Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mun seuraavassa neuvolakortissa tulee olemaan raskaudet 4 ja synnytyksiä 0, mietin kans yks päivä ja ajattelin ihan ääneen, että kivat tilastot pistän tauluun. Jotenkin sitä ajattelee että kuinkakohan monta keskenmenoa joutuu vielä kokemaan ennenkun saa vauvan. Jollain sairaalla tavalla haluan testata :grin (pyydän anteeksi tätä mustaa huumoria, mutta joskus se on ainoa mikä auttaa tässä asiassa eteenpäin...)
Mulla oli neuvolalääkärillä käydessä esikoista odottaessa vähän kiusallinen tilanne noiden tilastojen kans. Lääkäri kysyi ilmeisesti jutustellakseen että minkäs ikänen se teidän esikoinen on. Oli lukenut papereista että toinen raskaus menossa, mutta ei sitä kohtaa että nolla synnytystä. Sanoin vaan että tää tässä on meidän esikoinen.

Ainii, tää on oikeesti tosi turhamaista ja kuulostaa varmaa tyhmältä, mutta mua harmittaa että nyt menee LA loppuvuodelle jos pian tärppäis ja kyydissä pysyis loppuun asti. Kunhan ei jouluaattona tai siinä lähellä syntyis.. :D paitsi ihan sama vaikka syntyiski, pidettäis silti synttärikemut erikseen :)

Voin lähettää omaa turhautumista sulle hieman kun siinä saa kaupan tekijäisiksi halun olla testaamatta :) pettymyksen pelko on niin suuri. Tosin sitä turhautuneisuuden tunnetta en sulle halua kun se on niin inhottavaa... eli lähetän vain pelkkää malttia.

Mimi mun pojalla on 30.12 synttärit eikä oo huono juttu ollenkaan. Voi pitää uudenvuoden bileet samalla. Jouluaattona oli vähä kurjempi ku tuskin kovin moni kaveri pääsis viettää juhlia ainakaan ajallaan ... ei kyl tuollonkaan uudenvuoden tienoillakaan jos viime tippaan kutsun jättää

Tikku oon huomannu et Davidin herkät on muuttunu jotenki.. aikasemmin (mulla oli niitä ennen esikkoa) ei pystyny näkeen mitään ylimääräisiä haamuja edes viivalasit päässä hyvällä mielikuvituksella, mutta nykyään se tikku on pikkusen erilainen ja aina vaikutusaikana näkyy semmonen tosi selvä jopa vähän punertava viivanpaikka, sit kun se 5 min on menny niin on nega ja ei näy enää muuta ku semmonen "ei näy, mutta näkyy kumminkin" haamu jista tulee vähän vaaleanpunainen fiba kanssa vaikka ei tavallaan edes näy mitään..
Ok, aika epäselvää.. mutta niin se nega ei oo enää niin kiveen hakatun valkoinen ku ennen samalla merkillä.

Voisiko se lucky olla jotain muuta, luulis lääkärin sen tunnistavan ja lääkkeiden purevan kun se on kuitenkin niin yleinen vaiva. Tuli mieleen joku valko- tai punajäkälä joka voisi oirehtia noin.. Googleta ja kato kuvahaku että näyttääkö yhtään samalta?

Mutta jännä yhteensattuma että huuleen ja alapäähän tulee samoja tuntemuksia. Voi olla ettei virus lääke tehonnut sen takia ku sitä varmaan 2 viikkoa tutkittiin ja vasta sit kokeiltiin. Terveysaseman gynegologi sano että hormooneilla on valtava voima...Sillon voi tulla vaikka mitä. Kaikki peräpukama voiteista perunajauhoon kokeilin ja viruslääkkeen jälkeen vielä se kefexin. Muut lääkärit oli jotai kandeja joka määräs mulle kortisonia haavoille. Sitä ei ees olis saanu laittaa... ja raskaanaki vielä. Se oli eka tollanen ja varmaan siks niin paha. Olis kiva käydä testauttaa mikä se on mutta jos se ei mee rakkuloille ni ei voi kai testata. Verikokeista näkee kyl vasta-aineet mutta ne ei kerro paljoo ja ne otettiin.

Mimille halit täältä <3

Ja voimia teille kaikille kovia kokeneille. Jokainen meistä varmasti saa vielä sen pienen syliin.

Tänne näkyy tikun ja mariskan testeissä haamut!

Täällä käyty akupunktiosta ja kertoi että hänellä on enemmän kokemusta endometrioosista. Ja nyt meen huomenna aamulla myös yhden kerran. Keskiviikkona olisi ollut myös hyvä mennä mutta ajat ei käyneet mulle.

Ensin kyseli taustoista ja kierron vaiheesta. Sitten laittoi neuloja vatsalle, molempiin nilkkoihin ja ranteisiin. Vatsan alueen neuloihin antoi sähköä. Mulla iho reagoi neuloihin, mutta sanoi että hyvä merkki.

Kauheasti lupasin kertoa teille mutta nyt en osaa sanoa mitään :D mutta ennen ovulaatiota olis se ajankohta milloin olis hyvä käydä ja hänen mielestään sarjahoitona 3-10 kertaa kierron aikana. Mulla vatsa kihelmöi neulojen paikoilta vieläkin.

