Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusalle sylintäydeltä onnitteluja! <3

Mimi uutta vaan nyt putkeen, mutta kun ei yritä liikaa niin aina parempi ;) olkoon tammikuussa ihana synttärilahja, viivat tikussa :)

On. Tänään töissä alkoi todella kovat vatsakivut. Soitin neuvolaan ja käski levätä, ei mitään raskasta saa tehdä. Mitään vuotoa ei ole onneksi tullut. Pelottaa suunnattomasti pikku idun tilanne. .. :(

Gatusalle lämpimät onnittelut tytöntylleröisen johdosta!

Astanga, mä tykkään Anna-Leena Härkösestä todella paljon ja olen lukenut useita hänen kirjojaan mutta juuri tuo lojuu vielä kellarissa, en ole sitä päässyt lukemaan! Ennen joulua voisin senkin koittaa pönkiä esiin, mahtavaa ja kiitos kun muistutit! :) :signs001
Jee Gatusan ninjaliini on maailman tällä puolen, toivotan paljon onnea jo nyt vaikka tuskin hän foorumille tulee katselemaan näin varhain, ihanaa jes loistojuttu että molemmat voi hyvin :binkybaby :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Freyja ihanan pitkällä olet jo raskaudessa :wav:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
pepe onnea tuhannesti, tuosta se lähtee! :Heartred:Heartpink:Heartred:Heartpink:Heartred:Heartpink

KP13
Kiitos kaikki lukuisat karvakamut, mä olen huomannut ihan rinnoissa yksittäisiä tummia karvoja ja oikeesti säikähdin, tuntuu että ne vaan ilmaantuu tasaisin väliajoin, aina niitä ei ole ollut mutta sanotaan 16v eteenpäin KYLLÄ samaten varpaista reisiin on karvaa, säärissä tosin enemmän mutta inhottaa kun genitaalialue on niin kkkkkkkkkkkkkkkarvainen ettei höylää raaski käyttää, oon vähentänyt sheivausta ettei iho mee rikki. Olis mulla epilaattori mutten uskalla käyttää. Sokeroinnista vois kuulemma olla apua!? Viikset oi viikset, niin noloa. Varsinkin kun ne on ihan tummat. Kainalot.. joo sielläkin sitä tummaa karvaa rehottaa että saa aina olla sheivaamassa + leuka ja kädet.. On tää naisena oleminen välillä tosi kauheeta. Olipa vapauttavaa kun löytyi karvakamuja. Ei varmaan auta kuin joku kosmetologikäynti koska mä en halua karvaista leukaa (kuten mun äidillä jolla ikää 54) epäilen ja oon alkanut epäilee että minussa on liikaa testosteronia ja siksi en raskaudu. Mulle tää on vaikeaa ja joudun oikeesti kamppailemaan ihan melkein päivittäin näiden asioiden kanssa koska koen tän tosi epämiellyttäväksi. Ainiin mä lopetin noi selkälääkkeet kesken, olis ollut vielä 3 päiväksi mutten pysty enää, mulle tuli haittavaikutuksia ja ohjeessa sanottiin että lääke tulee loepttaa heit jos niitä ilmaantuu. Mikä paskinta: siinä lukee että vaikeuttaa raskaaksi tulemista! :wtf

Mulle tuli pojan odotusaikana ihan älyttömästi karvoja naamaan. Pikkuhiljaa, muutama kuukaus synnytyksen jälkeen ne sit hävis itsestään. Jotain hormonaalista siis...

Gatusa :Heartbigred

Tänään käyty vikalla käynnillä lapsettomuustutkimuksissa... ja ovis on ollut ja monta pientä follia näkyi lisää, ainut huono puoli oli että kohdun limis oli aika ohut n. 5,1mm. Joku 7 olisi hyvä. Ei kuulemma ole mahdotonta raskautua tuolla paksuudellakaan. Keltarauhashormooni tulokset kuulen vasta joulun jälkeen. Molemmilla meillä kaikki siis ok, joten lekuri ehdottokin pitkän yrityksen ja ikäni vuoksi inseminaatiota.

Kp 17 dpo 5-7, toivon niiiiin kovasti että menkat ei ensi viikolla alkaisi ja ei tarvitsisi mitään hoitoja. :sad001

Pisama, mulle sanottiin kans viime kierron ultrassa että limakalvo liian ohut. Tässä kierrossa ihan kokeeksi join greippi mehua joka päivä kierron alusta loppuun ja kp19 lääkäri ihmetteli miten paksu limakalvo on. Joten se greippimehun on pakko olla toiminut, koska mulla oli vielä Clomit tässä kierrossa käytössä ja ne ohentaa kalvoa. Joten vink vink, ei siitä haittaakaan ole jos sitä juo. :)

Kiivilintu ?
Orm Onnekas ?
@sukki ?
minde ?
Anskunen ?
Larissa ?
Lume ?
Titem ?
sabetti ?
Astanga ?
Pikkukakkosen posti ?
Mymmelisti ?
Kettuli ?
pepeXXL ?
Silv ?
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 26.12.
Miuk 26.12
DarkMimosa 31.12.
Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
lucky87 ?
Aurinkoinen ?
Timbe?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku, Pandakarhu, Soma (45)

Kerran vielä! Laitoin kysymysmerkit jo menneille testipäiville enkä siirrellyt plussaneita :)

Muokattu viimeksi:
Mulla on ihme oireita... epilointi sattu ihan hulluna, hiusväri kirveli... oon siis epiloinu jo 5 vuotta kaikki ja hiuksia oon värjänny 17 vuotta :O

Muoks. En siis kaikkia :O älkää nyt luulko et oon karvanen ku kananmuna :D

Minski kuulostaa aika ärsyttävält nuo kirvelyt jne :( ja munt voi jättää testi kelkasta. Parhaiten varmaan käy jos en ole koko listalla ;) <3

Voisin aloittaa sen jonkun öljyn mitä suositellaan. Muistaako kukaan?

Vehnänalkioöljy Kiivi. Varma keino kuulemma. Enää tarttis päästä johkin cityyn sitä hankkimaan.

Onnea Gatusa!!!! Ihanaa!

Kiivilinnun oloon ja muidenkin karvaisten oloon yhdyn. Täällä kans niin karvainen apina ja voin kyllä syyttää tuota pco vikaa mussa. Olen todella harkinnut laseria noille.. mun ulkomaalaisella kaverilla auttanut karvan kasvuun. Itse myös epäilen suurentuneita testo arvoja jonka vuoksi myös raskautuminenkin hankalaa ja vaikuttaa tää asia mun joka päiväiseen arkeen.

Gatuuuuusaaaa onnea pienestä prinsessasta! !!!!

Kiivilintu ?
Orm Onnekas ?
@sukki ?
minde ?
Anskunen ?
Larissa ?
Lume ?
Titem ?
sabetti ?
Astanga ?
Pikkukakkosen posti ?
Mymmelisti ?
Kettuli ?
pepeXXL ?
Silv ?
Jeilei 18.12.
Azalea 18.12.
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 26.12.
Miuk 26.12
Lucky87 30.12
DarkMimosa 31.12.
Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Aurinkoinen ?
Timbe?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku, Pandakarhu, Soma (45)

Kaipasinki jo tuota listaa. Tänään kyllä tuntui että menkat alkaa mutta eivätkä alkaneet.

Takaisin