Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anteeksi olen nyt hieman laiska enkä jaksa sen kummosemmin tällä kertaa kellekkään kommentoida.. väsyttää aina vaan vaikka tänään vapaa päivä ja oon nukkunut viimeyönä 12h!

Joku kyseli koska saan testailla tai mikä kiertopäivä menossa..tänään 29/30 !!! Hurjan nopeasti mennyt aika kun en oo stressannut ja miettinyt koko asiaa :) Jos pitäis oireita miettiä niin ei niitä kyllä oo mulla minkäänlaisia... jos ei sitte lasketa tätä mieletöntä väsymystä!! Sekä mulla on nyt muutamana päivänä ollu niin kylmä,että tuntuu ku olisin syväjäässä luita myöden..

Mä ite tunsin mielestäni oviksen nyt pari päivää myöhemmin kuin yleensä joten katellaan nyt.. vaikka lauantaina ei menkat tulisikaan niin en vielä hypi ilosta..sitte jos niitä ei maanantainakaan näy niin testailen tiistai aamuna :) Ei oo kyllä vielä ainakaan mitään menkka jomotusta tai muutakaan joten toivonkipinä on syttynyt :) toki jos menkat sitte kuitenkin tulee niin ei sekää ny maailmaa kaada..on kaikenlaista tekemistä elokuussa..ja oishan se vasta meidän 4 yk. Joten ei hätää ainakaan vielä!

Haave: Onnittelut digitestin tuloksesta! Kaikki on varmasti juuri niinkuin pitääkin. :) <3

musicbox: Teitkö testin?! =)

Tuulia: Juu, tuo se vasta olisikin tarpeen. Mistä sitä tietää minkälaisia antenneja sitä parinkymmenen vuoden kuluttua kropasta sojottaa kun tekniikka kehittyy. ;D Ja sama täällä kans, tullut nyt jopa poikkeuksellisen paljon notkuttua tällä palstalla kun mä olen nyt yksin lomalla ja mies töissä. :) Onko tullut tilanteessasi muutoksia suuntaan tahi toiseen?

kizu: Mulla yleensä nännit kipeytyy hetipian oviksen jälkeen, ja pari päivää ennen menkkoja kipu lakkaa. Ehkä tuo noin myöhäinen kipeytyminen on siis hyvä merkki? =) Tuota kohdunsuun tunnustelua en ole koskaan harrastanut ja tuskin oikein osaisinkaan. Mutta jännäilen kyllä sun puolesta. ;)

ON: Olen joskus nähnyt unia että olisin raskaana ja että meillä olisi vauva jne, mutta viime yönä näin ensi kertaa unta lapsettomuudesta. Unessa minun äiti sanoi, että hänestä tuntuu että me joudutaan laittamaan rahaa likoon ennen kuin minusta tulee äiti, ja sitten se vielä kuulutti kaikille sukulaisilleni kuinka meillä on vaikeuksia saada lasta. Sitten meillä oli tietysti hirveät riidat päällä. :laughing002 Ehkä mä en kuitenkaan ole ihan niin rentona asian suhteen kuin luulen olevani?? :happy090

Haave: Onnea täältäkin!!​
Jippiina: Juu kipeyty mullakin heti oviksen jälkeen oli noin 5 pvää kipeät ja lakkas pariks pvää ja nyt tass ihan armoton kipu nänneissä... toivottavasti enteilis raskautta!! koskakohan sitä uskaultautus testaileen? vai odottaako kk:tes alkamista :O​

onnea musicbox enkös mä sanonu että sieltä plussa tulee kun testaat digillä :) mashaallah. tonnikaupalla tarrasukkia sinne, inshaallah kaikki menee hyvin loppuun asti :)

haave hyvä että digi näytti kunnon tulosta alhamdulillah :)

Musicbox: voi ihanaa, onnittelut! :)

kizu: riippuu testistäkin milloin voi testata. Herkimmät voi näyttää jo 4 päivää ennen kuin menkkojen Pitäis alkaa. :) mitä testejä sulla on?

Kizu: niitten pitäis olla niin herkkiä, että näyttävät jo 4 päivää aiemmin, mutta täältä kuultujen kokemuksien perusteella ovat näyttäneet haamuja kun muihin testeihin tullut jo vahvempia plussia. jos sulla on niitä monta niin voithan kokeilla jo silloin 4 päivää aiemmin.. ;)

musicboxille älyttömäsit onneja kera tarrasukkien! <3

Mä nyt olen tässä ovista tikutellut eilen ja tänään aamupissasta, mut vielä on negaa vaan uskollisesti näyttänyt. Laskuri vihjaa hedelmällisiksi päiviksi 18-23.7, ovulaation pitäis olla 21.7. Nyt jos heittäs tikuttelun pois ja antais mennä vaan, tärppää jos tärppää. Harmittaa vaan, kun ei nyt tiiä yhtään et miten tämä kierto menee. :( Siksi jotenkin ajatellut et josko tuo tikuttelu toisi ees pientä hajua siitä mahdollisesta tärppipäivästä, vaan ei. HUOH mää sanon!!

Onnea ja tarrasukkia musicbox!! :) <3

Täällä kp6 ja täti taitaa olla väistymässä taka-alalle. Eli vauvantekohommat illalla alkakoon!! :D Tänään viides aamu etikkaa, vitamiineja ja eilen aloitin greippimehun. :) Ainakin yritystä on.

