Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tyylipuhdas nega tänään. Kaikkeni yritin testiä käännellessä ja valon kulmaa vaihtaes mut en saanu näkyviin kyllä yhtään mitään! Toki, varsinaiseen testipäiväänkin on viel pari pv, mut ajattelin että jotakin vois jo näkyä :/ ja siis en oo nähny puolienkaan teidänkään haamuista mitään niin ehkä mä tarvin kunnon elokuvaviivat ennen kun silmä huomaa :D roskishaamun mahdollisuus viel olis, en vaan uskalla mennä kattoon :D
 
Silv, testaa vielä myöhemmin uudestaan parin päivän päästä. Ehkä on vielä liian aikaista, eihän kaikilla hormonit nouse yhtä nopeasti :)
 
Jep, niin aion tehdä. Vielä löytyy kaapista yks liuska + digi :) aloin miettimään edellistä raskauttani, et kuinka pian silloin sain plussan.. Ja kun papereita kaivelin niin tajusin että olinkin jo rv10 ennen kuin edes tajusin olevani raskaana! Menkat tuli suht normisti kahdessa "kierrossa". Ja siis sillonhan tietty ne elokuvaviivat ilmesty siihen ihka ensimmäiseen testiin. Josko tiistaina tekis sen liuskan ja sit jollei tätiä kuulu niin loppuviikosta digin..
 
mie kanssa testasin taas,ja negaa negaa.ToissaILTANA tuli viel joku haamun esiäiti tikkuun,joten ehkäpä nää mun monta pv jatkuneet menkkajomot ollu sitä kiinnittymisen yritystä.

Vai että kuunasento...onko sellaista kuuta ku "k*sipäisten miesten kuu"?????
Omaa tilannetta en oo päättänyt viel,mutten oo kyl heti ottamassa takasinkaan tänne.
Olkoon ny ku itte ker lähti.

Silvillekki pahoittelut negasta,myö hätähousut.Mikä dpo sulla ol tänää?
Mulla kyl pitäis dpo.n mukaan jo näkyy,oli 11-12
 
Oon kyl Marikin kanssa samaa mieltä tosta kusipäisten miesten kuusta, täällä tais menkat iskee tolle äijälle eilen :D ei sillä, mieluummin miehellä kun mulla. :D ööääh, dpo olis ehkä joku 13-14? Ehkä vähemmänkin, en tiedä. Ennen en oo ovista edes tuntenu millään lailla mut nyt tuntu et se olis ollu about joka toinen pvä :D nyt eilisestä alko jonkinmoiset menkkatuntemukset, mut sit taas ei kuitenkaan. Lähinnä sellasia "repäsyjä" oikeella puolen, väliin vähän normi paineentunnetta tms.. Muuten onkin kaikki oireet hävinny, paitsi toi närästys..
 
onnea mimi ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. mashaAllah :)

marikki annapa sen tosiaa nyt miettiä omia tekemisiää ja sanomisiaan oikei kunnolla.

silv pahoittelut negasta inshaAllah muuttuu plussaksi.

täällä ääni hiukka maassa ku päätin että nyt ku on ramadan ni yritän lukea koraanin kannesta kanteen ja siis ääneen, no ekan suuran luin ja sit viel tokanki joka on pisin koko koraanissa ja siihe meni sellai pari tuntia ainaki, nyt ääni maassa ja esikko katto et ainaki huomaa että äiti luki koraania. nyt laittaan lounasta meille ku minä ja esikko ei paastota, ainoastaa mies. tänää pitää yrittää keksiä jotai kivaa iftarille eli magribin aikaa syötävälle aterialle, jotai hyvää haluisin miehelle tehä ylläriks. no pitää kattoa jotai ohjeita netistä mitä noi ramadanina perinteisest tekee, shorbaa, salaattia ja jotai leivonnaist kuten pasteijoi haluisin tehä kyllä miehelle ylläriks.
 
Myssy, okei. Meinasin ehtiä sen jossa voi kokoa säätää lapsen kasvaessa. Muistaakseni Kaksplussan lehdessä oli. Mulla jossain se lehti. :)

Satsa, kiitos, käyn vilkaisee. :)

Onnea mimi! :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea mimi!!!

Taalla vuotaa jalleen :( eli kaipa se on kp1 again... viime kierto jai vissii n 20 paivanmittaseks jos oikein laskin :/ mika himskatti on saanu kropan nii sekasi et vuotaa "koko" ajan...

Uudelleen laskin ni nyt olis ollu vasta kp 17...
 
Onnea Mimi! Ihanaa kun tulee plussia. ^^ Toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä.

Pahoittelut negaa saaneille. :( Mut toivoa on niin kauan kun ei ole vuotoa, älkää siis vielä luopuko toivosta.

