Hei kaikki pitkästä aikaa :)
ensiksi.
LIINU,

minulta ei löydy sanoja sinulle kertomaan kuinka pahoillani olen kaikesta mitä joudut kokemaan, olet erittäin vahva nainen, ja kiitos kun jaksat päivitellä tilannettasi meille muillekin, minä ainakin käyn täällä useasti lukemassa teidän kuulumisianne. Minusta tuntuu niin pahalta sinun puolestasi ja itku on ollut silmässä joka kerta viestisi luettuani :'( Toivon sinulle kaikkein parasta jatkoa ja kuten NINE sanoi, eikai peli ole menetetty, toivoa vielä on ja sinä vaikutat sen verran topakalta ja vahvalta naiselta että eteenpäin vain,tsemppiä <3 <3
EEA, onneksi olkoon raskautumisestasi <3 <3 <3 mahtava juttu noin monen yk:n jälkeen <3 Ihana asenne sinulla, monen pitäisi ottaa mallia.. MItä sitä murehtimaan etukäteen :) Kuten äitini sanoi minulle kun mietin ennen neuvolaa että onkohan siellä mitään enää "Älä murehdi etukäteen tulevaa,vaan nauti, ja jos vastoinkäymisiä tulee, ne pitää osata ottaa vastaan ja jatkaa elämää myös sen jälkeen. Kaikki omat mielialat vaikuttaa myös vauvaan ja siitä ajasta pitää nauttia täysillä,joka päivä,ihan alusta asti <3"
ON: Maaginen 12viikkoa lähestyy ja mieli on ihan rauhallinen. ensi keskiviikkona on ensimmäinen ultra ja se vähän jännittää että miltä pikkuinen näyttää sen varhaisultran pavun jälkeen :D Youtubesta näkee muuten siistejä ultravideoita eri viikoilta ja päiviltä, minä oon siellä ihan innossani katsonut niitä :D
Monella taisi olla piinapäivät hollilla, joten toivotaan parasta, tuonne plussanneisiin tästä ryhmästä mahtuu ihan hyvin vielä porukkaa
plussatuulia joka ainoalle<3 nauttikaa toisistanne ja kesästä<3