Tänään kp7, viiminen letro syöty ja akupunktiossa käyty :) mietin koko ajan että kannattaako tilata Ovistestit tähän kiertoon vielä nopeesti!

Monta sivua oli viikonlopun aikana tullut. Joita oon yrittänyt lueskella. Mutta nyt ei ole mitään muistikuvaa mitä piti teille kirjoitella, mutta plussatuulia teille kaikille <3

Voi ei, onpa täällä ollut nyt hurjasti huonoja uutisia :(( pahoittelut ja voimia <3

Mä oon ollu nyt vähän pimennossa, lukemassa oon kyl käynyt mut kirjoittelut jääny kun on niin tylsä vaihe menossa. Nyt alkaa kuitenkin muuttua jo vähän mielenkiintoisemmaksi pikku hiljaa, kp nyt 10.

Päätin ottaa tän kierron taas vähän rennommin tän kuumeilun kanssa, on kaikkia pikkujouluja sun muuta niin en ota mistään mitään stressiä vaan elän nyt elämää ihan normaalisti (ainakin yritän). Silti yritän houkutella ton miehen puuhiin kuitenkin joka toinen päivä tästä kierron loppuun, et olis edes hiukan jotain mahkuja raskautua.

Loppuun vielä meille kaikille pieni muistutus mitä tässä hommassa tarvitaan (ainakin henkisesti):

ImageUploadedByVau Foorumi1416850765.863430.jpg

Tikun testeissä nään haamun. :)

Mariska testistä taas puhelin ei näytä haamua :(

Itse tein juuri sen puhtaan negan! Kerrankin oli mukava nähdä se! Nyt siis voidaan aloittaa yritys alusta!

Ovulaatio testejä oisin ostanu, mutta pihiys iski kun apteekissa halvimmat 28€.

Tästä tää lähtee :)

lucky, siinähän se :) arvelinki että kyl se on positiivisella asenteella liikenteessä :) oli miettiny ikäeroja ja tsemppaa mua kun mietin vain keskenmenoja ja typeryyksiä, tänään esim tein iltapäivällä apteekin testin johon ei tullut viivaa ja panikoin sitä ihan kauheesti! illalla tein vielä uuden clearbluen digin ja sekin anto onneks ton 1-2 raskaana <3 Ihana toi sinun poikasi, pikkutiikeri <3 mä odotan että meidän laps kasvaa ja siitäkin tulee sosiaalisempi, nyt on vuosikas ja aivan hurmaava. silti tulee kyllä viljeltyä vaan kieltoja..

Mimille suuret ja lämpimät halit ja kauheasti voimia <3 epäreiluja koettelemuksia!

Anskunen, toivottavasti seuraava kyytiläinen tulee jäädäkseen <3

Missäs se Gatusa on, joko alkaa edistymään? :) 13kk sitten mulla käynnisteltiin synnytystä ja nyt plussa testissä, musta tää on aivan ihana uutinen enkä malttais odottaa että viikot menee eteenpäin kun kerran näin ajoissa tuli plussa testiin! tänään niinkin suuret viikot kuin 3+4 :D

Pakko oli tulla kukuilemaan plussanneista kun luin mimin uutiset

Mullahan on myös raskauksia 5 ja synnytyksiä 2 ja yks siis kyydissä parasta aikaa.

Eka ja toka tärppäs ekasta kierrosta eikä ongelmia. Kolmosta alettiin yrittää ja kaks keskenmenoa ja yk11 kun tämä jäi kyytiin.
Mulla meni molemmat kesken heti rv6-7, alkoivat vuotamaan rv7.
Neuvolassa täti pohti että vois olla kiinnittymisessä häikkää ja tän kohalla söin disperiiniä rv12 asti.
En tiedä vaikuttiko disperiini vai mikä mutta rvllä 19+5 porskutellaan!

Mä iteki mietin että kuinka monta jaksan, mutta halu kolmannelle oli suurempi ku pelko toistuvista keskenmenoista. Lisäks mä aattelin että kolmannen jälkeen olisin pässy tutkimuksiin jotta olis selvinny missä vika.

Taatusti katuisin myöhemmin jos en olis jatkanu yritystä ja onhan tää raskausaika nyt lpvin erilaista kun tähän asti ihan erilailla pelännyt ihan kaikkea.

Kovasti siis jaksamista teille, tiedän ettei oo helppopaikka.

Hyi ku lukee ikäviä uutisia niin alkaa ihan pelottamaan :( muistuu meillä molemmilla täällä eka km mieleen niin hyvin kuitenkin, kaavinta tehtiin epäonnistuneen tyhjennyksen jälkeen 21.12.2012 eli oli varmaan mun elämäni tympein joulu.. ;(

Mietin miehen siskon kanssa tota kiinnittymistä että olisko sen kans jotain häikkää, mutta ei kai se alkio lähtis kehittymään jos siinä olis vikaa? Vai oonko väärässä?
Ja auttokos se disperiini siihen hyytymistekijöihin?
Meinaan huomenna pyytää lähetteen verikokeisiin, saavat ottaa kilpparin ja ton hyytymisjutun ainaki.

Olipa taas hanurista pistää niille kenelle oli kertonu, viestiä, ettei meille tuu vieläkään vauvaa.. :(

Takaisin