Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Janeh jänskää mitkä viikot meneillään silloin? Paljon onnea synnytykseen mikäli käynnistys aloitetaan tuolloin ja vaikka ei, niin silti onnea synnytykseen :angel5 Tiedätkö kumpi sukupuoli sieltä on tulossa, tyttö tai poika? Hiiii, oon niin innoissani sun puolesta :angel8 Kas, oon uteliaalla päällä.

Lucky voi meitä karvaisia, toivottavasti kummallekin plussa tulossa pian - karvaisuudesta viis? :happy112
Azalea hui mutta tuohan voi toisaalta viitata plussaankin :wink:p kävi miten kävi, toivotan pikaista plussaa sinne sulle ja sun miekkoselle :Heartred ens vuonna parempi tuuri jos nyt ei tärpännyt:thumright
Gatusalle vielä kerran :HeartbigredOOOOOONNNNNNNNNNEEEEEEAAAAAA :Heartbigred
Uulalaa mitä mä just luinkaan :happy093 http://www.vauva.info/foorumi/topic/7308-vehnänalkioöljy/ jotenkin kutkuttavaa, tuskin noita myydään missään halpakaupassa joten laitanpa tilaukseen! Tulisikohan tiistaihin mennessä, iik! Toimitetaankohan vielä ennen joulua jotain? Tietääks joku :talk020 Käytiin tänään miehen kanssa vaunulenkillä, nimittäin mun miehen sylikummitettavan kanssa. Hällä ikää reilut 5kk. Oli koskettavaa kun mies reippaana työnteli rattaita ja oli niin innoissaan pikkuisesta. Tarkasteli kivan tiuhaan että pikkuisella kaikki ok ja nukkuuko vai ei ja puhui hälle silleen tuitui. Mies myös sanoi rattaista että hankitaan me sit semmoset ja semmoset ja nää on kyl aika kivat, kokeile sä! Ja sit mä koeajoin niitä :santa

PLUSSA:sign19AALTO:sign17

Hei pitkästä aikaa. Siis tosi pitkästä aikaa. Ehkä tammi-helmikuussa viimeksi kirjoittanut tänne. Menty rauhallisesti ja ilman suuria kiireitä... Aloitin sairaanhoitajakoulutuksen syksyllä, mutta... Tänään on kp 29/26 ja ei ole ollut näin pitkää kiertoa yli vuoteen. Kohta on kp 30/26 jota ei ole ollut ikinä viiteen vuoteen kun olen seurannut kiertojani hormonikierukan jälkeen.

Tänään kiireessä otin Clearblue ovutestin (se digitaallinen) ja testasin sillä, koska kiirus ja ei aikaa käydä hakea varsinaista testiä. En laittanut sitä laitteeseen vaan katselin viivoja ja ne kummatkin oli yhtätummat! Nyt olen keskellä metsää ja toivon että huomenna voisin hakea salaa testin jossain vaiheessa kun kauppaan pääsen. Olen äitini luona nyt joululoman ja en tahdo hänen tai muidenkaan tietävän mahdollisesta tilanteesta.

Että tälleen näin tämän vuoden viime metreillä. Eli yritystä joku 3-5 vuotta (en muista miten vuoden alussa itseni esittelin) ja ei ole YHTÄKÄÄN plussaa ollut tai pitkiä kiertoja. Eli josko nyt tapahtunut joku ihme. Ehkä varmaan se kun ahmin mandariineja marraskuusta lähtien, ehkä se on minun greippimehuni.

Mutta huomenna lisää... Jännää. En tiedä uskoako tätä vai alanko jo epäilemään että minulla on esim vaihdevuodet tulossa, minun ikäisille se voi jo tulla... :D

Muokattu viimeksi:
Jälk.kirjoitus; siis voitteko kuvitella.. joka ikisestä mulle tutusta nettikaupasta oli loppunut kyseinen öljy. Kaikki hotmamat on menny tilaamaan kiireen vilkkaan! :laughing025 Sain tilatuksi nyt ainakin yhden putelin täältä http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/51/products_id/1062 ja samaa tuotetta oli siis noissa muissa kaupoissa mutta niistä vain loppunut. Tuo taitaa olla se suosituin just nyt.

