.
:clock
 
Muokattu viimeksi:
Pahoittelut negan saaneille. Kyllä se plussa vielä sieltä vielä tulee. Itse oli jo luovuttamis fiiliksiis kun sitten positiivinen pärähti.
Oli pakko tänään tehdä cb digi kun viikko sitten näytti raskaana 2-3. No, nyt se oli raskaana +3. Että kyllä tuolla jotain tapahtuu. Ei sitä vieläkään osaa rentoutua ku keskenmenoa pelkää. Oottelen tuleeko koska postissa aika sinne ultraan joka tehdään tällä viikolla. Jos vaikka tänään tai huomenna tulis kirjettä.
 
myyh eiköhä siellä ol kaikki hyvin. onnittelut digin tuloksesta mashaAllah :)

pahoittelut negan saaneille, inshaAllah pistätte pian kunnon plussa-aallon taas :)

on: rv 15+0 tänään jipii!!! väsymys on uskomaton kyllä, esikko kokeilee tarkotuksel oikei kunnol mun hermoja aamusta asti nyt. ja eilen ukko anto raportin et kauppojen osalta et ne on melkei tyhjii.
 
Tsemppiä Myyh hcg testeihin!

Gatusa on ihanan pitkällä jo ♡

Nyt valtava plussa aalto käyntiin! ♡♡♡ ♥♥♥ puuuuuuhhhhhhhh!

Täällä rv 10+1♡ olo alkaa olla parempi. Nt ultra 15.7..sitä odotellessa!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Pakko ottaa puheeks. Onko täällä ketään tupakoivia ja jos niin millä helkkarilla ootte saanu lopetettua raskauduttuanne? Mä koitin tos jo viime kuun vaihteessa lopettaa kun ajattelin et ois helpompi lopettaa pikkuhiljaa mielummin kun kerrasta jos plussa pärähtää.. No eihän siitä mitään tullu. Nyt on kauhee paniikki et sanooko pää plussan jälkeen et stoppi on tultava vai.... Kun lopettaa ehdottomasti aion jos raskaudun. Tai hyvähän se muutenkin olis, plussaa sit tai ei...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heippa kaikille! :greet025

Täällä 6+1 menossa ja olo on raskaasti "krapulainen". Kuten plussat testiikin, niin oireetkin tulivat pikavauhtia kyläilemään. Juhannuksesta asti olen ollut huonovointinen ja nyt muutaman päivän on saanut jo oksennella. Kyllä niin kovasti mietityttää onko siellä masussa enempi kuin yksi kuin noin aikaisin testeissä näkyy ja oireita aiheuttaa. :) Huomenna olisi ensimmäinen neuvola ja toivon mukaan saan sieltä lähetteen ultraan asiaa tarkistamaan. :)

Plussatuulia täältäkin puhaltelen :signs003 :Heartred:Heartpink:Heartred ++++++++++
 
Silv: mä lopetin aikanaan ennen kun aloin ottaa esikkoa 10 vuoden tupakoinnin sähkötupakilla! Ja vielä viikossa! :O eli poltin sitä aparaattia viikon jonka jälkeen en sit enää mitään..sit tulinkin heti raskaaksi. Nyt ennen tätä poltin satunnaisesti joskus iltasin kun sain esikon nukkumaan, se loppui heti plussaan ja ei oo mieli tehnyt. Mulla tota tän kertasta lopettamista huomattavasti helpotti kaamea pahoinvointi mikä alko rv 6+ muistaakseni. Kyllä sitä varmaan viimestään sitten kun plussa tulee on helpompi lopettaa, onhan sitä vastuussa toisen elämästä! Mua auttoi se että en olisi voinut kuvitellakaan että seuraan vierestä kun lapseni kärsii siitä että minä halusin päästä helpolla. Eipä se lapsikaan helpolla pääse jos tupakka aiheuttaakin loppu iäksi jotain ongelmia. Ja siihenhän sitä ois varauduttava kun koskaan ei voi tietää mitä se kullekin aiheuttaa. Tsemppiä♡♡ kyllä se viimestään sitten onnistuu kun nyt jo huolehdit asiasta, kertoo että ajatus on oikea ;) itsekin aattelin että etukäteen taas lopettasin ton satunnaisen sauhuttelun mutta sitten se venyi plussaan saakka, toki ois hyvä kun jo ajoissa lopettas mutta mikä siinä on ettei ainakaan itsensä takia osaa tehdä stoppia :O

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top