Cupcake: en tiedä onko eri merkkien välillä eroja, mutta ainakin noissa ovistesteissä mitä mä oon käyttänyt, käyttöohjeissa lukee että testiä nimenomaan EI kannata tehdä aamupissasta. :)

ella84: nyt vain peitot heilumaan tasaiseen tahtiin. ;) tuhdin kuuloinen tuo sinun päivittäinen setti, luulis olevan apuakin. :D

Jippiina: On joo riittävästi apukeinoja. :D Ei noita kaikkia kolmea ehkä kuukausitolkulla jaksa. Jollei omenaviinietikan ja greippimehun makuun totu... Multivita nyt sentään on helppo nielaista. :D Voishan sitä pre-seed liukkariakin tilailla lisäavuksi. Tosin näillä nykyisillä myrkyllä pitäisi olla aika hyvät ovislimat. :D

kizu: kiitos avartavasta selityksestäsi! Vedän käynnistysmielessä varmaan noi terot kohta naamaan, ja seuraavaan kiertoon saatetaan jo hankkia sitten jotain muutakin apukeinoksi. Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin! Toivottavasti saatte plussan tikkuun :)

Gatusalle myös plussatuulia, kuten nonnalle ja kaikille muillekin, joilla ovat ne hetket käsillä!

Jippiina: noita vauvaunia on ihana katsella öisin, mutta siinä vaiheessa kun heräät ja tajuat nähneesi vain unta, ei enää niin paljon hymyilytäkään - paitsi että lapsettomuusunien kanssa se varmaan menee just toisin päin; tuskin kukaan haluaisi painajaisista totta, ja onneksi todellisuus on yleensä aina paljon valoisampi.

Paljon onnea musicbox!

cupcake: oviksen bongailu on välillä hermoja raastavaa, tiedän tunteen. Sitä kun alkaa tikuttaa ja seurata, nousee stressitaso melkein väistämättä yli normaalin - mikä tunnetusti edesauttaa kiertohäiriöiden syntymistä. Ja noidankehä on valmis... On muutenkin suuri vääryys, että naisen hedelmälliset päivät rajoittuvat siihen säälittävään yhteen vuorokauteen per kierto! Missä on tasapuolisuus ja tasa-arvo miesten ja naisten välillä? :) Tsemppiä kovasti!

Ella: mieten sä saat sen etikan alas? Eikö se maistu ihan järkyttävän pahalle? Vaikka mitäpä sitä ei kokeilisi ja tekisi, kun vauvakuume nousee tarpeeksi korkealle :)

ON: Päästiin uudelle kymmenluvulle, mitäs mä sanoin. Tänään siis kp40, eli uusi ennätys! Aamun digi lykkäsi eteen ei raskaana- tuloksen, mikä nyt sinänsä ei ollut mikään yllätys. Odottelu jatkuu...

Tuulia: Se on aivan kamalan makuista!! :/ Mä säilytän etikkaa jääkaapissa (helpottaa ehkä vähän sen ottamista) ja sekoitan 1rkl 2desiin kylmää vettä ja koitan kaataa sen kurkusta alas. Musta tuntuu, että joka aamu menee helpommin. :) Tai sitten oon vaan psyykannu itseni hyvin. :D

Jippiina, ahaa! Voiskohan noissa Davidin testeissäkin olla sama homma? Ei ainakaan siinä paketin kyljessä moista ohjetta ole, mut siinä tais sillon pari vuotta sit tulla joku ohjelappunen, et oisko siinä ollu tarkemmat ohjeet?! Hmm.. Ok, teemmepä sit muusta pissasta jatkossa. Ajattelin vaan, kun ne aina sanoo et aamupissa on se kaikkein "vahvin", ja et siinon niitä hormoneja paljon enemmän.. :)

Tuulia NIIIIINPÄ, oi niin suuri vääryys! :D Oiski helppoa, et se vois tärpätä koska vaan! ;)

Musicbox, onnea plussasta!!! Jippii!
Tuulia, sullahan alkaa olla kierto jo huimissa lukemissa. Tsemppiä odotteluun! Turhauttavaa varmasti.

Cupcake: juuuu, raskaustestien kanssahan se menee juurikin noin. ;) Mulla on kans ollut Davidin liuskoja ja lappukin oli vielä tallessa joten tarkistin asian. Lapussa luki kutakuinkin seuraavasti: paras aika testata klo 10-20 välillä, testi olisi hyvä tehdä mahdollisimman samaan kellonaikaan joka päivä. Vähennä juomista 2h ennen testin tekemistä. :)

kiitos tsempistä tuulia. harmi että tuli nega siellä toivottavast sun tilanne nyt selkiytyis siellä että pääsisit uuteen kiertoon edes että voisit yrittää taas.

niin ja nyt sit vois laittaa kuvan takista ja paremman kuvan makuupussist kun värit näkyy luonnollisina nytte ku on luonnonvaloa sisällä ja tausta vaalea :)

Liitteet

• Photo on 2013-07-19 at 11.00.jpg
    Photo on 2013-07-19 at 11.00.jpg
    76.3 KB · Katsottu: 24
  • Photo on 2013-07-19 at 11.01.jpg
    Photo on 2013-07-19 at 11.01.jpg
    72 KB · Katsottu: 23
  • Photo on 2013-07-19 at 11.04.jpg
    Photo on 2013-07-19 at 11.04.jpg
    70.3 KB · Katsottu: 23
Takaisin