gooseberry
Piirimestaruustason postaaja
Janeh jänskää mitkä viikot meneillään silloin? Paljon onnea synnytykseen mikäli käynnistys aloitetaan tuolloin ja vaikka ei, niin silti onnea synnytykseen
Tiedätkö kumpi sukupuoli sieltä on tulossa, tyttö tai poika? Hiiii, oon niin innoissani sun puolesta
Kas, oon uteliaalla päällä.
Lucky voi meitä karvaisia, toivottavasti kummallekin plussa tulossa pian - karvaisuudesta viis?
Azalea hui mutta tuohan voi toisaalta viitata plussaankin
kävi miten kävi, toivotan pikaista plussaa sinne sulle ja sun miekkoselle
ens vuonna parempi tuuri jos nyt ei tärpännyt
Gatusalle vielä kerran
OOOOOONNNNNNNNNNEEEEEEAAAAAA
Uulalaa mitä mä just luinkaan
http://www.vauva.info/foorumi/topic/7308-vehnänalkioöljy/ jotenkin kutkuttavaa, tuskin noita myydään missään halpakaupassa joten laitanpa tilaukseen! Tulisikohan tiistaihin mennessä, iik! Toimitetaankohan vielä ennen joulua jotain? Tietääks joku
Käytiin tänään miehen kanssa vaunulenkillä, nimittäin mun miehen sylikummitettavan kanssa. Hällä ikää reilut 5kk. Oli koskettavaa kun mies reippaana työnteli rattaita ja oli niin innoissaan pikkuisesta. Tarkasteli kivan tiuhaan että pikkuisella kaikki ok ja nukkuuko vai ei ja puhui hälle silleen tuitui. Mies myös sanoi rattaista että hankitaan me sit semmoset ja semmoset ja nää on kyl aika kivat, kokeile sä! Ja sit mä koeajoin niitä 
PLUSSA
AALTO
Tiedätkö kumpi sukupuoli sieltä on tulossa, tyttö tai poika? Hiiii, oon niin innoissani sun puolesta
Kas, oon uteliaalla päällä.Lucky voi meitä karvaisia, toivottavasti kummallekin plussa tulossa pian - karvaisuudesta viis?

Azalea hui mutta tuohan voi toisaalta viitata plussaankin
ens vuonna parempi tuuri jos nyt ei tärpännytGatusalle vielä kerran
OOOOOONNNNNNNNNNEEEEEEAAAAAA
Uulalaa mitä mä just luinkaan
http://www.vauva.info/foorumi/topic/7308-vehnänalkioöljy/ jotenkin kutkuttavaa, tuskin noita myydään missään halpakaupassa joten laitanpa tilaukseen! Tulisikohan tiistaihin mennessä, iik! Toimitetaankohan vielä ennen joulua jotain? Tietääks joku
Käytiin tänään miehen kanssa vaunulenkillä, nimittäin mun miehen sylikummitettavan kanssa. Hällä ikää reilut 5kk. Oli koskettavaa kun mies reippaana työnteli rattaita ja oli niin innoissaan pikkuisesta. Tarkasteli kivan tiuhaan että pikkuisella kaikki ok ja nukkuuko vai ei ja puhui hälle silleen tuitui. Mies myös sanoi rattaista että hankitaan me sit semmoset ja semmoset ja nää on kyl aika kivat, kokeile sä! Ja sit mä koeajoin niitä PLUSSA
AALTO
Sain tilatuksi nyt ainakin yhden putelin täältä