Pepe emmä voi teitä jättää, enkä sua, ikätoveri :) jee kivaa sanoa noin, tuntuu kotoisalta

Minäkin olin näkevinäni siinä hailakoita. Jos saan jostain käsiini testin ennen vuotoa 5.12 niin okei, annan periksi ja teen sen yhden ainukaisen testin ja sen jälkeen teen vasta ensi vuonna he-he. Karrikoin siis tän mun "ei ikinä" lausahduksen kanssa. My bad.
Tulee vähintäänkin maanisdepressiivinen olo tästä mun kirjoittelusta täällä, oikeesti!
Soma minäkin näen toisen viivan :) sille vahvistumista ja digin tekoon vaan, toivotaan hyvää tulosta

Kiitos myös halauksesta, takaisin sinne :)
mimi. ompas ihana taulu ja hyvä sanoma
Gatusa voi harmi mä ehdin kirjoittaa tota romaania sillä aikaa kun sä laitoit mulle ihanan kannustuskommentin. No mutta parempi että kakistin ulos kun kerran aloin kirjoittamaan. Mulla oli kauhea masennusfiilis. Kiitos oikeesti, auttoi tosi paljon ja mua ei haittaa koraanin lainaus, kaunis teksti ja ymmärrän sen jollain tavoin.
Jäätävä kokemus tuo kaavinta, nyt kun avasit kokemustasi tarkemmin niin apua, olet kyllä paljon nähnyt, ihailtava on asenteesi ja sinä juuri sinuna itsenäsi, oikein mahtava persoona :) jaksat aina kannustaa muista vaikka itselläsi ei ole helppoa, olet kuin enkeli

vau.fi enkelimme :)
Oliko se
Toffee kun sanoi että ihan hyvä kirves, ei kannata heittää kaivoon.

kiitän, kivasti sanottu ja kaippa se niin on tehtäväkin. Niin paljon haluan että haave toteutuu. Tuntuu ettei ole kokonainen ilman sitä pienokaista.
Hilla kiitos kun kerroit omaa taustaasi, teilläkin oli yritystä jo ruhtinaalisesti mutta kertomuksesi osoitti että toivoa on :)

Toivon sinne plussaa kovasti, ihan mille kuulle tahansa.
Minski elämäsi ei oo ollut helppoa, kaikenlaista olet kokenut, onneksi nyt on asiat paremmin

:)
Jennnyy oi oinnea tuhannesti, mahtava uutinen :)

onnellista odotusta ja onnea myös tulevalle isälle!
Lume kiitos

olipas mukava lukea sun kuulumisia ja hyvä ettet ole kärryillä kierrostasi sen kummemin, se saattaa jopa auttaakin :) kivaa, iphone 6
Plussaa puuh! puuh! puuh!
Saunaan jos mieli vieläkin tästä paranis vaikka nyt oon jo ihan OK kun miehen kanssa saatiin sovittua hienosti ja juteltiin pitkään puhelimessa, huomenna nähdään ja ollaan ihan kahdestaan vierekkäin. Silloin puhutaan varmaan vielä ihan asiallisesti kaikesta maan ja taivaan välillä, ehkä myös ko. aiheesta mutta toiveikkain, ei negatiivisin sävyin. Kiitos tuesta vielä kerran. Ihan kuin olisin kokenut ihmeparantumisen.