Marikki, miettiköön mies nyt mitä on mennyt tekemään. Ei se voi sua ja lapsia ihan miten hyvänsä kohdella, lähteä ja olettaa et seuraavaksi kaikki on taas hyvin. :(

Loora, sulle mun on jo monta kertaa pitänyt kommentoida, mut oon aina unohtanut. Kurja kun miehesi loukkasi jalkansa ja oviskin meni sen takia ohi. Toivottavasti jalka paranee pian. Voimia ja onnea seuraavaan kiertoon, josko silloin pääsisitte jo hyödyntämään.

DarkMimosa, voi kurja jos kierto on noin sekasin. :( Suosittelisin ottamaan yhteyttä lääkäriin jos et sitä vielä ole tehnyt. Tsemppiä, toivottavasti kierto nyt järkeytyisi.

Tsemppiä kaikille vaikeiden miesten kanssa. Lucky, hienoa että saitte juteltua miehen kanssa. Toivottavasti miehesi lupaus nyt pitää ja se oikeasti parantaa tapansa.

Kiitos Satsa tuosta kestovaippalinkistä. :> Oon miettinyt kokeilisiko käyttää simmosia, mutta oon ihan hukassa niiden kanssa...
 
Mäkin oon miettinyt kestovaippailua mutta katsoo sit kun sen aika tulee. Vähän mietityttää et miten sitä jaksais sit touhuta vaippojen kanssa. Itsehän niitä voi kans ommella vanhoista pyyhkeistä esim :) On tässä aikaa vielä perehtyä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Darkmimosa, on se nyt kumma. Lääkärille mars, terolutit hakemaan. Josko se tai joku muu valmiste auttais kiertoa pidemmäksi. :)

Tsemppiä kaikille vaikeiden miestenne kanssa, ja ne muka väittää meidän olevan niitä vaikeita.... :D älkää heittäkö kirvestä kaivoon niitten kans, josko ne kohta rauhottuis.

Plussia piinailijoille <3

pahoittelut negoista, toivotaan et vielä muuttuisivat.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Juu... Lähinnä huvittaa nuo mummot nyrkkeineen ku ne on niin tosissaan.millasta olis asua marssissa jos se aiheuttaa tällaisia kiukku/kusipää oireita

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Pahoittelut negan saaneille :sad001 Osa taisi kuitenkin aika aikaisin testata, joten jospa sieltä vielä plussia tulisi :)

pezorado, mikä sulle on normaali kierron pituus? onko menkat jo myöhässä?

DarkMimosa, tuleeko ihan kunnon vuotoa vai tuhrua? Ehkä joku kierohäiriö, johon terot tehoaisi niin kuin MadH ehdotti. Tai jos on tuhrua niin oisko kiinnittyminen/myöhäinen ovis mahdollista?

On. Täällä halut selkeästi nousussa :grin Millaistahan on oviksen aikaan...... :rolleyes: Tekis niiiiiiiin mieli tilailla ovis- ja r-testejä, mutta ei ole järkeä kun ei tässä edes vielä yritetä :grin
 
Mäkin oon miettinyt kestovaippailua mutta katsoo sit kun sen aika tulee. Vähän mietityttää et miten sitä jaksais sit touhuta vaippojen kanssa. Itsehän niitä voi kans ommella vanhoista pyyhkeistä esim :) On tässä aikaa vielä perehtyä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi

mie hurahdin kestovaippoihin numero viitosen kohdalla.Viritykset vaihteli laidasta laitaan,helpoimmillaan oli kuorivaippa ja sisään sutasin vaikka pienen käsipyhkeen.Vallankin "pikavaipoiksi" kävi älyttömän hyvin esim jos oltiin menossa saunaan-tulossa saunasta-ennen yövaipan laittoo ym.Olin tosi tyytyväinen kestoiluun,ompelinkin paljon vaippoja numeroille 5-7,eli kuutisen vuotta pyöritin sitä rumbaa.Tälle viimoselle en enää jaksanut alkuu pidemmä,vallankin kun hänen iho heti reagoi,ihan sama millanen kesto oli.
Mut ihan kivaa ja kun siihen tottuu,helppoakin ja palkitsevaa :)
 
Tiarella, meillä just niitä, et niissä on paljon nappeja ja voi säätää :)

Voi ei, pahoittelut negoista!

Yks plussakin mahtui joukkoon, onnea!
 
Pahoittelut negoista :sad001 Jospa heinäkuu sais uuden plussa aallon taas nousuun!

Että nää hiton lääkkeet on syvältä..Mahaa juilii,muniksia jomottaa ja mielialat vetää tätä rataa :smiley-angelic008
 
Takaisin
Top