Melissae minä muistan sunt hyvinkin ja kuulostaa kyllä niin pro:lta toi sun tilanne että jee! Toivottavasti olisi kysymys raskaudesta, ainakin noi ovisviivat vaikuttais siltä! Onnea koitokseen ja onnea tulevaan testaukseen sitten kun sen suoritat. Tosi kivaa kuulla susta pitkästä aikaa. Mä oon kiwibird jos muistat, nimi vaan käännetty eikä enää oo niitä numeroita nicknamessa :greet008

Kipu pahenee :O Ei oo menkkakipua, mutta kuitenkin just siellä (mahan sivuilta ja nivusista repii nopeissa liikkeissä, selässä polttaa ja alamahassa on hirveä paine/särky). Olo on nyt TOSI epämukava, ei kai tää voi olla mitään mistä pitäis huolestua...? :O

kiivilintu Joo muistan sinut! Lueskelin tuota vehnänalkioöljyä ja siellä oli sinkistä juttua. Mietin vaan mitä mahdollisia muutoksia on elämässä ollut. Nimittäin stressiä on paljon opiskeluiden takia, mut aloitin syksyllä sinkin syömisen ja tosiaan mandariinit. Kiireessä mandariideilla olen koko marras-joulukuun elänyt! :D

Täällä on halvalla vehnänalkioöljyä, tosin ei kovinkaan hätään saa. Tulee nopealla postituksella viikossa mutta halvimmalla näin joulukiireissä 2-6 viikkoa. http://eu.iherb.com/Wheat-Germ-Oil

Tää homma on täysin yllätys koska ollut tauolla koko yrittäminen vaikka salaa toivonutkin että tärppäis. Mut katsoo, huomenna haen salaa testin kun siskoni hämää äitiä pankkireissulla. :D

Muokattu viimeksi:
Janeh totta maar, voi sua, koitahan saada unen päästä kiinni :Heartred
Astanga suosittelen :Heartred
Melissae kuulostaa kivalta, plussaa toki toivottelen vaikka uskon että saat sen muutenkin :ky :Heartred

Onnea Gatusalle pienestä prinsessasta! :Heartbigred

Ja plussanneille paljon tarroja ja liimaa mukaan!
Ja toivottavasti "Tapanitkin" tarttuu mukaan ;) ja tietty kaikki muutkin!

Täällä syöty nyt geleetä ja juotu greippimehua, vitskut vaihdettu ja deetä lisätty. Terot aion jättää kierrosta pois eli katon kuinka noilla dropeilla toimii kroppa :)
niin hirveesti ollu taas luettavaa et huhhuh, nyt on silmät ihan ristissä :fucyc

Ainii ja Kiivilintu mä näin vehnisöljyy ihan prismas vitamiinihyllyn nurkassa :santa

Tervetuloa takaisin Melissae, pian plussaat! :) Hauskaa että teette siskon kanssa äitiharhautuksen :D

Pahoittelut Azalea :( No ensi vuosi olkoon parempi! Ei varmaan kamalasti lohduta, mutta onhan sen oltava parempi!

Täällä kp 7? ja kolmatta päivää nipistää samaa kohtaa alamahassa.. Mikäs Pikkuminskin tilanne? Entä Miuk? onks mitään raportoitavaa??! :)

muoks. Ja Kettulille plussatuulia, nyt on douppaukset kohdillaan niin alkaa tapahtua! :)

Tervetuloa takaisin melissae ja plussatuulahdus ♡
Pahoittelut Azalea :( toivottavasti plussa tulee heti tässä kierrossa ♡

Jellis meillä on jo Kp21 ja dpo 6 ;)
Täällä edelleen vatsaa nipistelee, unettomuutta ja selkäkipuja, levottomat jalat ja vatsakipuja (nälän tunne) nukkumaan mennessä, kylmä-kuuma, jatkuva Nälkä jne

Mite miuk? Oireita ???

Myös Kettulille plussatuulahdus ♡

Muoks. Nälkä ei voi olla! Selkää ei särje koskaan ja magnesium + b6 käytössä joka ilta... nukahtaminenkin onnistui vielä alkuviikosta :O nyt 3 iltaa menny yli 2 tuntia pyöriessä :O

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut Azalea. :(

Täällä kp 23/28, ehkä dpo 9. Ei kai mitään uutta. Vatsaa välillä nippailee, rinnat arat, turvottaa. Mut nää kaikki voi viitata ihan pms-oireisiinkin.. :) Pari päivää jääny olojen tarkastelutkin vähemmälle, kun on esikko kipeä. Kyllä mä vähän epäilen et täti tulee joulupäivänä, mutta ei ny vielä heitetä kirvestä kaivoon. ;)

Kontrollissa käyty. Kohtu näyttää hyvälle, ei jälkiä kaavinnasta tai raskaudesta. Tylsä uutinen on, että munasarjoissa ei tapahdu mitään eli ei ovista tulossa ihan vähään aikaan eikä menkkoja. Lääkäri meinasi, että ota rauhallisesti, kyllä se uusi kierto sieltä vielä tulee. Mutta sanoi myös suoraan, että nyt vaan seksiä ilman ehkäisyä. En vaan ymmärtänyt mikä ilo siitä on, kun ovisiskaan ei ole tulossa.

Kysymys: Koska olen nyt melkein vuoden verran siirtänyt sivuun näitä yrittämis juttuja niin mikä olisi hyvä ja luotettava raskaustesti. Kp nyt 30/26. Jännittää niin kovasti ettei oikein tiiä mistään mitään ja aamulla oli hämmennys että apua mitä mä nyt teen jos olenkin raskaana... :excited001

Takaisin